סיסקו תפטר 4,000 עובדים במסגרת תוכנית "לאיזון מחודש"

"שכבת הביניים בארגון שלנו גדולה", אמר ג'ון צ'יימברס, יו"ר ומנכ"ל החברה ● לדבריו, הקיצוץ של המשרות יסייע לסיסקו למקד את המשאבים בפעילויות הליבה של מרכזי נתונים ותשתיות ענן, אבטחה, תוכנה, שירותים ו-וידיאו ● על פי ההערכות, הפיטורין יעלו לחברה 550 מיליון דולרים

סיסקו (Cisco) הודיעה אמש (ד') על כוונתה לקצץ כ-4,000 משרות, בעיקר בדרג הניהול הבינוני, על מנת "להאיץ את קבלת ההחלטות והביצוע שלהן". בחברה לא נקבו בתאריך שבו יצאו הפיטורין אל הפועל, ולא פירטו את האזורים שבהם יפוטרו עובדים.

ההוצאות הכרוכות במהלך מוערכות ב-550 מיליון דולרים, כאשר בין 250 ל-300 מיליון מסכום זה יחולו ברבעון הראשון של שנת הכספים 2014 של סיסקו, שהחלה ב- 28 ביולי – מה שעשוי לרמז על כך שהפיטורין קרובים.

מנהלי סיסקו הודיעו על המהלך במסגרת שיחת הוועידה שבה פורסמו התוצאות הכספיות של החברה לרבעון האחרון של שנתה הכספית 2013. בדברי ההסבר למהלך הזכיר ג'ון צ'יימברס, יו"ר ומנכ"ל החברה, את ההבדלים בשיעורי הצמיחה הכלכלית במקומות שונים בעולם והדגיש את הצורך להגיב במהירות לשינויים בענף, שמתאפיין בקצב מהיר של שינויים. צ'יימברס רואה בצוותים קטנים את המפתח לקבלת החלטות וביצוען.

"שכבת הביניים בארגון שלנו גדולה מדי ואיננו מתקדמים בקצב הנחוץ בתחום שלנו", אמר צ'יימברס. הוא מסר שהקיצוץ של המשרות יסייע לסיסקו למקד את המשאבים בפעילויות הליבה של מרכזי נתונים ותשתיות ענן, אבטחה, תוכנה, שירותים ו-וידיאו. חלק מהעובדים יוצבו בחטיבות אחרות. "מדובר בסך הכול בניהול עסקי טוב", טען. "למדתי עם השנים שחייבים לנהל מהראש ולא מהלב".

הקיצוצים בדרג הביניים הם שלב נוסף בטלטלות שעוברות על סיסקו. אך לפני שנים ספורות הקים צ'יימברס "מועצות" שנועדו לפקח על היבטים שונים של הפעילות, אך לאחר מכן ביטל אותן על מנת להאיץ את קצב קבלת ההחלטות. "אפילו כשמנסים לקדם דברים מלמעלה, הקצב שבו הם מתקדמים איטי מדי בסביבה החדשה, שמתקדמת בקצב מהיר בהרבה", אמר. "אנחנו עלולים להחמיץ את חלון ההזדמנויות והחברה עלולה להיקלע לקשיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים