תוכן שיווקי

Value Plus השיקה אפליקציית מובייל המתממשקת למערכת SAP Business One

11/08/2013 16:02

Value Plus, חברה המתמחה ביישומי סאפ (SAP) בארץ ובעולם, הרחיבה את פעילותה ומפתחת יישומים לשימוש בטלפונים סלולריים ובמכשירים ניידים חכמים, דוגמת טאבלטים.

באחרונה השיקה החברה אפליקציית מובייל באבנר בטאט, חברה המתמחה בביצוע פרויקטים ומתן שירותים בתחום הבנייה לחברות פרמצבטיקה.

הפרויקט כלל פיתוח והטמעת אפליקציית מובייל שמתממשקת למודול המכירות של SAP Business One ומאפשרת קבלת עדכונים והמשך שליטה על תהליך המכירות מהשטח. הפתרון מקושר בזמן אמיתי לשרת הארגוני ולתוכנת SAP Business One, המשמשת לניהול הארגון בכלל ותהליכי המכירות בפרט.

אבנר בטאט נוסדה בשנת 1976, פועלת בתחום הבינוי ומנוהלת על ידי אבנר וששי בטאט. פעילות החברה מאופיינת במתן קשת פתרונות בתחומי הבינוי, תכנון וביצוע פרויקטים בהיקפים נרחבים, עבודות מורכבות ומתקדמות ביותר.

לדברי ששי בטאט, מנכ"ל החברה, "חוזקה של החברה בא לידי ביטוי בין היתר ברמת השירות הגבוהה אותה אנחנו מצליחים לשמר ואף לשפר במהלך השנים. אנחנו קשובים לצרכי הלקוח ופועלים ללא הרף לשיפור המנגנון הלוגיסטי המחבר בין מחלקות הרכש והאדמיניסטרציה בארגון לבין היחידות המבצעות בשטח. אנחנו מעוניינים להתייעל, מצמצמים ניירת מיותרת ועוברים לתקשורת מול השטח באמצעות טלפונים 'חכמים'. הפתרון המתקדם והידידותי של חברת Value Plus מקנה לנו כלים יעילים ונוחים למימוש יעדים אלה".

Value Plus פיתחה מגוון של יישומים ניידים במסגרת חבילת Mobile Plus, אותם היא מציעה ללקוחותיה. פתרון זה נבחר בין היתר בזכות היותו מובנה על בסיס הטכנולוגיות החדישות ביותר של HTML5, המאפשרות ללקוחות גמישות בעבודה עם כל סוגי המכשירים החכמים (Android ,iOS ,iPhone ,Windows), ממשק משתמש ידידותי וביצוע התאמות ותוספות בקלות ובמהירות.

הפרויקט בוצע בפרק זמן קצר מאוד, של כשלושה שבועות, במסגרתם למדו מומחי Value Plus היטב את תהליכי העבודה של הלקוח, זיהו את השלבים בתהליך אותם ניתן לשפר ובכך הצליחו למקסם את היתרונות, בשילוב האמצעים הטכנולוגיים בתהליכי העבודה העסקיים של החברה.

תוכנת Mobile Plus פועלת בשטח לשביעות רצונם המלאה של מנהלי החברה. התוכנה מאפשרת למנהלים לקבל בצורה זמינה ונוחה "תמונת מצב" עדכנית על הנעשה בשטח המביאה לשיפור מוטת השליטה והבקרה של מנהלי החברה על תהליכי המכירות ושירות הלקוחות. עוד מאפשרת התוכנה לאנשים המוסמכים לכך לעדכן בכל רגע נתון את סטטוס ההתקדמות של הצעות המחיר, ובכך תורמת לשיפור תהליך המכירות וקיצור משמעותי של ה-TTM (ר"ת Time To Market).

אודי דקל, מנהל פיתוח יישומי מובייל ב-Value Plus, מסר, כי "היישום המוצלח באבנר בטאט בוצע בין היתר בזכות הכלים החכמים שפיתחנו, שמאפשרים לנו להתאים את המוצר לצרכי הלקוח בדיוק ובמהירות, ובזכות ההבנה והחשיבות אותה נתנו ראשי החברה לפרויקט זה. אנחנו חשים ומכירים בצורך להקצות 'עמדות עבודה' פשוטות ואינטואיטיביות לאנשי השטח בעבודה היומיומית שלהם וכלי ניהול ובקרה ידידותיים לשדרת הניהול ובטוחים ביכולתנו לתת פתרונות מעולים בשימוש בטלפונים חכמים".

"הצורך לאפשר תפעול של המערכות הארגוניות מהשטח באמצעות טלפונים חכמים דורש ממשק נוח ואפליקציות מגוונות לשימוש הלקוח תוך שימת דגש מיוחד לנושא אבטחת המידע ואנחנו, כחברה, מספקים יכולות אלה בלוחות זמנים ובמחירים חסרי תקדים", הוסיף.

אירועים קרובים