תוכן שיווקי

שנה שלישית ברציפות שפלטפורמת ה-MDM של MobileIron בריבוע ה-Leaders של גרטנר

23/06/2013 14:17

חברת MobileIron, ספקית עולמית של פלטפורמת ניהול מוביליטי ואבטחת מידע, הוכרה שנה שלישית ברציפות כ-Leader במחקר השנתי של תחום ה-MDM שפרסמה חברת המחקר גרטנר. ההכרה על ידי גרטנר באה לאחר, שמוקדם יותר השנה זכתה החברה בקונגרס המובייל השנתי בברצלונה בתואר Best Enterprise Mobile Service, ובנוסף הוכרה על ידי חברת המחקר המקומית STKI כמובילה את תחום ה-MDM בשוק המקומי זו שנה שנייה ברציפות. בישראל MobileIron מיוצגת בלעדית על ידי חברת Extend בניהולו של יונתן טורצקי.

בראיית השוק גרטנר מעריכה כי הכנסות הרישוי בתחום ה-MDM יגיעו בשנת 2014 להיקף כספי של 1.6 מיליארד דולר, זאת לעומת מכירות רישוי בהיקף של 784 מיליון דולר שנה שעברה. חברת המחקר מעריכה את היקף החדירה של פתרונות ה-MDM לשוק בכ-30 אחוז, ואת היקף ההטמעה של פתרונות on-premise בכ-83 אחוזים מכלל היקף השוק ב-2012. השוק המוביל את תחום ה-MDM הוא בצפון אמריקה, שמהווה כ-65 אחוזים מכלל היקף המכירות השנתי שנה שעברה, ואחריו השוק במערב אירופה. מגזר הפיננסים הוביל את השוק עם נתח מכירות עולמי בהיקף של 25 אחוזים, ואחריו מגזרי התעשייה, בריאות וממשלה.

חברת המחקר ציינה את החזון של MobileIron, את היכולות שלה בפיתוח מוצרים, תמיכה והיכולת שלה להיות ראשונה בשוק עם פתרון אינטגרטיבי המתמקד בשוק המוביליטי לארגוני אנטרפרייז. עוד ציינה גרטנר את היכולות הניהוליות של החברה, היכולת שלה לגדול ואת החוסן הפיננסי שלה.

יונתן טורצקי, מנכ"ל Extendבוב טינקר, מנכ"ל חברת MobileIron, ציין כי "אנו מאמינים שהמיקום שלנו ברביע ה-Leaders במחקר מכיר ביכולות שלנו לייצר חזון מוביליטי חזק לאנטרפרייז, ולזכות באמון של לקוחותינו במסע שלהם להפוך מובילים בתחום המוביליטי. כדי לעשות זאת, הקמנו פלטפורמת מובייל בעלת יכולת גידול עולמית, שמתפתחת במהירות, ובעלת יכולת להטמעה קלה בתוך הארגון ובענן".

פלטפורמת MobileIron הוכרה גם בקונגרס המובייל השנתי בברצלונה כ-Best Enterprise Mobile Service בזכות היכולות שלה לייצר הפרדה במכשיר הסמארטפון או הטאבלט בין היישומים העסקיים והארגוניים ליישומים הפרטיים, וזאת מבלי לפגוע בחוויית המשתמש. פתרונות MobileIron הוטמעו על ידי 5,000 ארגוני אנטרפרייז ברחבי העולם, כאשר 50 אחוז מכלל לקוחות החברה הם מחוץ לצפון אמריקה. שביעות הרצון מהשירות שמקבלים לקוחות MobileIron נאמד ביותר מ-95 אחוזים בזכות ההשקעה הגדולה של החברה בהכשרה של אנשי שירות וטכנולוגיה. בין הארגונים שבחרו בפלטפורמה של MobileIron: 8 מ-10 יצרניות הרכב המובילות, 7 מ-10 חברות הפארמה המובילות, 5 מ-10 הבנקים המובילים, 5 מ-10 משרדי עו"ד המובילים, וארבע מ-10 חברות הריטייל המובילות.

יונתן טורצקי, מנכ"ל חברת Extend, הנציגה הבלעדית של MobileIron בישראל, מציין ש"גרטנר שיקפו במחקר שלהם את מה שאנחנו מרגישים גם בישראל – את הגידול שחווה שוק ה-MDM בקצב מדהים של עשרות אחוזים משנה לשנה. התופעה מדהימה במיוחד לאור הזמן הקצר שעבר מאז הכניסה של פלטפורמות המוביליטי החכמות – סמארטפון וטאבלט – לארגונים, ועם הכניסה שלהן גם האתגר שהן יוצרות לארגונים בניהול המוביליטי ואבטחת המידע. פלטפורמת MobileIron הוטמעה או נמצאת בתהליכי הטמעה בעשרות ארגוני אנטרפרייז בישראל, ובדגש על מגזרי הבריאות, תעשייה, ריטייל, היי-טק, ביטוח, פיננסים וביטחון". טורצקי הוסיף כי "המובילות העולמית של פלטפורמת MobileIron משתקפת גם בשוק המקומי. כך לדוגמא, חברת המחקר STKI קבעה בחקר השוק השנתי שלה את ההובלה של MobileIron בישראל זו שנה שנייה ברציפות".

לפרטים נוספים

אירועים קרובים