מארק בניוף, Salesforce.com: "חברות רכב, ציוד רפואי ואפילו ממשלות – כולן כיום חברות תוכנה"

"כל ארגון וכל חברה הופכים כיום לחברות תוכנה והתוכנה שלהם היא שתקבע אם הם יובילו או לא", אמר בניוף בוועידת הנשיא ● לדבריו, בכל פעם שהוא מגיע לישראל הוא רואה שיפור בהיי-טק הישראלי וכי "ישראל היא המדינה שיש בה הכי הרבה יזמים"

"ישנן כמה תובנות בנוגע למגמות בתעשיית המיחשוב העולמית: כל ארגון וכל חברה הופכים כיום לחברות תוכנה והתוכנה שלהם היא שתקבע אם הם יובילו או לא. חברות רכב, יצרניות מטוסים, יצרניות ציוד רפואי ואפילו מדינות וממשלות, גם בישראל – כולן הופכות לחברות תוכנה. בהקשר זה, כל חברה היא חברת יישומים, ואם היא לא חברת יישומים, היא לא עושה את עבודתך כשורה", כך אמר מארק בניוף, מנכ"ל Salesforce.com העולמית. בניוף לקח חלק בפאנל בהנחיית ד"ר יוסי ורדי בנושא עתיד המדיה החדשה, שנערך במסגרת ועידת הנשיא.

לדברי בניוף, "לצד מגמה זו יש שש פעולות נוספות אותן מדינות וארגונים צריכים לבצע: פעילות ברשתות חברתיות לעובדים וללקוחות, תמיכה בעולם המובייל, טיפול ב-Big Data ובניתוח צופה פני עתיד (Analytics), בניית ותחזוק קהילות רשת, מעבר לענן ואמון בין אנשים לחברות שמספקות את השירות".

בהתייחסו לאופי ההיי-טק הישראלי ולעתידו אמר בניוף, כי "בכל פעם שאני מגיע לפה, אני טס עם מישהו שעושה עלייה, שמשקיע בישראל, ורואה שיפור. התשתיות שלה, היופי הפיזי והאנשים – כולם משתפרים. הסיבה שישראל משתפרת כל הזמן היא האנשים. זו המדינה שיש בה הכי הרבה יזמים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים