חדש ממיקרוסופט: יישום אופיס 365 למכשירי iOS

בשקט בשקט השיקה החברה בסוף השבוע את היישום ● ניתן להוריד אותו בחינם, אבל כדי לערוך מסמכים דורשת מיקרוסופט רישום לאופיס 365 ● היישום החדש תומך בינתיים בשפות רבות - אך לא בעברית

בלי הרבה כותרות והודעות לעיתונות השיקה מיקרוסופט (Microsoft) בסוף השבוע את יישום Office Mobile for Office 365 subscribers ל-App Store, חנות היישומים של אפל (Apple). הורדת היישום היא חינמית, אבל כדי לערוך מסמכים דורשת מיקרוסופט רישום לאופיס 365 (Office 365) שלה. המשמעות היא שמיקרוסופט מצפה שמשתמשיה העסקיים, ולאו דווקא צרכנים פרטיים, יאמצו אותו. עסקים וארגונים נוטים יותר להוציא כסף כדי לאפשר לעובדיהם כלי עבודה גם כשהם לא במשרד.

היישום החדש ממוטב לשימוש ב-iPhone 5, אך הוא פועל גם על מכשירי iOS נוספים, כמו iPad. הוא מאפשר ליצור, לפתוח ולערוך מסמכי אופיס, בכלל זה וורד (Word), אקסל (Excel) ופאואר פוינט (PowerPont), וכולל תמיכה, בין היתר, בטבלאות, צורות ואנימציות. עם זאת, יצירה של מסמכים חדשים מתאפשרת רק עבור וורד ואקסל. ניתן לשנות את המסמכים גם במצב לא מחובר, אולם הודות לשירותי SkyDrive ו-SharePoint, השינויים שנעשים במסמך על מכשיר ה-iPhone מסתנכרנים ברגע שהוא מתחבר לאינטרנט ולשירותים האלה אונליין. כך, למשל, ניתן לערוך מסמכים בעת טיסה ואלה יישמרו לאחר הנחיתה.

יישום אופיס מובייל (Office Mobile) תומך גם בשיתוף, ואלה חדשות טובות למשתמשים עסקיים. הוא מאפשר למשתמשים לערוך ולהוסיף הערות במסמכי וורד ואקסל, כמו גם לשתף מסמכים באמצעות אי-מייל, SkyDrive ו-SharePoint.

בינתיים אין תמיכה בעברית
Office Mobile for Office 365 subscribers תומך בינתיים במספר רב של שפות, אולם לא בעברית. הוא כן תומך באנגלית, סינית, קרואטית, צ'כית, ספרדית, דנית, גרמנית, פינית, צרפתית, יוונית, הונגרית, אינדונזית, איטלקית, יפנית, קוריאנית, מלאית, נורווגית, פולנית, פורטוגזית, רומנית, רוסית, סלובקית, שוודית, טורקית ואוקראינית.

כדי להתקין את היישום יש צורך שמערכת ההפעלה ב-iPhone תהיה בגרסה 6.1 ומעלה. כאמור, היישום פועל באופן ממוטב ב-iPhone 5, אולם הוא מתאים גם לגרסאות 4S ו-4 של המכשיר, וכן ל-iPod Touch מהדור החמישי. הוא יפעל גם בiPad- וב-iPad מיני, אך במכשירים אלה הוא לא ייראה על מלוא המסך, אלא מכווץ במרכזו.

היישום החדש מציף שוב את הקרב של מיקרוסופט מול אפל וגוגל (Google) בתחום כלי הפרודוקטיביות. גוגל מציעה עריכה של מסמכים, מצגות וגיליונות חישוב הן בצורה מקוונת והן אוף ליין באמצעות יישום Drive שלה, הזמין במכשירי אנדרואיד (Android) ו-iOS אולם לא במכשירי חלונות פון (Windows Phone). אפל מציעה ערכה משלה לכלי פרודוקטיביות, עם יישומי Pages ,Numbers ו-Keynote, הזמינים על מחשבי Mac ומכשירי iOS. גם גרסת הווב של ה-iWork הפועלת על מחשבי Mac וחלונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים