שנה לאחר הקמתה: רבע מיליון מנויים לגולן טלקום

החברה גייסה בתוך 12 חודשים 250 אלף מנויים נטו, כלומר: בניכוי אלה שעזבו במרוצת השנה, ושועטת אל עבר היעד שלה - בין 350 ל-400 אלף מנויים עד דצמבר 2016 ● אם תצליח בכך, תוחזר לגולן טלקום הערבות הבנקאית שהפקידה ● לדברי מיכאל גולן, מנכ"ל החברה, "הצעדים שלנו מתוכננים והם לא נעשים בגלל לחץ, כפי שטוענות חברות הסלולר המתחרות"

מספר המנויים של גולן טלקום עומד, שנה לאחר הקמתה, על רבע מיליון – כך אמר הבוקר (א') מיכאל גולן, מנכ"ל החברה, במסיבת עיתונאים. מדובר במספר מנויים נטו, כלומר: בניכוי אלה שהחליטו לעזוב אותה במרוצת השנה. גולן חוזה שהחברה תעמוד ביעד של 7% נתח שוק ובכך תקבל בחזרה את הערבות הבנקאית שהפקידה בסך 350 מיליון שקלים.

"יש לנו זמן עד דצמבר 2016 כדי להגיע ליעד – בין 350 ל-400 אלף לקוחות. עשינו יותר משני שליש מהדרך ואין לנו ספק שנקבל את מלוא הערבות בחזרה. לפני זה, בדצמבר השנה, יש תחנת ביניים – 70%-75% מהיעד. אין לי ספק שנגיע אליו ונקבל את החלק היחסי בערבות", ציין. ההחלטה האם גולן טלקום תעמוד ביעדים או לא תיקבע לפי שקלול מספר הלקוחות, מספר כרטיסי ה-SIM וההכנסות הכספיות שלה.

לדברי גולן, "הצעדים שלנו מתוכננים והם לא נעשים בגלל לחץ, כפי שטוענות חברות הסלולר המתחרות. ה-DNA שלנו הוא ללחוץ על השוק ולשפר את המצב של הלקוחות הקיימים שלנו ושל שוק הסלולר בישראל כולו".

"הרבה אנשים הגיבו בציניות על הדרך בה השקנו את גולן טלקום", הוסיף. "אנחנו מאוד מתוכננים, כל מה שאנחנו עושים נמצא בתוכנית העבודה שלנו. במסגרת זו, אנחנו מכריזים על שלב חדש בכל כמה שבועות, כדי להמשיך ולהוביל את השוק. זה לא יעצור גם אחרי שנקבל בחזרה את הערבות הבנקאית".

עוד הוא אמר, כי "בניגוד לחברות אחרות, גולן טלקום לא ממונפת. אנחנו מתנהגים כמו סטראט-אפ והבעלים משקיעים כסף, להקמת אנטנות ולתפעול השוטף של החברה. התקנו כבר 500 אנטנות ונגיע ל-900 בסוף השנה".

בעניין זה הוסיף גולן, כי "אנחנו חברת סלולר אמיתית. אני לא מאמין ב-MVNO. אי אפשר להרוויח בשום מקום בעולם כמפעילים וירטואליים. גם בכך אנחנו עומדים ביעדים ונכסה 90% מהאוכלוסייה בארץ בתוך שבע שנים, על אף שזה לא תמיד באחריותנו. יש בארץ קשיים בהקמת אנטנות וחייבים לעשות משהו כדי להפחית אותם".

גולן ציין שהחברה מעסיקה 35 אנשי מטה ויותר מ-200 אנשי שירות. זאת, לאחר שעם השקתה נמתחה על גולן טלקום ביקורת בעקבות החלטתה לאפשר הצטרפות לחברה רק דרך אתר האינטרנט שלה. בנוסף, חתמה החברה עם הרשתות באג ובסט מובייל ועם חנויות עצמאיות להקמת רשת של 105 תחנות למכירת של כרטיסי SIM, מכירת מכשירים ותיקון מכשירים.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. JOE

    7/2014 - גולן טלקום מבטיחים שמהירות הגלישה תואט לאחר חריגה מחבילת הגלישה. מה שהם לא אומרים זה שהם בעצם נותנים מהירות כל כך נמוכה עד ששום פעולה לא מתאפשרת. לאחר הורדת המהירות, לא ניתן לפתוח דף אינטרנט, לשלוח או לקבל הודעה בווטסאפ, לשלוח ולקבל מיילים, ואפילו לא לבדוק את מהירות הגלישה… הם התחילו עם השיטה הזאת רק בחודשיים האחרונים. לפני זה, הייתה האטה שמאפשרת להמשיך לגלוש. חבל שבגלל שהם עברו את רף חצי מיליון הלקוחות, הם התחילו להתנהג כמו החברות הוותיקות-אני לא גולש הרבה ושבוע בערך לפני סוף החודש הרגשתי שאני לא מסוגל לגלוש, אפילו לקרוא מיילים לא יכולתי. יצרתי איתם קשר והם אמרו לי בגלל שנגרמה לי החבילה, אז יש האטה. שאלתי מה זה האטה, ונחרדתי לגלות את האמת שהם מסתירים - האטה זו מהירות אפס

  2. shalom hadad

    שמנו לב שGOLANTECOM שמקבל כספי הציבור והמדינה בסבסוד תשלום "דמי האירוח " על תשתיות חברת סלולר וותיקה בישראל למשך 7 שנים אמור לשווק לנו חבילה במחיר של 5שח בלבד וללא כל הגבלה באורך השיחות- וללא כל האטה בגלישה בתום 3G !! היום 1/2014 גולן לוקח לנו 59 שח למה ? גם גוזר קופון רווחים על הגב שלנו וגם יש הגבלות – היגיעה הזמן ששר התקשורת יצן דעתו על עושק זה . שמנו לב גם ..נודע לאחרונה ב12/2013 כי גולן טלקום החליטה לפרק ולהוריד כמה אתרי סלולר שלה (אנטנות), וחלקם כבר ירדו מהאוויר עוד בטרם אושר השיתוף עם פלאפון וסלקום ע"י הרשות להגבלים עסקיים . האתרים שפורקו הם אתרים שהיה בהם תנועה סלולרית !!! גולן מפרקת אתרים על מנת לחסוך בשכר דירה, סכום שמגיע לאלפי שקלים בחודש לאתר !! בקו גולן הקליטה אפססססס לאחרונה !!! איפה שר התקשורת ???? מנויי גולןטלקום זועקים הצילו מר ארדן !! בפועל בקו גולןטלקום הקליטה אפס והגלישה בקצב דג מת ! שנתיים חברת גולןטלקום אוחזת את עיני העם והמנויים באומנות השיווק !! היגיעה הזמן ששר התקשורת יבדוק התנהלות חברה זו בישראל – חברה שהפכה את המנויים לפראיים אבל בסטייל ..חברה שחרטה על דגלה שקיפות והגינות למעשה עושק מנויים בתשלום לקו ללא קליטה וממשיכה לתחמן בהסכם התקשרות מלא מלכודות דבש- מנסיון !! מייקל גולן כל עיסוקו בישראל זה תחזוקת צי יחצנ"ים …נקודה

  3. יניב

    הם אמנם גרמו למהפכה אבל הופכים לגנבים הכי גדולים ! סוחרים בסים מכיוון שהכל נעשה באינטרנט הם טוענים ולא בצדק אם הזמנת סים שמוגדר לרכב אי אפשר לשנות אותו לראשי וצריך להזמין סים חדש משהו שבכל חברה עושים בלחיצת כפתור משגורם לי לחשוב שהם לא בדיוק טלית שכולה תכלת כלומר אין חדש תחת השמש אז עדיף ללכת לחברה שיש עם מי לדבר פנים אל מול פנים מאשר נציג שאומר לך "אתה עשית טעות תשלם". משמע חברה על הפנים שירות ששווה למוכר ארטיקים בחוף

  4. רן

    כל הכבוד! למרות שאני אחד מהעוזבים (אינטרנט איטי), אני מעריך מאוד את המהפכה שהתחילה איתכם.

אירועים קרובים