כאן לומדים בכיף

קמפוס ההיי-טק הגדול בצפון של מכללת ג'ון ברייס-מדיאטק היי-טק נחנך ביום ג' האחרון באירוע רב משתתפים והתרגשות. בטקס נכחו בכירים רבים, ביניהם יונה יהב, ראש עיריית חיפה; פיני ווגמן, ראש מערך הרווחה ומ"מ ראש אגף חינוך בעיריית חיפה; היזם ד"ר יוסי ורדי; זיו מנדל, מנכ"ל משותף בחטיבת ההדרכה של ג'ון ברייס; יפה חן, מנכ"לית אחוה; איסר דובדבני, מנהל האגף להכשרה מקצועית במחוז צפון במשרד התמ"ת; ניר טנצר – סמנכ"ל פיתוח עסקי וטכנולוגיות חדישות במיקרוסופט (Microsoft), שגם הרשים את המוזמנים בהרצאה על הטכנולוגיות העתידיות; ושמואל פרופר, סמנכ"ל הקרן לחיפה.

יונה יהב, שגזר את הסרט בטקס, בירך את הנוכחים ואמר כי "אנחנו ממצבים את העיר חיפה כעיר היי-טק, ואני שמח שמכללה בסדר גודל כזה נמצאת בצפון. זה היהלום שבכתר. חיפה היא העיר הקטנה ביותר עם כמות פרסי המדע הגבוה ביותר. כיום לומדים בעיר כ-40 אלף סטודנטים, ואנחנו שואפים להגיע ל-70 אלף סטודנטים בעתיד הקרוב".

זיו מנדל, מנכ"ל משותף בחטיבת ההדרכה ג'ון ברייס, האחראי על כל מערך ההדרכה וההטמעה של ענקית ה-IT מטריקס, ציין כי לחברה סניפים בכל רחבי הארץ – אבל הסניף בחיפה הוא אחד "היהלומים" שקיימים ברשת. "אנחנו גאים ושמחים בבניין המכללה החדש", אמר מנדל, "ובטוחים כי היא תמשיך להכשיר את תותחי ההיי-טק של הצפון".

יריב ענבר, מנכ"ל מכללת ג'ון ברייס-מדיאטק היי-טק, שגם הנחה את הערב, נתן סקירה מקיפה על המכללה ועל המוזיאון לתולדות המחשב האישי הראשון בישראל, שהוקם בחיפה ביוזמתו. עוד יצוין, כי ג'ון ברייס מדיאטק היי-טק, מעבר לכך שהיא הקמפוס הגדול ביותר ללימודי היי-טק בצפון, מכשירה מעל 1,000 בוגרים בכל שנה, המאיישים את משרות המפתח בתעשייה הצפונית. המכללה משמשת גם כמרכז כנסים טכנולוגיים אזורי, וכמרכז בחינות בינלאומי של מיקרוסופט ושל חברות בינלאומיות אחרות, המונגשת באופן מלא לנכים. בסיום הרצאתו של ניר טנצר ממיקרוסופט, נהנו המוזמנים מסיור אישי במוזיאון לתולדות המחשב ע"ש רון ורדי, שהושק גם הוא במעמד המכובד.

חונכים את מכללת ההיי-טק הגדולה בצפון. מימין: יונה יהב - ראש עיריית חיפה, יריב ענבר - מנכ"ל מכללת מדיאטק היי-טק

מימין: היזם ד"ר יוסי ורדי; יריב ענבר, מנכ"ל מכללת מדיאטק היי-טק; ודידי ורדי, אביו של רון ורדי ואחיו של יוסי ורדי

מימין: יריב ענבר, מנכ"ל מכללת מדיאטק היי-טק; אילנה בן לאיש, מנהלת אגף הרווחה בעיריית חיפה; ופיני ווגמן, ראש מערך הרווחה ומ"מ ראש אגף חינוך בעיריית חיפה

מימין: יסמין סטמבולסקי, רכזת תפעול במכללת מדיאטק היי-טק; יריב ענבר, מנכ"ל מכללת מדיאטק היי-טק; איסר דובדבני, מנהל האגף להכשרה מקצועית במחוז צפון במשרד התמ"ת; פסח טבק, סגן מנהל מחוז חיפה והצפון בשירות התעסוקה; וחיים וינר, מנהל ההדרכה בלשכת המסחר והתעשייה

יריב ענבר (מימין), מנכ"ל מכללת מדיאטק היי-טק, לצדו של זיו מנדל, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס הדרכה

מימין: יריב ענבר - מנכ"ל מכללת מדיאטק היי-טק, יונה יהב - ראש עיריית חיפה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים