מיה מחשבים החלה בהטמעת מחסן נתונים ארגוני של סאס באיילון חברה לביטוח בהיקף מיליוני שקלים

הפרויקט, שחולק לשלבים, החל במחצית 2012 וצפוי להסתיים במהלך 2014 ● הפתרון של סאס ישמש כמחסן הנתונים המרכזי של איילון ● הוא יספק לה מענה מקצה לקצה, שכולל מודל נתונים ביטוחי, בסיס נתונים, פתרון ETL (גזירה ושליפת נתונים), טיוב נתונים ופתרון BI כלל ארגוני ● בנוסף, יוטמעו במסגרת הפרויקט פתרונות פיננסיים של סאס להפקת דו"חות כספיים ייחודיים לענף הביטוח

מיה מחשבים החלה בהטמעת מחסן נתונים ארגוני של סאס (SAS), שאותה היא מייצגת בישראל בלעדית, בחברת הביטוח איילון. הפרויקט, שחולק לשלבים, החל במחצית 2012 וצפוי להסתיים במהלך 2014. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים.

הפתרון של סאס ישמש כמחסן הנתונים המרכזי של איילון. הוא יספק לה מענה מקצה לקצה, שכולל מודל נתונים ביטוחי, בסיס נתונים, פתרון ETL (גזירה ושליפת נתונים), טיוב נתונים ופתרון BI כלל ארגוני. בנוסף, יוטמעו במסגרת הפרויקט פתרונות פיננסיים של סאס להפקת דו"חות כספיים ייחודיים לענף הביטוח.

מחסן הנתונים החדש יחליף את המחסן הנוכחי, המבוסס על טכנולוגיה ישנה של מיקרוסופט (Microsoft). בסופו של הפרויקט ישרתו המחסן ומערכת ה-BI בין 150 ל-200 מעובדי איילון, משכבת ההנהלה עד רמת מנהלי צוותים ואנשי מכירות. בעבר הוטמע בחברה פתרון סאס ששימש את אגף האקטואריה, לטובת אקטואריה וחישובים סטטיסטיים.

אודי פליישר, סמנכ"ל מערכות המידע של איילון, אמר ש-"הפתרון יעניק לנו מענה מקיף ויאפשר להרחיב ולהעמיק את השירותים שאנחנו מציעים לסוכנים ולמבוטחים, תוך חיזוק מיקומנו בחזית הטכנולוגית".

לדברי קובי ביטר, מנכ"ל מיה מחשבים, "הפתרון שמוטמע באיילון הוא שילוב בין אנליטיקה עסקית למומחיות בתחומי הפיננסים והביטוח. הוא מהווה השלמה לתוכנת סאס שמופעלת אצל כל חברות הביטוח בארץ בתחום האקטואריה".

אירועים קרובים