אולטרייד התקינה מערכות IT באורכית-קוריג'נט לאחר שריפה – בפרויקט בזק בעלות מיליוני שקלים

במסגרת פרויקט הבזק, שארך 36 שעות, הטמיעו אנשי אולטרייד שרתים חדשים מתוצרת HP, מערכת אחסון VNX 5300 של EMC וציוד תקשורת מבוסס סיסקו ● עוד כלל הפרויקט וירטואליזציה מבוססת VMware והטמעת מערכות גיבוי של EMC NetWorker ו-Veeam Backup Enterprise, פתרונות דואר של מיקרוסופט ומערכת אבטחה של צ'ק פוינט ● הפרויקט בוצע לאחר שריפה שפרצה במערך המיחשוב של החברה בנובמבר האחרון ופגעה בו קשות

אולטרייד התקינה מערכות IT באורכית-קוריג'נט לאחר שריפה שפרצה במשרדי החברה, בפרויקט בזק בעלות מיליוני שקלים.

השריפה פרצה בנובמבר האחרון בחדר השרתים של אורכית-קוריג'נט, שנמצא במשרדי החברה ברחוב יגאל אלון בתל אביב. האש פגעה קשות במערך המיחשוב שמשרת את החברה. הצוות הטכני של אולטרייד הוזעק למקום על ידי חברת הביטוח, ואנשיו ביצעו הערכת נזקים ראשונית והכינו תוכנית פעולה קצרת טווח על מנת להשיב את מערך המיחשוב של החברה לכשירות בתוך 36 שעות. זאת, לצד תוכנית ארוכת טווח לחזרה לכשירות ושרידות מלאה.

במסגרת פרויקט הבזק הטמיעו אנשי אולטרייד שרתים חדשים מתוצרת HP, מערכת אחסון VNX 5300 של EMC וציוד תקשורת מבוסס סיסקו (Cisco). עוד כלל הפרויקט וירטואליזציה מבוססת VMware והטמעת מערכות הגיבוי EMC NetWorker ו-Veeam Backup Enterprise, פתרונות דואר של מיקרוסופט (Microsoft) ומערכת אבטחה של צ'ק פוינט (CheckPoint).

אורן מימון, סמנכ"ל התפעול של אורכית-קוריג'נט, ציין ש-"המהירות בה החזירה אולטרייד את מערך המיחשוב של אורכית לכשירות מבצעית ראויה לציון. הצוות המקצועי של אולטרייד עבד בצורה רציפה בסוף השבוע שלאחר השריפה, במשך 36 שעות ברציפות, והשיב לנו את הדופק העסקי, תוך שיחזור כלל המידע שנפגע". לדבריו, "הפרויקט מבטיח שימוש יעיל יותר בתשתיות ה-IT, חיסכון בזמן ניהול התשתיות ושיפור הזמינות של המערכות השונות".

גדי רייכמן, מנכ"ל אולטרייד, מסר ש-"בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי חברת אורכית ובשל מלאי עצום של מערכות חומרה (שרתים, אחסון, גיבוי וציוד תקשורת) מדורות שונים, הצלחנו לספק במהלך סוף השבוע מגוון מערכות להחלפה של המערכות שנפגעו. בשל ידע מקצועי שרכשנו במקרים אחרים של נזקי אש, הצפה ועוד, בנינו וביצענו תוכנית עבודה לשחזור מידע והשבה כוללת לכשירות מבצעית בתוך 36 שעות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שחר

    שרתים חדשים מתוצרת HP ? הרי הם מוכרים ציוד משופץ/משומש מחו"ל - בררו למה חברת הביטוח קראה להם

אירועים קרובים