תמי לנצקרון ולי מוסקל, קומדע: "כדי להגיע למצוינות דרוש לא לפחד כלל"

"'ודע שהאדם צריך לעבור על גשר צר מאוד מאוד! והכלל והעיקר - שלא לפחד כלל'", ציטטו לנצקרון, סמנכ"לית מכירות, ומוסקל, מנהלת שיווק בקומדע, את רבי נחמן מברסלב ● לדבריהן, הדרך להשגת מצוינות נגזרת מהאותיות המרכיבות את המילה: "מ' - מיקוד, מחויבות; צ' - צרכים, הגדרתם ואבחונם; ו' - ודאות, הגדרת דרך ובניית מתודולוגיה; י' - יסודיות ויעילות בביצוע, תוך תכנון מוקדם; נ' - נחישות להשלמת הפרויקט תוך עמידה בלו"ז; ו' - והעיקר לא לפחד כלל; ת' - תקשורת טובה בין לקוחות לספקים"

"על מנת לממש את רוח המצוינות, נדרש ללכת לאורו של המשפט של רבי נחמן מברסלב: 'ודע שהאדם צריך לעבור על גשר צר מאוד מאוד! והכלל והעיקר – שלא לפחד כלל'", כך אמרו תמי לנצקרון, סמנכ"לית מכירות, ולי מוסקל, מנהלת שיווק, שתיהן מחברת קומדע.

לנצקרון ומוסקל היו בין נציגי הספקיות שפרסו חסותן על טקס הכתרת מצטייני המיחשוב, IT Awards 2012, שהתקיים לפני ימים אחדים זו השנה העשירית, בהפקת אנשים ומחשבים. הטקס נערך במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ. מנחה האירוע היה פלי הנמר, נשיא קבוצת אנשים ומחשבים.

"כחברה השואפת למצוינות", אמרו לנצקרון ומוסקל, "חרתנו על דגלנו את היעד של הגנה על ארגונים בהצלחה, וההישגים המצוינים של לקוחותינו הם ההוכחה לכך". לדבריהן, הדרך להשגת מצוינות נגזרת מהאותיות המרכיבות את המילה הזו: "מ': מיקוד, מחויבות, מסירות; צ': צרכים אמיתיים, הגדרתם ואבחונם; ו': ודאות, הגדרת דרך ובניית מתודולוגיה; י': יסודיות ויעילות בביצוע פרויקט, תוך תכנון מוקדם; נ': נחישות להשלמת הפרויקט תוך עמידה בלוח זמנים – גם נוכח מכשולים; ו': והעיקר לא לפחד כלל, ברוח המצוינות ניתן לעשות הכול; ת': תקשורת טובה בין לקוחות לספקים".

גדי גילאון, יושב ראש מוביסק. צילום: קובי קנטורההבדל בין תוצאה משביעת רצון למצוינת
גדי גילאון
, יושב ראש מוביסק, אמר, כי "כמנמ"ר לשעבר – בשירותי בריאות כללית, בכתר ובפרטנר – אני יודע כמה קשה להגיע לתוצאה משביעת רצון בעולם ה-IT הארגוני. הדבר מחייב מימוש של כמה יעדים: השקעה בתכנון, במחשבה ובדרך, לצד ביצוע מעולה".

לדברי גילאון, "ההבדל בין תוצאה משביעת רצון לבין תוצאה מצוינת הוא ביכולת להגיע לערך עסקי של ה-IT, לתרומתו לארגון ולחשיבות בהובלה. הובלה זו יכולה להגיע רק ממצוינות. תמשיכו להצטיין".

"פתרון שמתמקד במצוינות"
טל פרנק
, מנכ"ל אינסנטיבס סולושנס, אמר ש-"אנחנו חברה ישראלית שיצאה לדרך לפני עשור. אנחנו מספקים פתרון שמתמקד במילה שנשמעת הכי הרבה היום: מצוינות". לדבריו, "אנחנו מספקים פתרונות לניהול ביצועי המכירות ומערך התמריצים בארגון – SPM (ר"ת Sales Performance Management). חשוב לשמור על שקיפות ומיקוד לעובד ברמה יומיומית שוטפת. הכלי מאפשר להנהלה לנהל ולרכז את כל המידע והנתונים בפעילויות אלה ולבצע בהם שימושים אנליטיים מתקדמים. מיכון התהליכים ויצירת השקיפות לעובדים ולמפיצים בזמן אמת ויוצרים הנעה חזקה לפעולה".

טל פרנק, מנכ"ל אינסנטיבס סולושנס. צילום: קובי קנטורפרנק סיכם באמרו, כי "2012 הייתה מצוינת עבורנו. זכינו במכרז גדול בקרב ענקית טלקום באירופה. בזכות מיחשוב ענן וחדשנות נוסף לנו מרחב פעילות טכנולוגי, עם מתן פתרון לארגונים במחירים נוחים. בשנת 2013 נמשיך להתקדם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים