אינטגריטי הטמיעה בבנק יהב מערכת הקלטה לשיפור אבטחת המידע בשרתי הארגון, בהיקף 100 אלף שקלים

המערכת מקליטה את כל פעולות המשתמשים ומאפשרת לתריסר מאנשי ה-IT בבנק לתחקר בצורה מהירה וחכמה את ההקלטה בחיתוך לפי משתמש, זמן, יישום או נושא ● גדי דודיאן, סמנכ"ל ומנהל אגף המיחשוב בבנק יהב: "המערכת מספקת לנו 'עיניים' במקומות רגישים"

אינטגריטי תוכנה הטמיעה בבנק יהב מערכת הקלטה לשיפור אבטחת המידע בשרתי הארגון. הפרויקט החל השנה וחלקו הארי הסתיים בימים אלה. היקפו הכספי עומד על 100 אלף שקלים.

המערכת, ObserveIT, מספקת לבנק יהב את האפשרות לדעת, בכל נקודת זמן, את נתיב הביקורת המדויק על גבי שרתים רגישים של הבנק. המערכת מקליטה את כל פעולות המשתמשים ומאפשרת לתריסר מאנשי ה-IT בבנק לתחקר בצורה מהירה וחכמה את ההקלטה בחיתוך לפי משתמש, זמן, יישום או נושא.

גדי דודיאן, סמנכ"ל ומנהל אגף המיחשוב בבנק יהב, אמר כי "המערכת מספקת לנו 'עיניים' באותם מקומות רגישים שאנו נדרשים מעת לעת לבדוק בדיוק מי עשה מה ומתי. הדבר נעשה באמצעים המדויקים ביותר – סרט וידיאו, ממוקד לנושא ולזמן הרלוונטיים". הוא הוסיף, כי "באמצעות המערכת אנו מצליחים לספק מענה הולם לדרישות הרגולציה בדבר נתיב הביקורת, בקרת ספקים ועוד. בנוסף, המערכת מאפשרת לתחקר תקלות ולייעל את זמן המענה לקריאות שירות ללקוחות החברה".

ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה, נציגת ObserveIT בארץ, אמר כי "היכולת של המערכת לבצע תחקור מדויק של האירועים השונים על גבי מגוון שרתים ומערכות הפעלה מקנה לארגונים ערכים מוספים רבים הן ברמת אבטחת המידע והן ברמה התפעולית".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים