תוכן שיווקי

גריד דיינמיקס שוברת את הכללים בעולם הפיתוח

במקום לשלם לפי שעות – משלמים רק על תוצאות: מודל GAIN החדשני מגיע לישראל

08/07/2025 11:59
תמיר חסון, מנהל פעילות גריד דיינמיקס ישראל.

מאת: הילל יוסף

"אנחנו חיים בתקופה שמחייבת מיקוד, יעילות ואיתנות עסקית", אומר תמיר חסון, מנכ"ל גריד דיינמיקס ישראל, "לכן החלטנו לשבור את אחד הכללים המושרשים בעולם הפיתוח – תשלום לפי שעות – ולהציע מודל חדשני שמבוסס כולו על תוצאות. הלקוחות שלנו לא משלמים על זמן, אלא רק על הערך העסקי שאנחנו מספקים בפועל".

גריד דיינמיקס (Grid Dynamics), מחברות השירותים הטכנולוגיים המובילות בעולם, משיקה בישראל את GAIN – מסגרת עבודה חדשנית, מבוססת בינה מלאכותית (AI), אשר מאפשרת בראשונה תמחור לפי תפוקות – ולא לפי מאמץ. לדבריו של חסון, "המודל החדש מפחית אי-ודאות, מייעל תהליכים ומקצר באופן משמעותי את זמן ההגעה לשוק (TTM), תוך שמירה על האיכות הגבוהה שלקוחותינו רגילים לקבל מאיתנו".

GAIN (ר"ת Grid Dynamics AI-Native) מבוסס על שילוב בין יכולותבינה מלאכותית מתקדמות לבין הניסיון של מהנדסי תוכנה אנושיים. "המודל כבר הוביל לשיפור של יותר מ-30% בפרודוקטיביות בפרויקטים שביצענו עבור לקוחותינו בעולם", מוסיף חסון.

לפי חסון, "המודל כולל כמה יתרונות מובהקים: הגדלת התפוקה בזכות פיתוח איטרטיבי מהיר; תמחור מבוסס תוצאות, המאפשר שליטה בעלויות; וזאת בצד שיפור באיכות הקוד, הודות לשילוב חוזקות אנושיות וטכנולוגיות".

"במהותו, זהו מעבר ממודל פיתוח מסורתי למודל היברידי – שבו בינה מלאכותית פועלת לצד בני אדם", מסביר חסון. "כך, אנחנו מסוגלים להעניק מענה הוליסטי לאתגרים האסטרטגיים של לקוחותינו, הדורשים פיתוחים בהיקף נרחב: החל מהבנת הבעיה והיעדים העסקיים, דרך תכנון וארכיטקטורה, ועד לכתיבת הקוד, אוטומציה של בדיקות, יישום ואופטימיזציה אחרי ההשקה".

"אם לא קיבלת ערך – לא תשלם"

גריד דיינמיקס נוסדה ב-2006, היא נסחרת בנאסד"ק משנת 2020, ושווי השוק שלה עומד על כ-2 מיליארד דולר. החברה מבצעת פרויקטים אסטרטגיים עבור הארגונים הגדולים והמוכרים בעולם, ביניהם גוגל, אפל ופייפאל ומובילה טרנספורמציות דיגיטליות רחבות היקף, תוך שימוש בכלי AI שפותחו בתוך החברה.

"הכניסה שלנו לישראל ב-2024 מגיעה בדיוק ברגע שבו שוק הטכנולוגיה המקומי מחפש שותפים אסטרטגיים אמיתיים – לא קבלני קוד", מדגיש חסון. "אנחנו לא באים להחליף צוותים, אלא להשתלב, להעצים, ולהוביל יחד תהליכים רחבים ומוכווני הצלחה. אנחנו מודדים את עצמנו על פי הערך העסקי אותו אנחנו יודעים לייצר. ולכן, מבחינת הלקוחות: אם לא קיבלת ערך – לא תשלם. פשוט כך". 

"החדשנות הטכנולוגית שלנו, יחד עם ניסיון עשיר בפרויקטים רחבי היקף והתעמקות בתחום ה-AI, מאפשרים לנו לפתור בעקביות אתגרים עסקיים מורכבים – ולספק תוצאות אמיתיות, בקצב מהיר ועם מינימום סיכון ללקוח", סיכם חסון. "מבחינתנו, GAIN הוא לא רק מודל תמחור, אלא תפישת עולם חדשה בפיתוח תוכנה".

אירועים קרובים