"קומוולט מספקת סוויטה רחבה מאוד של שירותים לניהול והגנת מידע"
כך אומרת עינת קוגן, מנהלת פעילות עסקית בחטיבת המחשוב של בינת תקשורת מחשבים, בראיון לקראת אירוע Commvault Shift 2025, שייערך ביום ג', ה-10 ביוני, בגן בשפיים
ספרי על עצמך ועל מסלול הקריירה שלך.
"ההשכלה שלי היא בתחום מדעי המדינה, לימודי השפה הסינית ומנהל עסקים. התחלתי את דרכי בעולם ההיי-טק במטריקס, בהשמת עובדים. בהמשך עברתי לחטיבת האינטגרציה של החברה, ושם התאהבתי בתחום התשתיות והחומרה – והתפתחתי. לאחר כמה שנים כמנהלת לקוח קודמתי למנהלת שיווק. ניהלתי את תחום הטלקו באורקל במשך כמה שנים, ולאחר מכן ניהלתי את מוצרי יבמ ובעיקר את תחום האחסון במלם תים.
מזה כשמונה שנים אני עובדת בבינת. התחלתי כמנהלת תחום האחסון והגיבוי, ובהמשך קודמתי למנהלת הפעילות העסקית של חטיבת המחשוב. החטיבה בנויה ממנהלי מוצר וממהנדסים שמטמיעים פרויקטים מרובי טכנולוגיות. אנחנו מנהלים ומשווקים עשרות יצרנים בעולמות המחשוב האישי, השרתים, האחסון, הווירטואליזציה, תוכנות ערך מוסף נוספות וכמובן גיבוי. אנחנו נותנים שירות לכ-45 מנהלי לקוח בבינת ולאלפי לקוחות חיצוניים. ההתמחות שלנו היא פרויקטי אינטגרציה מורכבים – החל מהמשכיות עסקית וכלה בבניית דאטה סנטר מלא".
מה התחביב המרכזי שלך?
"פילאטיס מכשירים וספורט. האימרה נפש בריאה בגוף בריא מלווה אותי כל יום. מועדון החמש וחצי בבוקר – זה אני".
ספרי על הפעילות המשותפת שלכם עם קומוולט בשוק הישראלי.
"בינת וקומוולט שותפות ברמה הגבוהה ביותר מעל 10 שנים. אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו במגוון מגזרים, מחברות פרטיות ועד הביטחון, להעלות את רמת המודעות לאתגרים בגיבוי המידע. כיום, כשמתקפות כופרה הפכו לעניין שבשגרה, הנושא קריטי ביותר. חברות ישראלית, בתי חולים, וכן ארגונים מוסדיים וציבוריים עומדים בפני ניסיונות למתקפת כופרה כל יום, ולכן החשיבות למתן פתרונות עבור השוק הישראלי היא גבוהה. בעזרת מנהלי הלקוח בבינת, שנחשפים כל יום לעשרות לקוחות, ובעבודה משותפת עם נציגי קומוולט, אנחנו מגיעים ללקוחות מכלל המגזרים וחושפים אותם לפתרונות של החברה".
מהם היתרונות עבור הלקוחות בפתרונות של קומוולט?
"קומוולט היא כיום לא רק חברה שמייצגת תוכנת גיבוי, אלא סוויטה רחבה של שירותים לניהול והגנה על המידע. מעבר ליכולת הבסיסית של גיבוי ושחזור, המוצר מכיל זיהוי אנומליות וסריקת איומים בגיבוי, כדי להבטיח גיבויים נקיים; שחזור אוטונומי, על מנת להבטיח התאוששות מהירה מאסון; כלים לעמידה ברגולציות כגון GDPR; יכולות רפליקציה; ושימוש בעננים ציבוריים, על מנת לשקם תשתית שלמה במהירות גבוהה ובעלות נמוכה. יתרון בולט נוסף הוא בממשק הניהול: הממשק נוח ללקוחות, והוא מאפשר לנהל את מערך הגיבוי בצורה עצמאית. כחלק מממשק הניהול, קומוולט שילבה יכולות AI מתקדמות, שמאפשרות לקבל תובנות בזמן אמת, לנתח ולזהות שגיאות במהירות, ולבצע פעולות על ידי שימוש בשפה פשוטה, באמצעות בינה מלאכותית".
מתעניינים בתחום? רוצים לשמוע עוד? לפרטים נוספים ולהרשמה לכנס לחצו כאן.











