תוכן שיווקי
לקראת כנס הלקוחות השנתי של בזק בינלאומי, בימים א'-ב', 24-25.11, במלון דן קיסריה

"בעולם שבו הטכנולוגיות משתנות מהר, הערך המוסף שלנו הוא בשירות"

שרון עזרא, סמנכ''ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי: "כאשר ללקוח ישנה בעיה, אנחנו מחויבים ללוות אותו בכל שלב - מחשיפת האתגר, דרך מציאת המענה הטכנולוגי ועד להטמעת הפתרון המלא"

18/11/2024 15:34
שרון עזרא, סמנכ''ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי.

כתב: הילל יוסף.

"בעולם שבו הטכנולוגיות משתנות במהירות, הערך המוסף המבדל בין ארגונים בא לידי ביטוי באנשים ובמחויבות שלהם. אנחנו חברת אינטגרציה ושירותים מנוהלים, שמעניקה ללקוחותיה הרבים ערך טכנולוגי, מסחרי ושירותי. גדלתי בעולמות השירות והמכירות, וכאשר ללקוח יש בעיה, על האינטגרטור ללוות אותו בכל שלב – מחשיפת האתגר, דרך מציאת המענה הטכנולוגי ועד להטמעת הפתרון המלא, תוך שילוב הטכנולוגיות המתאימות ללקוח והטובות מסוגן. בזק בינלאומי הולכת ותופסת מקום מרכזי בענף ה-ICT בישראל, עם מגוון פתרונות לתחומי תשתיות ה-IT, הענן הציבורי, הגנת הסייבר והתקשורת – תחום שאותו אנחנו מובילים בישראל, בשל הרקע של החברה והנכסים העומדים לרשותה בעולמות אלה", כך אמר שרון עזרא, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי.

עזרא התראיין לקראת כנס הלקוחות השנתי שעורכת החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך בשבוע הבא, בימים א'-ב', ה-24-25 בנובמבר, במלון דן קיסריה.

"בזק בינלאומי נמצאת בעיצומו של שינוי משמעותי, כאשר אנחנו הופכים מחברת טלקום לארגון ICT בעל פעילות רחבת היקף", ציין. "במיוחד לאור כל שקרה מאז ה-7 באוקטובר והאתגרים הרבים הניצבים בפני החברות בשוק ה-IT, אנחנו עוסקים בשנה האחרונה ביצירה ובשיפור החוסן הארגוני של הלקוחות שלנו. אנחנו רואים כיצד הוספת טכנולוגיות חדשות לסל השירותים שלנו מעבה את היכולת של לקוחותינו להגיב לאתגרים השונים, ובהתאמה משפרת את מצבם העסקי".

"מציאת המיקוד – ולאחר מכן הספק או השירות שנותן לו מענה"

לדברי עזרא, "היבט משמעותי בקשר שלנו עם הלקוחות הוא מציאת המיקוד הנכון עבורם מבחינה טכנית, ורק לאחר מכן יש לאתר ולמצוא את הספק או השירות שנותן מענה למיקוד זה. צמחתי בעולם השירות ואני מכיר היטב את הערך שהמיקוד הזה מניב".

הוא הרחיב: "בשנה החולפת סיפקנו כמה וכמה פתרונות שכאלה עבור לקוחות מהמגזרים הממשלתי והביטחוני. באחד הארגונים עלה חשש שתוקף חדר לרשת שלו. מיד הפעלנו מרכז לניהול אירועי סייבר (SOC), סביב השעון, בדקנו את כלל העדכונים וטלאי האבטחה, ומנענו מהתוקף לנוע בחופשיות במערכות הארגון, עד לסגירת הפרצה. מה שמאפיין אצלנו מקרים שכאלה הוא שאנחנו קודם כל נענים לקריאה ומעניקים שירות צמוד ללקוחות שלנו. כך פועל יועץ נאמן. הבידול הוא בשירות, ורצוי שהשירות יהיה פרו-אקטיבי, עם סל שמעניק פתרון מקיף, של 360 מעלות".

"אנחנו פועלים בלא הרף להרחבת היצע השירותים והמוצרים שלנו, כאשר עיקר המיקוד הוא בחברות ה-SMB, שבאופן טבעי מוגנות פחות, ולכן מהוות יעד 'מושך' עבור האקרים ותוקפי סייבר", ציין עזרא ונתן דוגמה: "לפני כשנה הצגנו שיתוף פעולה עם חברת הסייבר פלואוסק, שפיתחה שירות מבוסס בינה מלאכותית לחסימת מתקפות מניעת שירות מבוזרות (DDoS). השנה חלה נסיקה של מאות אחוזים במתקפות DDoS, ומתקפה זו הפכה להיות אחד הכלים הנפוצים, היעילים והפשוטים ביותר המסבים נזק לארגונים, עד כדי השבתה שלהם. פלואוסק מציעה פתרון שמעביר את הזרקור מלקוח הקצה לקהילת ספקיות האינטרנט (ISPs), ברמת המדינה ומעבר לה. הפתרון, מבוסס AI, מזהה מתקפות DDoS כבר בשלב הראשוני של הכניסה לאינטרנט ומגיב בעצירת התעבורה המזוהה כהתקפה מהגורם העוין".

הוא הוסיף ש-"באחרונה אף חתמנו על הסכם לשיווק הפתרונות של אטרה הישראלית, שמפתחת פלטפורמה מבוססת AI לניהול, חיזוי, מניעת תקלות וקריאות שירות למערכי מחשוב בארגונים. אטרה מספקת פתרון מוכלל, ובו מערכות שליטה מרחוק (RMM), ניהול קריאות שירות (Service Desk) וניהול כולל של מערכות המידע בפלטפורמה אחת, קלה לתפעול. זוהי עוד דוגמה מצוינת להרחבת סל השירותים שנועדו לתת מענה מקיף ללקוחות שלנו".

"לסיכום", אמר עזרא. "הטכנולוגיות המתקדמות מהוות עבורנו הזדמנות, מסייעות לנו ונותנות לנו רוח גבית. אנחנו פועלים כחברה היברידית ויודעת כיצד לחבר בין העולמות עבור הארגונים – ובאופן רב ערוצי. נמשיך לספק שירותי IT לכל לקוח עסקי ונתמקד בארגוני ביניים כדי להיות 'מתווכי הטכנולוגיה' שלהם. בעזרת ההון האנושי של בזק בינלאומי, שהוא מהטובים בתעשייה, אני בטוח שנזניק את הפעילות של החברה ונייצר ערך משמעותי עבור לקוחותינו".

אירועים קרובים