תוכן שיווקי
בעקבות טקס IT Awards 2023 - מצטייני המחשוב

מצטייני המחשוב: אברא קטפה 9 פרסים בגין פרויקטים חדשניים

הפרויקטים הטכנולוגיים נתנו מענה חדשני לאתגרים העסקיים שעימם מתמודדים משרד הבריאות, בנק ישראל, שיכון ובינוי ולקוחות נוספים של החברה

18/04/2024 11:34
עם הפרס בטקס מצטייני המחשוב. איציק טאיב, מנהל פיתוח עסקי, אברא.

אברא ממשיכה לקטוף פרסים. תשעה פרויקטים אותם ביצעה החברה עבור לקוחותיה בשנת 2023 זכו בתחרות "מצטייני המחשוב" של אנשים ומחשבים. הזכיות היו במספר קטגוריות: טרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות, אנליטיקה, BI, Open AI וחדשנות במערכות ליבה.  

אברא קיבלה את ההוקרה על תרומתה למצוינות ולהצטיינות בענף ה-IT בישראל, ותשעת הפרויקטים אותם ביצעה עבור לקוחותיה: שיכון ובינוי, משרד הבריאות, בנק ישראל, אלטל פתרונות, סמלת, וצ'מפיון מוטורס – זכו בתחרות.

הפרויקטים הזוכים הוכיחו את יכולתה של אברא לממש את האסטרטגיה העסקית שמלווה אותה מיום הקמתה, התאמה של פתרונות טכנולוגיים חדשניים למגוון צרכים עסקיים מתוך היכרות עמוקה עם צרכי הלקוח. יישום האסטרטגיה שהובילה לזכייה בפרסים אפשר לחברה לתת מענה מלא לצורכיהם העסקיים של הלקוחות, עימם מקיימת אברא מערכת יחסים ארוכת שנים, ולהתאים עבורם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק, תוך עמידה בתקציבים ובלו"ז. 

כחברה מובילה במגוון תחומי פעילות טכנולוגיים, אברא תמשיך לפעול במרץ ובחדשנות על מנת להמשיך ולהוביל את תחום המחשוב בישראל, במטרה להעניק ללקוחותיה את היתרון התחרותי באמצעות הפתרונות הטכנולוגים המתקדמים בשוק. 

שי אוזון, מנכ"ל אברא טכנולוגיות מידע, מסר: "אני מודה על אות ההוקרה שקיבלנו ומברך את האנשים מאחורי הפרויקטים הזוכים. המומחיות של אברא הוכיחה את עצמה גם בתקופה הקשה של מלחמת 'חרבות ברזל'. עם תחילת המלחמה, נרתמנו למען הקהילה והמפונים, והקמנו במהירות שיא את הפלטפורמה שמחברת בין משפחות מפונות למשפחות מארחות – "בית ישראלי". הפרויקט זכה להיענות מרשימה ולאלפי כניסות מרגע השקת הפלטפורמה".

אירועים קרובים