תוכן שיווקי
לקראת Nimbus Summit 2024, יום ה', ה-29 בפברואר, אווניו, קרית שדה התעופה

פרוסיד טק: OutSystems ו-SnapLogic לישראל ולרובד 5 בנימבוס

26/02/2024 15:22
פרוסיד טק

פרוסיד טק – חברת בת של פרוסיד מקבוצת HMS – מביאה את OutSystems ואת SnapLogic לישראל, ולרובד 5 בנימבוס. שתי הפלטפורמות המתקדמות בתחומן נבחרו להיכנס לשוק הדיגיטלי של נימבוס, מהלך שיאיץ מעבר של דאטה, יישומים ואפליקציות לענן על ידי משרדי הממשלה, יחידות הסמך וחברות ממשלתיות.

OutSystems – לפיתוח High performance Low-Code

הכניסה של OutSystems לרובד 5 של נימבוס, בהובלת פרוסיד טק, תאפשר למשרדי הממשלה לרכוש את הפלטפורמה בקלות ובמהירות דרך המרקטפלייס של נימבוס, ולספק ללקוחות שלהם יישומים ואפליקציות Cloud Native תוך מספר שבועות, במקום חודשים רבים. OutSystems הינה פלטפורמת פיתוח של High performance Low-Code, המיועדת לצוותי פיתוח של אפליקציות ויישומים, אשר עוזרת לארגונים לקבל תוצרים שעובדים בתצורת Cloud Native על גבי AWS. הפלטפורמה מטפלת בכל האספקטים של הענן, לרבות בניית מיקרוסרוויסים, קונטיינרים וניהול שלהם בזמן ייצור בעזרת קוברנטיס. לכל ארגון הרוכש את Outsystems מוקמת בענן של AWS בישראל פלטפורמה ייעודית עבורו, הכוללת סביבות פיתוח, בדיקות וייצור במודל של SaaS וכן יכולות DevOps מתקדמות.

בעולם הדיגיטלי המתפתח במהירות של היום, הדרישה לפתרונות פיתוח תוכנה יעילים ומהירים מעולם לא הייתה גבוהה יותר.

OutSystems משנה את חוקי המשחק בעולם פיתוח התוכנה, על ידי פלטפורמה המאיצה את התהליך כולו, והופכת אותו לדרך היעילה ביותר לפיתוח תוכנה כיום. OutSystems דוגלת בגישת Low-Code, המאפשרת למפתחים לבנות יישומים מורכבים עם קידוד ידני מינימלי ותוספת של אוטומציה על ידי הפלטפורמה, מה שמפחית משמעותית את זמן הפיתוח ואת בעיות אבטחת המידע, ובאגים באופן כללי.

רונן קניג, מנכ"ל פרוסיד טק.

רונן קניג, מנכ"ל פרוסיד טק. צילום: נדב כהן יונתן

Data Integration משודרגת עם פתרון SnapLogic

פתרון ה-iPaaS של SnapLogic יאפשר למשרדי הממשלה להעביר כמויות עצומות של מידע ממרכזי המחשוב הקיימים לאגמי המידע בענן באופן מהיר, יעיל ומאובטח. יכולות ה-Data Integration של SnapLogic עוזרות לאלפי לקוחות לבנות בעזרת Low-Code, בצורה פשוטה ואינטואיטיבית, אינטגרציה של מידע בין מערכות קיימות, לבצע שינויים והתאמות במידע, ולשמור אותו במחסני המידע בענן.

SnapLogic מציעה SNAPS אשר מתחברים למעל 800 מערכות קיימות, דאטה בייסים, קבצים וכל מקור מידע אחר, ומבצעת העברה אוטומטית של מידע מהמקור ליעד. כמו כן הפלטפורמה תומכת במגוון פרוטוקולים שונים, לרבות FHIR הסטנדרט של מידע רפואי, MQTT למידע בין מכונות, SAP, ORACLE ורבים אחרים.

לדברי רונן קניג, מנכ"ל פרוסיד טק – המפיצה של Outsystems ו-SnapLogic בישראל – "הצוות של נימבוס עשה עבודה מדהימה בבניית תשתית, אשר תאפשר למשרדי הממשלה להשתמש במוצרים שהם בחוד החנית של הטכנולוגיה בעולם. אנחנו גאים שהצלחנו להביא את פלטפורמת ה-Low-Code הטובה בעולם של OutSystems ואת פלטפורמת ה-Data Integration היעילה בעולם של SnapLogic לנימבוס רובד 5 ולענן הישראלי. עבור משרדי הממשלה ועשרות הלקוחות שלנו בישראל מדובר על קפיצה משמעותית קדימה ביכולות שלהם לבנות יישומים שהם Cloud Native, תוך שמירה על המידע שלהם בתוך מדינת ישראל".

אירועים קרובים