תוכן שיווקי

ה-Low Code מאפשר ליצור פתרונות טכנולוגיים מהירים – גם במלחמה

פרויקט שביצעה אמן דיגיטל במכבי שירותי בריאות כדוגמה

30/01/2024 16:35
טל גור אריה, מנהל תחום ה-Low Code באמן דיגיטל.

אמן דיגיטל השתתפה באחרונה בוובינר Low Code No Code של אנשים ומחשבים. טל גור אריה, מנהל תחום ה-Low Code בחברה, סיפר למשתתפי האירוע הווירטואלי איך היא פיתחה עבור מכבי שירותי בריאות פתרון ל-120 אלף מפונים מהצפון ומהדרום, שכשליש מתוכם חברי קופת חולים מכבי.

במסגרת הפתרון פותחה מערכת שמאפשרת לנציגי מכבי לתת שירות, ניהול ומעקב לחברי הקופה שפונו מבתיהם. המערכת מאפשרת מעקב אחר מיקום/כתובת המפונים ואחר בקשות רפואיות, שיבוץ רופא מומחה לכל בעיה שדורשת טיפול וניהול התורים עבור נציגי מכבי שמטפלים בצרכי המפונים.

למערכת התווספו דו"חות ניהול ובקרה ודשבורדים למנהלים.

הצורך המיידי של מכבי לפתרון, בשל המלחמה, הביא אותה לדרוש מאמן דיגיטל לקבל את המערכת בזמן שיא של חמישה ימי עבודה בלבד. החברה הצליחה לפתח את המערכת בזמן שהוגדר, תוך שהיא משתמשת בפלטפורמת פיתוח ה-Low code של אאוט סיסטמס (Outsystems).

גור אריה אמר כי "אני ממליץ לכל ארגון בישראל לבחון את כלי ה-Low Code. שימוש ב-Low Code מאפשר לבנות פתרונות חכמים ומהירים יותר מאשר בשיטות פיתוח מסורתיות. פלטפורמות Low Code מספקות למשתמשים כלים ויזואליים ידידותיים, שמאפשרים להם ליצור אפליקציות מורכבות במהירות ובקלות, ויכולים להניב יתרונות משמעותיים לארגונים".

קובי כץ, סמנכ"ל החטיבה הטכנולוגית במכבי, אמר, בהתבסס על תוצאות הפרויקט, כי "כלי Low Code חייב להיות בכל ארגז כלים של כל יחידה טכנולוגית. הוא מניב החזר השקעה (ROI) מאוד מהיר"

יכולות פלטפורמת ה-Low Code של אאוט סיסטמס

פלטפורמת ה-Low Code של אאוט סיסטמס מאפשרת לבנות אפליקציות עסקיות מורכבות במהירות ובקלות, כמו בדוגמה של מכבי. היא מציעה ממשק ויזואלי ידידותי למשתמש, שמאפשר למשתמשים לגרור ולשחרר אלמנטים כדי ליצור אפליקציות, ללא צורך בכתיבת קוד.

הפלטפורמה תומכת במגוון רחב של אפליקציות, כולל אפליקציות ווב, אפליקציות מובייל, אפליקציות עסקיות פנימיות ועוד. היא מספקת בנוסף מגוון רחב של תכונות, כולל תמיכה בענן, אינטגרציה עם מערכות קיימות, אבטחה ועוד.

פלטפורמת אאוט סיסטמס היא פתרון פופולרי לארגונים מכל הגדלים והתעשיות. בין המשתמשים בה נמצאים ארגונים בינלאומיים גדולים, כמו גם חברות קטנות ובינוניות.

להלן כמה יתרונות שיש בשימוש בפלטפורמת אאוט סיסטמס:

  • מהירות פיתוח – הפלטפורמה מאפשרת לבנות אפליקציות במהירות ובקלות, גם ללא ידע קודם בתכנות
  • יעילות – היא מפחיתה את הצורך בכתיבת קוד, מה שחוסך זמן וכסף.
  • גמישות – הפלטפורמה תומכת במגוון רחב של אפליקציות ותכונות.
  • בטיחות – היא מספקת מגוון רחב של תכונות אבטחה, כדי להגן על אפליקציות.

אם אתם מחפשים פתרון Low Code שיאפשר לכם לבנות אפליקציות עסקיות מורכבות במהירות ובקלות, פלטפורמת אאוט סיסטמס היא אופציה מצוינת.

אירועים קרובים