תוכן שיווקי

"בזק בינלאומי ערוכה ל-2024 וממוקדת בפיתוח מנועי הצמיחה"

18/01/2024 12:12
שרון עזרא, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי

"שנת 2024 רק נפתחה, אבל בזק בינלאומי כבר ערוכה היטב ומאוד ממוקדת בהמשך פיתוח מנועי הצמיחה שסומנו בשנה החולפת ככאלו שיובילו את החברה קדימה לשנים הבאות. תחומים אלו כוללים שירותי מחשוב ענן מקומיים ובינלאומיים, פתרונות אבטחת מידע והגנת הסייבר, פתרונות תקשורת ואינטרנט, פתרונות המשכיות עסקית ו-DR, פתרונות טרנספורמציה דיגיטלית ועוד", כך אומר שרון עזרא, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי, האחראי על ניהול מערכי המכירות, השירות והתפעול עבור הלקוחות העסקיים של החברה.

לדברי עזרא, "החברה משקיעה רבות בתחום חוות השרתים, הפזורים כרשת של 13 מתקני דאטה סנטר בישראל ובעולם, כולל מתקן תת קרקעי המשמש כאתר DR ומתקן חדש בבני ציון, אשר זוכים להתעניינות רבה מצד הלקוחות. בתחום הגנת הסייבר אנו פועלים כל הזמן להרחיב את פורטפוליו השירותים המנוהלים שלנו על ידי הגדלת סל הפתרונות שלנו עם היצרנים המובילים בשוק, תוך שימת דגש על פתרונות איכותיים, פשוטים להטמעה וכאלה שמייצרים התייעלות תפעולית עבור הלקוחות שלנו. כמו כן אנחנו מאוד ממוקדים בהמשך מובילות בפרויקטי אינטגרציה, המשלבים מספר תחומים בעולם ה-IT וזכייה במכרזי ענק".

"תחום נוסף שבו אנו משקיעים הוא עולם הענן הציבורי, שמסייע לארגונים לעבור טרנספורמציה דיגיטלית מהירה באמצעות פתרונות הענן של מיקרוסופט (Azure) דרך מכירה ישירה שלנו או דרך קלאודאדג' (CloudEdge), זרוע הענן של בזק בינלאומי בעולמות של מיקרוסופט, ובמקביל הרחבת הפעילות של קלאודוג'ו (Cloudojo) – הפעילות החדשה שהקמנו בענן של AWS. כל אלו לצד המשך השקעה בפתרונות תקשורת לעסקים ובקישוריות בינלאומית המבוססת על הכבל התת ימי המהיר JONAH הנמצא בבעלות מלאה שלנו מאז שנת 2011 ומאפשר לנו להציע קישוריות מהירה ומאובטחת לכל נקודה מסביב לעולם".

מה אתם שומעים בימים אלו מהלקוחות שלכם לגבי הצרכים שנמצאים במוקד שלהם?

"בשנים האחרונות, בעיקר סביב משבר הקורונה, ארגונים רבים הפכו  למודי ניסיון בהתמודדות ארגונית עם משבר וחוסר ודאות. לכן באופן טבעי החודשים הראשונים למלחמה הרגישו במובן מסוים חזרה אחורה לעבודה במצב משבר ורתימת הטכנולוגיה לסיוע לארגונים וחברות לתפקד.

"זיהינו בקרב הלקוחות כי עולה דרישה מוגברת לפתרונות עבודה מרחוק – הן מבחינת תשתית, הן מבחינת הגנה וכמובן גם היערכות מוקדמת למקרי קצה הדורשים גיבוי והתאוששות מהירה. נוסף על כל אלו, מספר איומי הסייבר הולך וגובר כידוע, עם התרבות משטחי התקיפה וכתוצאה מכך התרבות איומים חדשים.  כל אלו מביאים לקוחות לחפש פתרונות אשר מותאמים לסביבות העבודה החדשות ולאיומים החדשים, ופה מגיע הערך המוסף הייחודי שלנו, כחברה המציעה פתרונות מקיפים עבור כל ארגון בכל גודל ומול כל איום".

מה מספקת בזק בינלאומי לצרכים הנוכחיים?

"בזק בינלאומי יודעת להעמיד עבור הלקוחות שלה סביבת עבודה מאובטחת מכל מקום ומכל מכשיר באמצעות פתרונות תקשורת היקפיים שנותנים מענה תקשורתי ואבטחתי של 360 מעלות. החל מפתרונות תקשורת כגון SD-WAN, פתרונות סייבר מתקדמים ומנוהלים לארגונים, כגון EDR ו-XDR עם הפעלה של מרכז שליטה וניהול (SOC) להגנה מפני מתקפות סייבר, ובנוסף פתרונות גיבוי מתקדמים – הן בדאטה סנטרים המאובטחים שלנו והן פתרונות גיבוי בענן. כל אלו מסייעים לארגונים לאפשר עבודה מרחוק עם רמת אבטחה גבוהה וכן לספק לארגונים המשכיות עסקית גם בתקופת חוסר הוודאות והאיומים המתגברים שאנחנו נמצאים בה כיום".

שרון מוסיף ואומר: "מאז פרוץ הלחימה עבדנו בצורה אינטנסיבית עם לקוחות בתעשייה הביטחונית, שם ביצענו פרוייקטי אינטגרציה מאתגרים כדי לתת מענה לצרכים השונים של הארגונים הביטחוניים, תוך שמירה על רמת מוגנות מיטבית. נוסף על כל זה, ידענו לתת מענה לחברות שנמצאות בקווי העימות, לא רק ברמת השירותים אלא גם באנושיות ומענה מתאים לכל אחד מלקוחותינו שנזקק לפתרונות מחוץ לקופסא".

מה צופן העתיד עבור בזק בינלאומי?

"העתיד מבחינת בזק בינלאומי נראה מבטיח מתמיד. מאז ינואר 2023, בו ביצענו את שינוי המיקוד העסקי שלנו לחברה המספקת פתרונות תקשורת ו-IT לעסקים וארגונים, אנחנו ממשיכים להרחיב את סל השירותים שלנו בכל מנועי הצמיחה המרכזיים, לפתוח פעילויות חדשות, להקשיב לצרכים של הלקוחות היקרים שלנו, ובעיקר להיות שם בשבילם בכל רגע נתון. בסופו של דבר, גם בעולם הטכנולוגי אנשים עושים עסקים עם אנשים, וה-DNA הייחודי של בזק בינלאומי, ששם את הלקוח במרכז, מאפשר לנו להיות הקו המחבר בין הטכנולוגיה לאנשים. כך פעלנו תמיד, וכך נמשיך לפעול".

 

 

 

 

אירועים קרובים