תוכן שיווקי

VMware מבית ברודקום מפשטת דרמטית את ההיצע ומודל הרישוי שלה

19/12/2023 15:54

כתב: קריש פראסד, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל VMware Cloud Foundation.

סגירת הרכישה של VMware על ידי ברודקום מביאה לאיחוד של שתי ענקיות טכנולוגיה. שתיהן ממוקדות בחדשנות וביצירת חברת טכנולוגיות התשתית המובילה בעולם. יחד, נאפשר לארגונים לאמץ סביבות ענן לסוגיהן: פרטי, היברידי וסביבות מרובות עננים. אנחנו מחויבים להניע את הצלחת הלקוחות באמצעות חדשנות מהירה יותר, עם היצע פשוט יותר לפלטפורמה המובילה בעולם.

בשנתיים האחרונות, VMware עסקה בפישוט ההיצע שלה כדי לשרת טוב יותר את הלקוחות, עם חדשנות מתמשכת, זמן קצר יותר להשגת ערך והמשך השקעות. בשבוע שעבר הכרזנו על פישוט דרמטי של סל המוצרים שלנו. הכרזה זאת מאפשרת ללקוחות שלנו בכל גודל להשיג ערך רב יותר עבור ההשקעות שלהם, עם פתרונות VMware.

פישוט ההיצע – מה זה אומר?

החלטתנו לפשט את ההיצע נובעת ממשובים של לקוחות ושותפים, שאותם קיבלנו לאורך השנים. הם אמרו לנו שההצעות והיציאה לשוק שלנו – מורכבות מדי. כך, השלמנו את המעבר לרישיונות (Subscription) וסיימנו את מכירת הרישיונות התמידיים (perpetual). לצד תוכניות שונות לרכישת מנוי (HPP/SPP), אנחנו מציעים אפשרות של רישוי בדמות 'הביאו בעצמכם'. זו אפשרות שמספקת ניוד של הרישוי גם לנקודות קצה בענן שלנו. הלקוחות הארגוניים יוכלו להמשיך ולהשתמש ברישיונות הקנייניים (התמידיים) שהם רכשו עבור מוצרים, אולם לא יוכלו לרכוש רישיונות חדשים שכאלה. הם יוכלו לרכוש מנוי או רישוי למשך זמן – כדי להשלים או להחליף את בסיס ההתקנות הנוכחי שלהם, זה של הרישוי הקנייני.

כך, יהיו לנו שתי הצעות עיקריות: האחת, VMware Cloud Foundation – פתרון הדגל שלנו בענן היברידי עבור ארגונים, להפעלת יישומים קריטיים ומודרניים בצורה מאובטחת, גמישה וחסכונית. כדי לאפשר ליותר לקוחות ליהנות מפתרון זה, הורדנו את מחיר המנוי הקודם בחצי והוספנו רמות שירות ותמיכה גבוהות יותר.

ההצעה השנייה היא פתרון VMware vSphere Foundation בצורתו החדשה, שמספק פלטפורמה פשוטה יותר לטיפול בעומסי עבודה עבור לקוחות בינוניים עד קטנים. הפתרון משלב את vSphere עם ניהול התפעול החכם שלנו, ומספק ביצועים, זמינות ויעילות טובים יותר – עם נראות ותובנות טובות יותר.

לשני הפתרונות – הן ל-VMware Cloud Foundation והן ל-VMware vSphere Foundation – יהיה היצע תוספות מתקדמות אפשריות, לרבות אחסון, אוטומציות, מניעת כופרות, התאוששות מאסון, שירותים אפליקטיביים ואבטחת מידע. בעתיד הקרוב נשיק הצעות מתקדמות נוספות ללקוחות הארגוניים שלנו, כולל שירותי בינה מלאכותית.

שינויים שטובים גם לשותפים

השינויים שערכנו טובים גם לשותפינו העסקיים: התעשייה כבר אימצה באופן נרחב את שיטת המנויים ואת ה-SaaS (תוכנה כשירות), ושותפים רבים באקו-סיסטם שלנו כבר פיתחו שיטות מצליחות לתחום זה. מודלים של מנוי ו-SaaS מספקים לשותפים הזדמנות לפעול למול הלקוחות הארגוניים בצורה אסטרטגית יותר, ולספק שירותים בעלי ערך גבוה יותר – אלה הם המניעים את הצלחת הלקוח. הדבר גם עוזר להאיץ את המעבר שלהם למודל עסקי המתמקד בהכנסות שנתיות חוזרות.

יש לציין שהשינויים הללו הם הצעד הטבעי הבא באסטרטגיה הרב שנתית שלנו. הם נועדו להקל על הלקוחות לצרוך – הן את ההצעות הקיימות שלנו והן את החידושים. אנחנו, ב-VMware, מאמינים שמודל מנוי תומך בלקוחות שלנו, כמו גם בחדשנות ובגמישות שהם צריכים, בעת שהם פוצחים במסע הטרנספורמציות הטכנולוגיות שלהם.

לסיכום, הפישוט של היצע הפתרונות שלנו והמעבר למכירה בדרך של מנויים הם נקודת השיא של מאמצי השינוי העסקי הרב שנתי שלנו. הצעדים שנקטנו יאפשרו עוד יותר את הצלחת הלקוחות והשותפים שלנו, עם אספקת החדשנות, הפשטות והגמישות שהם נדרשים להן, בזמן שהם מבצעים את הטרנספורמציות הטכנולוגיות שלהם, כדי לייצר יתרונות עסקיים.

אירועים קרובים