תוכן שיווקי

ONE BI מטמיעה כלי לאוטומציה של תהליכי דאטה ואנליזה בבנק לאומי

הטמעת הטכנולוגיה מספקת יכולות Self Service למשתמשים במגוון יחידות עסקיות, ומאיצה תהליכי קבלת החלטות תוך חיסכון במשאבים

18/12/2023 10:31
פולינה שלאין, CDO בבנק לאומי

חטיבת ONE BI מקבוצת וואן טכנולוגיות מטמיעה את פלטפורמת Alteryx לאוטומציה של תהליכי אנליזה בבנק לאומי. הפרויקט, מאפשר ליחידות שונות בבנק לאומי להאיץ תהליכי קבלת החלטות באמצעות הפקת דיווחים, ניתוחים ותובנות במהירות, באופן אוטומטי וללא כתיבת קוד. הפלטפורמה משרתת את מגוון יחידות ה-CDO (דאטה ואנליטיקה), הדיגיטל, השוקי ההון, הכספים, הביקורת, משאבי האנוש ועוד.

במהלך הפרויקט הוטמעה בבנק לאומי פלטפורמת Alteryx, המופצת בישראל בלעדית על ידי ONE BI. הפלטפורמה מאפשרת אוטומציה של תהליכי אנליזת דאטה על סמך נתונים דינמיים בזמן אמת, כאשר בניית התהליך מתבצעת על ידי הגורמים העסקיים באופן עצמאי, ללא מעורבות מומחי טכנולוגיה או גורמים חיצוניים. התיעוד שמספקת הפלטפורמה ברור וגרפי, כאשר היישום וההטמעה שלה פשוטים ובניית התהליכים מיידית. הפלטפורמה מספקת גם אכיפת בקרות מלאות ואוטומטיות על שלמות הנתונים ונכונותם. היא מאפשרת חיסכון בזמן הכנת הנתונים והכשרת עובדים ומונעת טעויות העלולות להתרחש בעבודה ידנית.

פולינה שלאין, CDO בבנק לאומי אמרה, כי "בנק לאומי ממשיך להוביל ביישום הטכנולוגיות והיכולות החדשניות ביותר בשוק הפיננסים הפרויקט מאפשר ליחידות שונות בבנק, למנף את מערך מקורות המידע באופן עצמאי ולקבל תובנות, ניתוח ופתרונות למגוון תרחישי שימוש, ובכך להמשיך ולשדרג את היכולות שלנו".

עוד ציינה שלאין כי "בחרנו בפלטפורמת Alteryx לאחר בחינה של מספר פתרונות ולאחר ביצוע פיילוט מוצלח במספר אגפים עתירי תהליכים, שהראה בבירור חסכון משמעותי בשעות עבודה, קיצור בזמני הדיווח, דיוק באנליזות ובקרה הדוקה על הנתונים".

עודד טהורי, מנכ"ל ONE BI מקבוצת וואן טכנולוגיות אמר כי: "בנק לאומי מצטרף לשורת ארגונים עתירי נתונים שהטמיעו את פלטפורמת Alteryx וזכו ליתרון עסקי משמעותי, בזכות היכולת לעשות שימוש מקסימלי בנתונים העומדים לרשותם וייעול תהליכי הניתוח שלהם. הפלטפורמה מאפשרת לבנק לצמצם את הזמן והמשאבים הדרושים לו כדי לחלץ תובנות עסקיות מהנתונים, עם זרימות עבודה אינטואיטיביות ומגוון כלים המאפשרים לגשת במהירות ובדייקנות לנתונים ולהמיר אותם לקבלת תובנות והחלטות מונחות נתונים".

אירועים קרובים