תוכן שיווקי

פיוניר בחרה בפלטפורמת ה-Low Code של אאוטסיסטמס

פיתוח ראשון בפלטפורמה היה של אפליקציה להפקת חשבוניות, שהתבצע בשיתוף עם פרוסיד-טק, המפיצה של אאוטסיסטמס בישראל

30/07/2023 10:58
רון פרס, דירקטור בכיר לתפעול IT בפיוניר.

חברת הפינטק האמריקנית פיוניר (Payoneer) בחרה בפלטפורמת פיתוח מבוססת Low Code של חברת הטכנולוגיה אאוטסיסטמס (Outsystems). פלטפורמת הפיתוח מיועדת לשמש את גוף ה-IT בחברה לטובת פיתוח מהיר של אפליקציות שישמשו בתהליכים פנים-ארגוניים ופיתוחים המיועדים לשמש בליבת הפעילות העסקית של החברה.

הבחירה בפלטפורמת אאוטסיסטמס התבצעה לאחר תהליך בחינה שאותו ביצעה פיוניר לכמה פלטפורמות Low Code, והיא כללה שיתוף פעולה עם פרוסיד-טק (Proceed Tech), חברה בת של פרוסיד (Proceed) מקבוצת HMS, המשמשת מפיצה של אאוטסיסטמס בישראל.

בין השיקולים המובילים בבחירה בפלטפורמת אאוטסיסטמס: יכולות אבטחת המידע של הפלטפורמה; יכולות רחבות לפיתוח UI מקוסטם ומסכים; היכולת לשתף מודולים שפותחו בין אפליקציות שונות – דבר שמקצר תהליכי פיתוח; ונוכחות של מרכז ידע מקומי, שמתמחה בתמיכה ובפיתוח בפלטפורמה.

במסגרת שיתוף הפעולה בין פיוניר ופרוסיד-טק, הושלם באחרונה פיתוח ראשון המבוסס על פלטפורמת אאוטסיסטמס של אפליקציית ענן להפקת חשבוניות, שמשמשת אלפים מלקוחותיה של פיוניר. האפליקציה עלתה לאוויר בסיום של תהליך פיתוח קצר, שנמשך כשלושה חודשים, ולאחר ביצוע של מבדקי חוסן, שנועדו לאשר את תאימותה לדרישות אבטחת המידע.

רונן קניג, מנכ"ל פרוסיד-טק, מפיצה של אאוטסיסטמס בישראל.

רונן קניג, מנכ"ל פרוסיד-טק, מפיצה של אאוטסיסטמס בישראל. צילום: נדב כהן יונתן

אאוטסיסטמס – חלוצת תחום ה-Low Code מזה שני עשורים

אאוטסיסטמס הינה חלוצת תחום ה-Low Code ופועלת בתחום מזה שני עשורים. הפלטפורמה של החברה מאפשרת פיתוח תוכנה כמעט ללא כתיבת קוד, בדגש על תכנות באמצעות ממשקים גרפיים וקונפיגורציות. החברה פעילה ב-87 מדינות, יש לה אלפי לקוחות וקהילה אשר מונה כ-650 אלף מפתחים.

רון פרס, דירקטור בכיר לתפעול IT בפיוניר, אמר כי "שימוש בפלטפורמת Low Code מאפשר לנו לתת פתרונות מיידיים למגוון הצרכים העסקיים של הארגון, תוך דליוור מהיר של יכולות חדשות עבור לקוחות החברה. השימוש בפלטפורמת אאוטסיסטמס הוריד את עלויות הפיתוח, פישט משמעותית את כאבי התחזוקה, ובמקביל – קיצר את זמן ההגעה לשוק (Time to Market)".

רונן קניג, מנכ"ל פרוסיד-טק, מפיצה של אאוטסיסטמס בישראל, ציין כי "היתרונות של פיתוח באמצעות פלטפורמות Low Code הופכים לברורים לארגונים בכל העולם, וישראל לא יוצאת דופן. אפשר כיום להראות תועלות ברורות לפיתוח מבוסס Low Code, שמצדיקות את ההשקעה של ארגונים בפלטפורמות מסוג זה. דגש מיוחד ניתן למהירות פיתוח של פי 5 עד 10 מפיתוח מסורתי, שמשפיעה ישירות על עלויות הפיתוח ועל זמני ההגעה לשוק".

אירועים קרובים