תוכן שיווקי
לקראת הכנס השנתי של סלע, ב-20 ביוני במתחם אושילנד בכפר סבא

בכירים בתחום שירותי הענן בארץ ובחו"ל ישתתפו בכנס השנתי של סלע

11/06/2023 16:40
סיגל גרוסי, סמנכ"לית ומנהלת מרכז ההדרכה של סלע.

עשרות מומחים בתחום הענן מהארץ ומחו"ל צפויים להרצות בכנס השנתי של סלע, Sela Technology Practice, שיתקיים ב-20 ביוני במתחם אושילנד בכפר סבא. מדובר באחד הכנסים המקצועיים העיקריים של ענף ההיי-טק המקומי. הוא מתקיים זו השנה ה-18 וצפויים להשתתף בו יותר מ-500 בעלי תפקידים בתעשיית הענן – בחברות סטארט-אפ, תעשיות ביטחוניות ועוד.

על הדוברים הבולטים בכנס, שיציגו את טכנולוגיות הענן החדשות ביותר ואת המגמות החמות בתחום, נמנים אדיר רון, סמנכ"ל הטכנולוגיות של Microsoft for Startups; דורון מור, סמנכ"ל TechOps בניאו גיימס; אלון לייבוביץ', סמנכ"ל מו"פ ב-WiseStamp; ד"ר אריה פישביין, סמנכ"ל הטכנולוגיות באפיק (Afikk); אילן לוטן, לשעבר בכיר בשב"כ; ועוד.

אחד מרגעי השיא בכנס צפוי להיות ההשקה של שיתוף הפעולה של סלע (Sela) עם ספקית שירותי הענן עליבאבא קלאוד (Alibaba Cloud), שסלע נבחרה באחרונה כנציגה והספקית היחידה שלהם בישראל. האירוע מציע מגוון רחב של מסלולים מקצועיים, ובהם מסלול עם ספקיות הענן מיקרוסופט, AWS וגוגל קלאוד.

סיגל גרוסי, סמנכ"לית ומנהלת מרכז ההדרכה של סלע, אמרה כי "הכנס השנתי שלנו הפך לנקודת מפגש מרכזית של מקצוע פיתוח התוכנה בארץ, שמאפשרת לתעשיית ההיי-טק להיחשף לטכנולוגיות העדכניות ביותר ולמומחים בינלאומיים, ובמקביל פותחת אינספור הזדמנויות לנטוורקינג ולעסקים פוטנציאליים".

סלע על קצה המזלג

יש לציין שסלע היא ספקית מובילה של שירותי הענן של מיקרוסופט, AWS וגוגל קלאוד, וכאמור, הספקית היחידה בישראל של הענן של עליבאבא – עבור סטארט-אפים, חברות וארגונים. החברה מציעה מעטפת מלאה במעבר ובניהול הענן, שכוללת ארכיטקטורה, ניהול תשתיות, ניטור שוטף של פעילות הענן, שיפור ביצועים, DevOps, FinOps וכן שירותי ייעוץ לחברות. זאת, לצד קורסים מקצועיים לעובדי הארגון. סלע לוקחת חלק בפרויקט נימבוס, בהדרכה של עובדי מדינה בכל הנוגע להטמעת שירותי ענן במשרדי ממשלה.

סלע, בשליטת קרן פורטיסימו, מנוהלת על ידי רון שפרינצק ומעסיקה מעל 300 עובדים בישראל, הודו, קנדה, סינגפור וארצות הברית. על מאות לקוחות החברה נמנות חברות מובילות בישראל, בהן חברות טכנולוגיה רבות, כגון פינסטרה, איטורו, צ'ק פוינט, אודיוקודס, לנדא ורפא"ל.

 

אירועים קרובים