תוכן שיווקי
לקראת כנס יבמ ו-IFN מקבוצת יעל, 1.6.2023

ניהול תוכן, אוטומציה ודיגיטציה של תהליכים עסקיים – המומחיות בכל מה שביניהם

ראיון עם צ'יקו (משה) יבניאל, סמנכ"ל בקבוצת יעל ומנהל פעילות IFN בקבוצה, שמספר על הפתרונות שמציעה החברה בתחום ניהול התוכן הארגוני ושילובו בתהליכים העסקיים, תוך הפקת המרב מהנתונים   

18/05/2023 11:47
צ'יקו (משה) יבניאל, סמנכ"ל בכיר בקבוצת יעל ומנהל חטיבת IFN בקבוצה.

חברות מכל תחום וגודל נעזרות בפתרונות מחשוב לשם ניהול מסמכים וניהול התוכן הארגוני. חברת IFN מקבוצת יעל (Yael) היא מומחית בעולם ה-Business Automation & Data Collaboration, הכולל את ניהול התוכן הארגוני, כולל תהליכים משלב איסוף התוכן, סריקה, מיון, ארכוב וניהול ועד להפקת תובנות עסקיות בכלי AI Data. מכיוון שכמות המידע הארגוני הולכת וגדלה, לצד כמות התהליכים העסקיים והדיגיטליים שמתרחבים אף הם – חשוב לדעת לשלב נכון את תהליכי ניהול התוכן בתהליכים העסקיים ולדעת להפיק מהם את המרב.

לקראת כנס יבמ (IBM) ו-IFN, שיתקיים בתחילת יוני, פגשנו את צ'יקו (משה) יבניאל, סמנכ"ל בקבוצת יעל ומנהל פעילות IFN בקבוצה, לשיחה על העולם הזה, על המתרחש בו היום ועל מה שצופן העתיד.

מה ייחודיות הכנס הזה ולמי הוא מיועד?

"אני חושב שייחודיות הכנס היא בעובדה שהוא מיועד לכל אחד. אין ארגון שלא נאגרות בו כמויות עצומות של תוכן – חוזים, מסמכים, טפסים מאלף סוגים, תמונות, מיילים – ואין ארגון שלא עסוק בעקביות בדרך הנכונה ביותר לנהל אותם. אני גם לא מכיר אף ארגון שלא שואף באופן תמידי להתייעלות ארגונית התורמת להצלחה העסקית.

"הכנס יספר על הפתרונות שאנחנו מטמיעים ומנהלים בחברות וארגונים לשם ניהול התוכן, לצד הפקת תובנות עסקיות מהדטה ועל אוטומציה ודיגיטציה של תהליכים עסקיים. כך שהכנס מיועד למנהלי IT שמחפשים פתרונות לאתגרים הללו, אבל גם לאנשי דיגיטל ותפעול, השואפים לשיפור בתהליכים הדיגיטליים כמענה ללקוח או לאנשי המכירות, ואפילו לאלה העוסקים ברגולציה, שגם עבורם יש לנו פתרונות".

מה תציגו בכנס שחדש ומעניין בעולמות האלה?

"בכנס, שבו אנחנו משתתפים יחד עם יבמ, נציג פתרונות Document MRI – שכשמם כן הם: בעלי יכולות סריקה, חילוץ וניתוח נתונים, יחד עם החידוש של מנוע IOCR שיבמ משלבים בגירסה הבאה של הפתרון. הכנס יכלול פאנל לקוחות מגוון בהשתתפות יועץ טכנולוגי בכיר מ-BDO, מנמ"ר מחברת ביטוח ומנהל ארגון ושיטות שמייצג את הצד העסקי בבנק, אשר ישתפו את באי הכנס באתגרים שהם מזהים בעולם התוכן הארגוני. נקנח בהרצאת אורח (תותח!) בנושא החם שכולם מדברים עליו : ChatGPT".

אגב זה, מה מקומה של IFN בעולם ה-AI?

"אנחנו בהחלט שם! המומחיות שלנו בעולמות התוכן משלבת היום פתרונות מתקדמים לעולם ה-Data AI. האתגר החדש שלנו ושל ארגונים הוא להפיק תובנות מהדטה וממאגרי המסמכים ברחבי הארגון באמצעות כלי חיפוש ויכולות AI. בכנס נביא הדגמה לפתרון AI במוצר של CrushBank, שותף עסקי שלנו, לניתוח תקלות במחלקות תמיכה, נציג פתרונות ל-Data AI עם סיפורי לקוח מעולם הביטוח ועוד.

"השינוי שחווה כל העולם העסקי בגלל או בזכות ה-AI יהיה נקודה מרכזית בכנס. עד היום, לקוחות הסתפקו בתיוק ושמירת המסמכים, בשיתוף המסמכים בארגון על פי הרשאות ובחיפושים פשוטים. היום יש דרישה לעשות 'MRI' למסמכים, לחלץ מתוכם את כל המידע, לבדוק, לאמת ולהשלים מידע ממערכת תפעולית. כשלארגון יש מאגרים של נתונים לא מובנים בארכיונים, ב-File System, ב-MS SharePoint ובאי-מייל הארגוני– על המידע להפוך לבר-חיפוש ושניתן יהיה להצליח להפיק ממנו ניתוחים של הטקסט מהמקורות השונים.

"בכנס נציג את הכלי החדש- Intelligent OCR (ר"ת Optical Character Recognition ), שפותח במעבדות יבמ וכלי נוסף בשם Watson Discovery, לצד כלי AI נוספים, ונדגים שירותים שניתן לבצע ו-case studies בארגונים שיישמו את הפתרונות, כמו חברות מעולם הביטוח. נציג פרויקטי OCR  שביצענו ואת ה-PowerDox שפיתחנו אצלנו ב-IFN ו'עוטף" את מוצרי יבמ ליצירת שולחן עבודה אחיד לניהול משרד, תהליכים ודואר".

באילו פרויקטים אתם מעורבים בימים אלה?

"אנחנו בעיצומם של לא פחות מעשרים פרויקטים שונים, כשבין הגדולים שבהם נמצא פרויקט בבנק מזרחי-טפחות, פרויקט באיילון ביטוח, פרויקט בשומרה ביטוח, מספר פרוייקטי OCR לייעול קליטת מסמכים בערוצי האי-מייל וה-ווטסאפ בארגונים ועוד".

מהו בעצם הערך המוסף של IFN בפתרונות "ניהול תוכן ארגוני"?

"אני חושב שזה השילוב בין מוצרים טכנולוגיים מובילים, צוותים של מקצוענים ומקצועניות בפיתוח ובשירות, יחד עם ניסיון של 30 שנה והמחויבות שלנו להצלחה. השילוב בין המוצרים של יבמ ושירות המעטפת שלנו מאפשר ללקוחות לקבל טכנולוגיה ופונקציונליות עשירה במיוחד. הניסיון שלנו בהשלמת מאות פרויקטים אצל עשרות לקוחות, כש-IFN אחראית לתהליך מקצה לקצה, כולל אפילו את אבטחת המידע, מאפשרים לנו רמה גבוהה של מקצועיות, כשהגב לכל זה הוא קבוצת יעל. הסינרגיה והיכולת שלנו להציע ללקוחות שירותים משלימים מתוך העושר הטכנולוגי שמציעה היום הקבוצה מאפשרות שירות הוליסיטי ואינטגרטיבי, שבו הפאזל השלם בנוי ממגוון של חלקים שהם כולם תחת גג אחד".

אירועים קרובים