תוכן שיווקי
בעקבות טקס מצטייני המחשוב

WEDO קטפה שבעה פרסים ב-IT Awards על ביצוע פרויקטי סיילספורס

16/04/2023 14:16
WEDO

WEDO מקבוצת Unitask היא שותפת Tier-1 של סיילספורס ומובילה ביישום מגוון הפתרונות השונים של פלטפורמת ה-CRM מספר אחת בעולם. בשנה שעברה נרכשה הקבוצה על ידי קרן פימי, קרן השקעות פרטית מהגדולות בישראל, והפכה לזרוע התוכנה של אמת מחשוב. WEDO מתגאה במתן פתרונות בתחום חוויית הלקוח על גבי פלטפורמת סיילספורס לשלל סקטורים במשק הישראלי – היצרני, הפיננסי, הרפואי, הביטחוני, הציבורי ואף במגוון חברות היי-טק.

השנה זכתה החברה בטקס פרסי המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים בלא פחות משבעה פרסים על מגוון פרויקטים מוצלחים שביצעה אשתקד. מדובר במספר פנומנלי ביחס לפרויקטי סיילספורס שיושמו בשוק.

הפרויקטים הזוכים

הפרויקט הראשון, שאותו ביצעה WEDO עם אדמה, זכה בקטגוריית טרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות. מדובר בפרויקט הקמת מערכת גלובלית לניהול מכירות, שמוטמעת ב-30 מדינות – מאוסטרליה וניו-זילנד ועד לארצות הברית, קנדה ומקסיקו, ואלה רק דוגמאות. המערכת כוללת מרקטפלייס של אפליקציות, שמתוכן כל מדינה יכולה לבחור את היישום המתאים עבורה.

באותה הקטגוריה, של טרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות, ובאותו התחום, של חברות יצרניות שפועלות בסקטור החקלאות, זכתה החברה ביחד עם נטפים על הקמת מערך שירות ושירות שטח גלובלי. מדובר בפרויקט מורכב, שכולל את כלל תהליכי השירות, ובכללם ניהול של אנשים שמסתובבים בשטחים חקלאיים ללא יכולת חיבור אונליין.

בקטגוריית חדשנות במערכות ליבה זכתה WEDO בגין ביצוע שני פרויקטים: האחד עם משרד התקשורת – בניית מערכת לרישוי חברות תקשורת בתשתית ענן, שבמסגרתה יכול כל גוף מפוקח שעוסק בתקשורת להגיש בקשות לרישוי ולהיתרים בתחום זה; והשני – פרויקט בשיתוף קרן היסוד, שבמסגרתו הוקמה מערכת גלובלית לניהול תרומות, שכבר פרוסה במספר מגביות יהודיות בעולם.

בקטגוריית יצירת גידול והשגת יתרון תחרותי זכתה החברה עם קבוצת קלי בגין פרויקט הקמת אזור אישי מתקדם ללקוחות הסוכנות, שבו יכול כל מבוטח לראות נתונים ביטוחיים ולבצע פעולות בשירות עצמי. זהו שירות חדשני, מאחר שהוא נשען על מידע שמגיע, בין השאר, מחברות הביטוח, במועדים שונים ובאיכות שונה.

מעמד קבלת הפרס למבחר מהפרויקטים הזוכים.

מעמד קבלת הפרס למבחר מהפרויקטים הזוכים. צילום: ניב קנטור ונדב כהן יונתן

גם המגזר השלישי לא נזנח: WEDO זכתה בקטגוריה זו ביחד עם הג'וינט, על פרויקט הכוורת, שכלל הקמת מערכת לניהול יזמויות חברתיות.

ולבסוף, עלתה WEDO לבמה עם תדיראן, לאחר שהשתיים זכו בקטגוריית חדשנות במעבר לענן. הפרויקט הזוכה הוא הקמת מערכת לניהול תהליכי שירות ומכירה, שמאפשרת לנהל תהליכי מכירה מורכבים של ציוד ופרויקטים בתחום הטלפוניה והתקשורת, ולאפשר תמונת לקוח 360 מעלות למנהלים בתדיראן.

"המוטו המרכזי שלנו הוא הוגנות. מבחינתנו לא מדובר בקלישאה, ומהרגע שאנחנו נפגשים עם הלקוח, אנחנו הופכים ל-Trusted Advisor שלו לכל דבר ועניין. כשמצרפים לכך ניסיון רב שנים והבנה עמוקה של תהליכים מורכבים בארגון, השמיים הם הגבול", אמרה לי-מור נבון, מנכ"לית WEDO. היא הוסיפה כי "הפרסים, שמראים את יכולותינו במגוון עצום של ורטיקלים, הם תוצאה של שותפות אמיתית לדרך עם לקוחותינו. אנחנו לא מאמינים בספרינטים, אלא בריצות מרתון".

אירועים קרובים