תוכן שיווקי
בעקבות טקס IT Awards 2022

אולקלאוד מסייעת להאיץ חדשנות בענן אצל החברות המובילות במשק

23/02/2023 11:10
הענן של אולקלאוד.

פרויקטים ייחודיים וחדשניים שביצעה אולקלאוד – החברה המובילה בארץ במתן פתרונות ענן וטרנספורמציה דיגיטלית – זכו בתחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים לשנת 2022. הפרויקטים בענן של AWS ובמערכת הסיילספורס, בוצעו בחברות ובארגונים מובילים במשק: סלברייט (Cellebrite), משרד האוצר, מנורה מבטחים ואמפא קפיטל (Ampa Capital). בנוסף, זכתה אולקלאוד באות הוקרה על תרומתה למצוינות ולהצטיינות בענף ה-IT בישראל לשנת 2022.

יוסי שאשא, SVP Applications, אולקלאוד; ואמיר חונגה, EVP Business Applications, אולקלאוד.

יוסי שאשא, SVP Applications, אולקלאוד; ואמיר חונגה, EVP Business Applications, אולקלאוד. צילום: ניב קנטור

ענקית טכנולוגיות אכיפת החוק סלברייט מהגרת לענן של AWS

חברת סלברייט ביקשה להעביר את מוצרי ה-Digital Intelligence שלה אל הענן של AWS, כדי לתמוך בדרישות המתגברות של לקוחותיה וכדי להגדיל בהתאמה את היכולות האופרטיביות של הארגון. לכן, פנתה החברה אל אולקלאוד, בשביל לתכנן את המיגרציה של אחד ממוצריה המובילים ששמו Cellebrite Guardian. באמצעות הפתרון הייחודי של אולקלאוד, Next Generation Landing Zone, סלברייט הטמיעה במהירות, באופן מאובטח, תוך חיסכון משמעותי בעלויות הענן, את המערכת.

הפרויקט זכה בקטגוריית 'חדשנות במעבר לענן: תשתיות ותהליכים מבוססי ענן'.

צוות סלברייט.

צוות סלברייט. צילום: ניב קנטור

משרד האוצר מוביל "מהפכת שירות"

משרד האוצר יצא לפרויקט משמעותי ורחב שנקרא "מהפכת השירות", שהובילה מנהלת הגמלאות באוצר. במסגרת הפרויקט הוקמה מערכת CRM מבוססת סיילספורס, ששמה את מנהלת הגמלאות בחזית הטכנולוגיה, מחזקת את שמירת הקשר עם גמלאי שירות המדינה, ומאפשרת לגימלאים למצות את מלוא זכויותיהם. הפרויקט בוצע בשיתוף פעולה מלא בין צוות יישומי סיילספורס במשרד האוצר ואולקלאוד.

הפרויקט זכה בקטגוריית: 'טרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות'.

מנורה מבטחים הטמיעה מערכת "מקסום עסקים" 

מנורה מבטחים הטמיעה "מערכת מיקסום עסקים וניהול חווית לקוחות" מבוססת סיילספורס, באמצעות הצוות המקצועי של אולקלאוד. המערכת נועדה לאפשר ייעול וניהול הידע הארגוני ושיפור ההתנהלות מול גורמים עסקיים שונים, חברות הבת והסוכנים. המערכת מציעה ניהול יעיל של תהליך המכירה, משלב זיהוי ההזדמנות ויצירתה, ניהול שלבי המשא ומתן השונים, ניהול השירותים המוצעים במסגרת ההזדמנות, ועד לסופו של התהליך וסגירתו במכירה מוצלחת. הטמעת המערכת מאפשרת מענה שלם לדרישות הקפדניות של אבטחת המידע בהתאם לדרישות רגולטוריות וחוקי אבטחת מידע בענן. 

הפרויקט זכה בקטגוריית: 'Data Management & BI'. 

אמפא קפיטל – פרויקט "אמפא UP" מהלך אסטרטגי כולל

אמפא קפיטל הינה חברה לפתרונות אשראי אלטרנטיביים לעסקים גדולים ובינוניים, מקבוצת אמפא ומנורה מבטחים. החברה גם מהווה One-Stop-Shop של פתרונות אשראי. במחצית השנייה של השנה הוחלט על פיתוח קו עסקים חדש למתן אשראי סולו דיגיטלי ליחידים ועוסקים מורשים. אולקלאוד הובילה את ניהול התהליכים והמידע, כולל חילול טפסים וחתימה דיגיטלית וממשקים שונים בין המערכות.

הפרויקט זכה בקטגוריית: 'טרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות'.

כשותף הפלטינום הראשון והגדול ביותר בישראל של סיילספורס, השותף הבכיר בישראל של AWS, והשותף הבכיר בישראל של סנופלייק, אולקלאוד מספקת מענה לכל סוגי החברות והארגונים. כמו כן, היא תומכת במקצועיות רבה בכל שלב בטרנספורמציה אל הענן החל מבניית האסטרטגיה, בניית הארכיטקטורה, ניהול ה-Data, הטמעת מערכות ועד לאינטגרציה, פיתוח מודלים מורכבים וניהול התשתיות. בכך, מסייעת אולקלאוד בהשגת ביצועים גבוהים במיוחד, תוך שמירה על סביבת ענן מאובטחת ויכולת להתמקד בפיתוח ובחדשנות.

אירועים קרובים