תוכן שיווקי
בעקבות טקס IT Awards 2022

'דלק – ענן מאובטח להעברת קבצים' – פרויקט מנצח מבית בולוורקס

21/02/2023 11:21
אנשי בולוורקס בטקס IT Awards 2022. מימין לשמאל: חנוך פניני, ערן קרבל, לוטם ינון, רפאל שטיינמץ ותמיר לביא.

בטקס IT Awards 2022 השנתי של אנשים ומחשבים שנערך בתחילת השבוע (א') זכה השנה פרויקט החלפת מערכת הכספות בדלק – חברת הדלק הישראלית, אשר על תכנונו המקיף והטמעתו המלאה הייתה אמונה חברת בולוורקס.

הפרויקט "דלק – ענן מאובטח להעברת קבצים" זכה בקטגוריית 'חדשנות במעבר לענן' כפרויקט מצטיין בתחרות מצטייני המחשוב ל-2022.

הפתרון הזוכה הינו פתרון מקיף להעברה ושיתוף קבצים באופן מאובטח ומנוהל (MFT), המאפשר העברת קבצים באוטומציה מתקדמת ומאובטחת, וזאת באמצעות ממשק ניהול מרכזי. פתרון מסוג זה משפר את אבטחת המידע הפנים-ארגונית, לצד עמידה ברגולציה ויעילות.

למוצר ה-MFT של GoAnywhere ישנה יכולת של יצירת תרשימי זרימה גמישים ומקביליים מסוגים שונים של מאגרי מידע, כדוגמת: CyberArk SIM Vault, מסדי נתונים, קבצי טקסט, Amazon S3, אחסון Azure Blob ועוד.

חברת בולוורקס מתמחה באיטגרציה של המערכת יחד עם פתרונות נוספים, אותם היא מייצגת ומטמיעה בהצלחה בעשור האחרון, כגון: מערכות הלבנה של OPSWAT ופתרון DLP של Forcepoint.

מטרת הפרויקט ב'דלק – חברת הדלק הישראלית' הייתה מתן מענה להחלפת תשתית הכספות הוותיקה של הארגון במערכת חדשנית ומתקדמת.

בשלהי שנת 2021 החל תהליך קצר וממוקד של הוכחת יכולת (PoC), במהלכו נבחן הפתרון בדרישות שהוגדרו על ידי דלק, ביניהן: מערכת בעלת פונקציונליות עשירה, רמת אבטחת מידע מתקדמת, קלות בתפעול המערכת ופתרון תקלות נגיש וקל לשימוש משתמשי הקצה.

אות ההוקרה לבולוורקס בטקס IT Awards 2022.

אות ההוקרה לבולוורקס בטקס IT Awards 2022.

הפרויקט הענני יצא לדרך בתחילת השנה לאחר הליך אפיון ברור ועבודה צמודה של מר אלי ביטון, מנהל צוות תשתיות טכנולוגיות ב-דלק, וערן קרבל, מנהל מכירות ב-בולוורקס.

לאחר מספר שבועות הוכרז סיום שלב ראשון של ההתקנות וההטמעות, אשר בוצעו על ידי צוותי ה-Professional Services במחלקת ה-delivery של חברת בולוורקס.

בשלב השני, ולאור התקדמות הפרויקט לשביעות רצון כל הצדדים, עברה הפעילות לעבודת הסבות שבוצעה אל מול לקוחות הארגון החיצוניים, אשר השתמשו בעבר בפתרון הכספות להעברת קבצים.

פרויקט זה, של החלפת מערכת כספות סייברארק, אשר הוכרזה זה מכבר כ-End of life, מצטרף לעשרות פרויקטים דומים, רבים ומוצלחים אותם הטמיעה חברת בולוורקס במהלך השנה החולפת. אין ספק כי הצלחת הפרויקט נבעה משיתוף פעולה הדדי ועבודה צמודה בין הצוותים השונים בבולוורקס, לצד הצוותים הטכניים בחברת דלק בהובלת מר אלי ביטון.

Goanywhere MFT – תחילת הדרך

חברת בולוורקס הוקמה לפני כעשור על ידי תמיר לביא, המכהן כיום כמנכ"ל משותף, ויואב מלמד, אשר משמש כ-VP R&D בחברה ואחראי על פיתוח המוצרים המשלימים ללקוחותיה.

לפני כארבע שנים זיהתה החברה את התהליך להוצאת מוצר הכספות של סייברארק מסל מוצרי היצרן ופעלה למציאת פתרון חלופי. הפתרון שנבחר, Goanywhere MFT, נותן מענה לאתגרים אותם חווים לקוחות החברה, לצד ארגונים רבים במשק, בעקבות השינוי והכרזת EOL על מוצר זה.

רפאל (רפא) שטיינמץ, מנכ"ל משותף בחברה, ציין כי הוא "גאה ביכולת של החברה לזהות במועד את השינוי הצפוי, ללמוד מוצר חלופי על בוריו ולספק ללקוחות החברה מענה מקצועי, מאובטח וראוי לצורך שנוצר".

מאז ועד היום הטמיעה החברה קרוב ל-100 פרויקטים מוצלחים, ובשנת 2023 היא עתידה לסיים הטמעה מלאה עבור עשרות פרויקטים נוספים, רבים מהם מביאים לידי ביטוי את יכולות האינטגרציה והפיתוח הייחודיות של חברת בולוורקס.

חברת בולוורקס עורכת השבוע אירוע לקוחות, בו צפויים לקחת חלק למעלה מ-250 משתתפים מכלל מגזרי המשק הישראלי, ובהשתתפות כלל היצרנים והשותפים שלה. באירוע יוצגו פיתוחים ופתרונות טכנולוגיים חדשים לצד סיפורי לקוח רלוונטיים ומתקדמים.

האירוע יתקיים מחר, ה-22.2.23 במלון פרימה רעננה.

אירועים קרובים