תוכן שיווקי

הראל טכנולוגיות מידע מציגה: "האנשים שעושים את ההבדל"

24/01/2023 15:10
אלי ברששת, משנה למנכ"ל הראל טכנולוגיות מידע.

חברת הראל טכנולוגיות מידע נוסדה לפני למעלה מ-30 שנה והפכה במהרה לאחת מהחברות המובילות בארץ בתחום תשתיות ה-IT. בשנת 2010 נרכשה על ידי החברה הציבורית ONE והפכה לחלק מהותי מהקבוצה. פעילותה של הראל פרוסה בכל הארץ עם סניפים בדרום, בצפון ובמרכז. הראל פועלת במגוון תחומים, ביניהם משרדי הממשלה, בריאות, אקדמיה, רשויות מקומיות, ביטחון ותעשייה.

הראל היא הספקית הגדולה ביותר בממשלה בתחום השרתים (Lenovo + Fujitsu), בתחום האחסון עם חברת NetApp, ובמחשוב האישי בתחום תחנות העבודה, הניידים והמסכים. בהראל אנשי צוות טכניים מהמעולים בארץ כולל אנשי תכנון, ניהול פרויקטים ושירותים מקצועיים.

המידע המצטבר והגדל בכל ארגון, למרות שנובע ללא ספק מצמיחת הארגון, עלול לעיתים להקשות על הארגון לתפקד כראוי. וזה דורש פתרונות מידיים לאחסון ושליפה של יישומים קריטיים.

וכאן הראל נכנסת לתמונה. בשונה מחברות IT רבות בשוק – המומחיות שלנו היא בטכנולוגיות ובספקי התשתיות איתם אנו עובדים .כך אנחנו מספקים את הפתרונות הכי עדכניים ומותאמים לכל לקוח. מרבית הפתרונות שאנחנו מספקים הם "פתרונות מקצה לקצה" או Turnkey Projects. מדובר בעבודה מעמיקה ויסודית בבניית מעטפת כוללת שמתאימה באופן אישי ללקוח, ומגובה באחריות מלאה כ-Single Point Of Contact. בתחום האחסון מטפלת הראל בכל רגע נתון ביותר מ-400 פטה נתונים של הלקוחות שלה, באמצעות מערכי האחסון המתקדמים של NetApp.

מיד לאחר מסירת הפרויקט, מופנה הלקוח לטיפולם המסור של נציגי מחלקת התמיכה והשירות – טכנאים בפריסה ארצית ובמתכונת 24/7, המספקים כל סוג שירות.

הראל הינה שותפה ברמת Star של חברת NetApp, הרמה הגבוהה ביותר שניתנת לשותפי החברה ברמה העולמית. זה שנתיים ברציפות, שהראל מקבלת את הפרס הראשון בתחום אחסון All Flash באזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). פרס, שהוא ללא ספק אות כבוד לחברת הראל בפרט, ולישראל בכלל.

"הלקוחות שצברנו לאורך השנים רבים מספור, והם לוקחים חלק משמעותי בכל ענפי המשק הישראלי. המוטו שלנו 'האנשים עושים את ההבדל' הוא נר לרגלינו ומוביל את אנשינו בכל יום ושעה", אומר אלי ברששת – משנה למנכ"ל הראל טכנולוגיות מידע.

אירועים קרובים