תוכן שיווקי
בעקבות אירוע ICS CyberSec7 2022 OT-IIoT

עיריית רמת גן וצ'ק פוינט חתמו על הסכם אסטרטגי להגנת סייבר

28/11/2022 11:35
במעמד החתימה. גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט; וקובי נוח, מנהל אגף מערכות המידע של עיריית רמת גן.

עיריית רמת גן הצטרפה למהפכת הסייבר עם חתימתה על הסכם ושת"פ אסטרטגי עם חברת צ'ק פוינט ויישום ארכיטקטורת אבטחה מתקדמת של אינפיניטי (Infinity).

על ידי אימוץ גישת אבטחה מאוחדת עם ארכיטקטורת אינפיניטי, עיריית רמת גן תיהנה מכלל פתרונות ההגנה של צ'ק פוינט בעולמות התקשורת, הענן ,הפיתוח וההגנה על משתמשי הקצה, ותוכל למנוע התקפות מתקדמות מהדור החמישי, תוך השגת גידול של 50% ביעילות התפעולית והפחתה של 20% בעלויות האבטחה. זאת בניגוד לארגונים אחרים שבוחרים מספר פתרונות אבטחת סייבר וכתוצאה מכך נשארים לעתים קרובות עם ארכיטקטורת אבטחה מלאת טלאים, שמביאה לסכנות רבות ועלויות גבוהות לרבות מחסור בכוח אדם טכנולוגי הקיים בשוק לתחזק מערכות אלו.

רמת גן היא אחת מהערים החכמות והטכנולוגיות בישראל, המנגישה לתושביה שלל שירותים מתקדמים באופן מקוון, החל מאפליקציות לתושב, המשך בשירותי ענן וכלה בשירותי GIS מתקדמים.

הבחירה ב-צ'ק פוינט לאבטח את שלל הסביבות מבטיחה רמת הגנה גבוהה ויכולות מתקדמות וחדשניות מבוססות בינה מלאכותית, זיהוי ומניעה, שישכללו את כלל סביבת התשתיות והאמצעים החכמים בעיר, ביניהם מצלמות ו-Wi:Fi ועוד, וכל זאת על מנת שהמידע הרגיש של העיריה, תושבי העיר והמוצרים החכמים המוטמעים בה יהיה מוגן בצורה מיטבית ומרכזית, ממערכת ניהול, שליטה ובקרה (שו"ב) אחודה, שמראה תמונה בזמן אמת על מצב האבטחה מצד אחד, ומאידך מאפשרת המשכיות עסקית על ידי טכנולוגיות מתקדמות ומובילות שוק.

מעמד חתימת ההסכם האסטרטגי להגנת סייבר בין צ'ק פוינט לעיריית רמת גן.

מעמד חתימת ההסכם האסטרטגי להגנת סייבר בין צ'ק פוינט לעיריית רמת גן. מימין: שיר גלנטי, נורית צור, אבי בן חיון, אבישי קורקוס, קובי נוח ועדנה וידל. צילום: טל עשבי

להפוך עיר עם אמצעים חכמים לעיר מאובטחת וחכמה

קובי נוח, מנהל אגף מערכות המידע של עיריית רמת גן: "עיריית רמת גן שמה דגש על אבטחת המידע על כל  פעילותיה, ובמיוחד במאגרי המידע ונכסיה הדיגיטליים. כניסת הרשות להסכם האסטרטגי של ארכיטקטורת אינפיניטי מעמיק את השותפות והאמון שהעירייה רואה בפתרונות צ'ק פוינט לטווח ארוך, מה שיאפשר לרשות להמשיך ולהתמקד בנושא פיתוח וחדשנות למען תושביה, עם הביטחון שהיא מקבלת מהסכם זה בעולמות אבטחת המידע והסייבר, וממצב אותה כמובילה בתחומה גם בנושא זה".

גיל שויד בירך על הצטרפותה של עיריית רמת גן להסכם זה, והודה על הבעת האמון מצד אנשי העירייה בבחירת הפתרון אשר יוביל את עיריית רמת גן לשנים הבאות וחיזוק השת"פ בין העירייה והיצרן.

אבישי קורקוס, מנהל חטיבת מכירות מסחרית בצ'ק פוינט, בירך גם הוא על הסכם חשוב זה וציין כי "בשנים האחרונות אנו רואים עלייה קיצונית במתקפות על ערים בארץ ובעולם, ואין ספק שארכיטקטורת אינפיניטי תיישם הלכה למעשה יכולות הגנה מתקדמות, אשר יהפכו עיר עם אמצעים חכמים לעיר מאובטחת וחכמה".

נורית צור, מנהלת המגזר המוניציפאלי בצ'ק פוינט: “אנו רואים מגמה שבה הרשויות מבינות את אתגרי הסייבר ושמות לעצמן מטרה להתמודד עם איומים אלה. בעידן שבו האיומים הופכים למורכבים יותר, וכוח האדם שצריך כדי לטפל באותם איומים הוא משאב יקר, הרשויות מבינות שהן צריכות מערכות אחודות לניהול איומי הסייבר. אין ספק כי ארכיטקטורת אינפיניטי תהווה פתרון לאיומי הסייבר המתגברים".

אירועים קרובים