תוכן שיווקי
לקראת אירוע COMMVAULT CONNECTIONS 2022, ה-15 בנובמבר 2022, לאגו, ראשון לציון

"האתגר: לתת מענה הגנתי מתאים למידע – ללא קשר למקום הימצאו"

13/11/2022 11:36
רונן נוי, מנכ''ל קומוולט ישראל.

מאת: הילל יוסף

"האתגרים הטכנולוגיים הניצבים בפני המנמ"רים רבים ומגוונים. לצידם נמצאים האיומים אשר גדלים בהיקפם ובתחכום הטכנולוגי שלהם, והם משתנים בקביעות. מעל כל אלה מרחף האתגר של מתן מענה להגנה על המידע, ללא קשר למקום הימצאו", כך אמר רונן נוי, מנכ"ל קומוולט (Commvault) ישראל.

נוי התראיין לקראת אירוע COMMVAULT CONNECTIONS 2022. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג' הקרוב, ה-15 בנובמבר 2022, באולם אירועים לאגו, בראשון לציון.

לדברי נוי, "מובילי ה-IT בארגונים מתמודדים מול כמה חזיתות במקביל. האחת, הטכנולוגית, ושילוב הטכנולוגיות החדשות עם הישנות. השניה, סיוע למנהלי הארגון לפעול בתקופת אי ודאות כלכלית, שלעיתים כרוכה באי הגדלת תקציבי המחשוב בארגון. השלישית, המחסור הכרוני בכוח אדם איכותי ומקצועי, המשליך על כלל יכולות מערך המחשוב הארגוני. הרביעית, ההתמודדות עם איומי הסייבר ההולכים וגדלים והצורך להשקיע יכולות הגנה והמשכיות עסקית בעת הזו".

"אם חשבנו כי המהות של מתקפות כופרה היא בהצפנת המידע הארגוני", ציין, "הרי שכיום גם מתקפות אלו, הכרוכות בהצפנת המידע, משנות צורה: זליגת מידע הופכת להיות איום גדול בעל פוטנציאל נזק רב לארגון".

"שקלול כלל האתגרים והאיומים האלה", ציין נוי, "מקשה על מערך המחשוב הארגוני, כמי שנותן שירותי IT לארגון. לכן, חשוב להיערך לעתיד, ולא רק בהיבט הטכנולוגי".

מטאליק – פתרון Backup as a service

"אנו בקומוולט", הסביר, "מבינים את מכלול המשמעויות של האתגרים והשינויים הללו. קומוולט הבינה כי היקף האיומים ורמתם וצורתם – השתנו, וכיום, הגם שנדרשות יכולות שחזור – הן חשובות, אולם אינן מספקות. לכן, השקענו משאבי פיתוח רבים בטכנולוגיות הגנת מידע – גם כשירות בענן, ביכולות אחסון וגיבוי".

"יש לקומוולט", אמר נוי, "פתרונות הגנת נתונים, גיבוי ושחזור עתירי ביצועים, הפועלים בכל סביבה, און פרם, או בענן. אנו מפעילים מנגנונים אינהרנטיים להגנה מפני כופרות באמצעות שיטות כמו: זיהוי אנומליה, מלכודות דבש, עותקי WORM ועבודה בתצורת Zero Trust. היכולות הללו כלולות כחלק מהרישוי הבסיסי שלה, ובלא צורך ברכישה של רישוי מיוחד".

"על מנת לאפשר לארגונים לנהל עומסי עבודה שונים בענן", הסביר נוי, "קומוולט השיקה לפני כשלוש שנים פלטפורמה עשירה בשם מטאליק (Metallic), פתרון Backup as a service מלא עבור מגוון של יישומים ושירותים: אופיס 365, יחידות קצה, מכונות וירטואליות, בסיסי נתונים, Salesforce, Dynamics ,Azure ועוד. פלטפורמת Metallic מאפשרת לארגונים מכל קשת המגזר העסקי והציבורי לקבל גיבוי וניהול מלא של המידע המגובה שנמצא בסוגי ענן שונים, או מקומית. בנוסף, פתרון ה-HyperscaleX, האחסון החסין, מאפשר ללקוחות לשמור על המידע שלהם במעין 'כספת', וגם לעמוד בסטנדרטים של רגולציה מחמירה".

"כך", סיכם נוי, "אנו מאפשרים למנמ"רים לקבל דיווח פרואקטיבי, שיוכלו להיערך מראש לכל תרחיש ואירוע. מידע מקדים על תקיפה משנה את יכולת המנמ"ר ואנשי צוותו להתמודדות מול האיומים, ומניב חיסכון במשאבים. בדרך זו אנו מסייעים לארגונים לצלוח בצורה קלה יותר את המשבר הכלכלי. בשנה האחרונה החברה השקיעה רבות בהתאמת היכולות של מטאליק לשוק המקומי. ההטמעה המסיבית של הפתרון היא הבעת אמון של הלקוחות הארגוניים בישראל בנו. חווינו שנת פעילות טובה בשוק המקומי, עם צירוף מספר רב של לקוחות חדשים למאות הלקוחות הקיימים, הנמצאים בכל המגזרים – ביטחוני, תעשייה, היי-טק ופיננסי. נמשיך לשלב בפתרונות שלנו יכולות טכנולוגיות מתקדמות, אשר יחשפו את היתרונות שלנו בפני לקוחות ארגוניים חדשים. נמשיך לתת מענה איכותי למגוון האיומים מקצה לקצה, כולל ניטור והטעייה, שיאפשרו גילוי מוקדם של מתקפות".

לפרטים נוספים והרשמה לאירוע – לחצו כאן

אירועים קרובים