תוכן שיווקי
לקראת אירוע Commvault Connections 2022, 15.11.22

שיחה עם כפיר שפיר, מנהל מכירות מגזר אנטרפרייז בקומוולט

31/10/2022 16:30
כפיר שפיר, מנהל מכירות מגזר אנטרפרייז בקומוולט.

לקראת אירוע Commvault Connections 2022, שוחחנו עם כפיר שפיר, מנהל מכירות מגזר אנטרפרייז בקומוולט.

כפיר, מה היו המאפיינים של השנה החולפת והאתגרים המרכזיים ב-IT של הארגונים הגדולים בישראל במגזרים השונים?
"השנה החולפת אופיינה במוכנות לקראת האפשרות של מתקפת כופרה. החשש מהתקפה מטריד את כל הארגונים היום, רובם מבינים שזאת לא שאלה של האם יפרצו אל הנתונים – אלא מתי. כאשר יותר ויותר ארגונים מבינים את היתרונות של גיבוי בענן, השאלות הללו של איך להגן על הנתונים נהיות ליותר אקוטיות עבור חברות גדולות בעיקר, שלא יכולות להרשות לעצמן איבוד נתונים וחסימת גישה לנתונים שלהם.

לצד החשש ממתקפת כופר, יש תשומת לב גם לנושא ההתאוששות מאסון. ארגונים כיום מנסים הן למנוע מראש את הגישה של פושעי סייבר לנתונים ובמקרה של גניבה או הצפנת נתונים – לקצר למינימום את משך הזמן עד החזרה לפעילות, כדי שביום הדין ההתאוששות תהיה מהירה ופשוטה ככל שאפשר. כבר ראינו מקרים של חברות ואתרי אינטרנט שאיבדו נתונים ומאגרי המידע דלפו במתקפות כופר, כאשר גם הלקוחות שלהם שילמו מחיר בפרטיות שלהם. ארגון חפץ חיים יעשה הכל כדי להימנע מסיטואציות כאלו ולא יתפשר על התאוששות מהירה מאסון והגנה גבוהה על הנתונים שלו".

מה התחדש במה שמציעה קומוולט לארגונים גדולים?
"כמה דברים: הראשון גיבוי היברידי, הן לסביבת ענן והן לאתרים הפיזיים, תחת מעטפת אחת – קומוולט מציעה את הפתרון המקיף ביותר ללקוחות עם תמיכה לכל ענן, מערכות הפעלה, בסיס נתונים ועוד.

נוסף על כך, בשנה האחרונה קומוולט רכשה את החברה הישראלית, TrapX, ובזכות רכישה זו, קומוולט השיקה את Threatwise, שירות המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת להטעיית תוקפי סייבר והצבת מלכודות לתוקפים, מה שמסייע למנוע את התקיפה לפני שהיא בכלל מתרחשת.

עם Threatwise יש לנו כעת את החבילה המלאה: לא רק פתרון לגיבוי ושחזור נתונים והתאוששות מאסון, אלא גם מתן פתרון אבטחה שעוזר בהגנה מכופרה לעננים ולאתרים מקומיים".

מהי התחזית שלך לגבי הצרכים המרכזיים של ארגונים גדולים בשנה הבאה?
"ככל שעובר הזמן האקרים הופכים להיות יותר מתוחכמים, ולכן גם פתרון ההגנה על המידע חייב להיות יותר ויותר מתוחכם. הצרכים יתמקדו בהגנה טובה יותר על המידע, הגנה על מידע בסביבות שונות, עננים שונים תחת ניהול אחוד, חשיבה מחוץ לקופסה בהטעיית ההאקרים, והתאוששות מהירה במקרה אסון. בנוסף, ככל שהארגונים גדלים ומציבים יעדים לצמיחה, הם נדרשים להכיל כמויות גדולות יותר של מידע, מה שמציב אתגר עצום – איך מאפשרים לגבות את כל המידע הקריטי, תוך הימנעות מקושי לאחסן את כל הנתונים ומחלונות גיבוי ארוכים.

קומוולט היא בעלת יכולות הגנה על מגוון אדיר של סוגי מידע, בין היתר באמצעות Metallic – פלטפורמה לגיבוי ושחזור נתונים כשירות לתוכנות SaaS – ועל כן היא הבחירה של רוב החברות הגדולות והמובילות במשק".

לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע – לחצו כאן 

אירועים קרובים