תוכן שיווקי
בעקבות כנס רד האט למגזר הביטחוני

רד האט הפגישה בין יחידות הטק בצה"ל באירוע למגזר הביטחון

מטרת האירוע הייתה ליצור שיח ושיתוף ידע בין היחידות הטכנולוגיות השונות בצה"ל המשתמשות בפתרונות הקוד הפתוח של רד האט

27/07/2022 14:06
מימין: מני צרפתי – מנהל ארכיטקטורת פתרונות ברד האט ישראל, יוון וקפריסין; ורונן נוי – מנכ"ל קומוולט ישראל.

רד האט (Red Hat) ישראל, הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, קיימה את האירוע השנתי Defense OPEN-TECH בפעם השלישית עבור מגזר הביטחון בישראל.

האירוע נועד כדי לחבר בין היחידות הטכנולוגיות השונות בצה"ל, המשתמשות בפתרונות הקוד הפתוח של רד האט, וליצור שיח ושיתוף ידע בנוגע לפרויקטים השונים שבוצעו במערכות מבצעיות בים, באוויר וביבשה, ההצלחות בתחום ותהליכי העבודה באמצעות הפתרונות של רד האט. 

באירוע השתתפו למעלה מ-200 אנשי צבא מהיחידות הטכנולוגיות בצה"ל, לצד האקו-סיסטם של שותפי רד האט, המספקים יחד פתרונות עבור מגזר הביטחון: דיינהטרייס מבית מטריקס מוצרי תוכנה, קומוולט (Commvault), קאוצ'בייס (Couchbase), וים (Veeam) וטריליו (Trilio).

כמו כן, באירוע לקחו חלק בכירי רד האט ישראל: לימור אפיק – מנכ"לית רד האט ישראל, יוון וקפריסין; מני צרפתי – מנהל ארכיטקטורת פתרונות ברד האט ישראל, יוון וקפריסין; אורי בן שמואל – מנהל מגזר הביטחון ברד האט ישראל ואחרים.

מימין: דניאל ברוקמן – טכנולוג פתרונות דיינטרייס במטריקס; והדר צדקה חזן – מנהלת שיווק מטריקס מוצרי תוכנה.

מימין: דניאל ברוקמן – טכנולוג פתרונות דיינטרייס במטריקס; והדר צדקה חזן – מנהלת שיווק מטריקס מוצרי תוכנה. צילום: ניב קנטור

פרס החדשנות הטכנולוגית למפקדת יחידת ממר"ם וראש הפרויקט

במהלך האירוע העניקה אפיק, מנכ"לית רד האט ישראל, את פרס החדשנות הטכנולוגית לשנת 2022 של רד האט למפקדת יחידת ממר"ם וראש הפרויקט, אשר היו אחראים לביצוע פרויקט עננון, שנבחר לאחד מארבעת הפרויקטים הטכנולוגיים החדשניים ביותר לשנה זו על ידי רד האט העולמית. הפרס מכיר בהישגים הטכנולוגיים של לקוחות רד האט ברחבי העולם, אשר הדגימו יצירתיות בפתרון בעיות כדי להשפיע לטובה על עולם העסקים ועל החברה.

שיתוף הפעולה העמוק בין רד האט וצה"ל בא לידי ביטוי גם בקיום של פעילות מחקר ופיתוח משותפת, כאשר אחת מהיחידות הטכנולוגיות המובילות בצה"ל עובדת יחד עם צוות המו"פ של רד האט על פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים, אשר יכללו בסל המוצרים העתידי של רד האט. 

מימין: עמרי גלבר – מנהל מכירות בקאוצ'בייס ואייל נוסבאום – ארכיטקט פתרונות בקאוצ'בייס.

מימין: עמרי גלבר – מנהל מכירות בקאוצ'בייס ואייל נוסבאום – ארכיטקט פתרונות בקאוצ'בייס. צילום: ניב קנטור

בן שמואל, מנהל מגזר הביטחון ברד האט ישראל, אמר כי, "במהלך השנה, רד האט קיימה עשרות מפגשים של עדכונים טכנולוגיים וחיבורים בין יחידות וגורמים שונים במגזר הביטחוני במטרה לשתף ידע. אנחנו ברד האט רואים את עצמנו כגורם המספק את הפלטפורמה, כאשר הטכנולוגיה שלנו מאפשרת את הבסיס לטרנספורמציה הדיגיטלית ולפרויקטים מתקדמים ביחידות הצבאיות ובגופים הביטחוניים השונים בישראל. הטכנולוגיות שלנו מאפשרות ליחידות הטכנולוגיות המובילות בצבא לספק מענה לאתגרים הטכנולוגיים החדשים שניצבים בפניהן. הייחודיות של האירוע הוא שרובו מתמקד ומנוהל על ידי הלקוחות שלנו במערכת הביטחון".

מימין: אור מאיר – מנהל לקוחות למגזר האנטרפרייז והביטחון ב-וים; ליאת צרויה – מנהלת שיווק אזורית ב-וים; שחר שיינרמן – מנהל מכירות למגזר האנטרפרייז והביטחון ב-וים; כריסטוף פרנסואה – דירקטור מכירות אזורי K10; ואלכסנדר אריווה – מהנדס מערכות אזורי K10.

מימין: אור מאיר – מנהל לקוחות למגזר האנטרפרייז והביטחון ב-וים; ליאת צרויה – מנהלת שיווק אזורית ב-וים; שחר שיינרמן – מנהל מכירות למגזר האנטרפרייז והביטחון ב-וים; כריסטוף פרנסואה – דירקטור מכירות אזורי K10; ואלכסנדר אריווה – מהנדס מערכות אזורי K10. צילום: ניב קנטור

בן שמואל הוסיף: "אני מודה לצוות הטכנולוגי וצוות היועצים של רד האט ישראל, המלווה את הפרויקטים השונים במגזר הביטחון, ומברך על שיתוף המידע בין הגופים השונים בצה"ל. אני רוצה להודות ליחידות הטכנולוגיות בצה"ל על האמון המתמשך הבא לידי ביטוי בבחירה בטכנולוגיות של רד האט והעמקת השימוש בהן בפרויקטים נוכחיים ועתידיים של הצבא, בכל הקשור לעננים צבאיים שונים ופרויקטים בטכנולוגיית קצה (Edge)".

מימין: סימינה קיסלאריו – מנהלת מכירות לאזור EMEA בטריליו; וקווין ג'קסון – ארכיטקט פתרונות בכיר בטריליו.

מימין: סימינה קיסלאריו – מנהלת מכירות לאזור EMEA בטריליו; וקווין ג'קסון – ארכיטקט פתרונות בכיר בטריליו. צילום: ניב קנטור

אודות רד האט

רד האט היא החברה המובילה בעולם למתן פתרונות תוכנה מבוססי קוד פתוח לארגוני Enterprise. רד האט מבוססת על כוחה של קהילת הקוד הפתוח בפיתוח ואספקת טכנולוגיות Linux, ענן, קונטיינרים ו-Kubernetes אמינות ובעלות ביצועים גבוהים. החברה מסייעת ללקוחות לשלב בין יישומי IT חדשים וקיימים, לפתח יישומים מוטי-ענן (cloud-native), לבצע סטנדרטיזציה של מערכת ההפעלה, יחד עם אוטומציה, אבטחה וניהול של סביבות מורכבות. שירותי התמיכה, ההדרכה והייעוץ של רד האט זכו להכרה ופרסים בתעשייה והופכים אותה לשותפה ויועצת מוערכת עבור חברות רבות ברשימת ה-Fortune 500. משרדי החברה בישראל מונים מעל ל-400 עובדים, מרביתם מהנדסים מהשורה הראשונה בישראל, אשר עובדים על פיתוח הפתרונות הטכנולוגיים של רד האט בתחום תשתיות הענן. הסניף הישראלי כולל גם את צוות המכירות והשירות של אזור ישראל, יוון וקפריסין.

אירועים קרובים