תוכן שיווקי
לקראת כנס New Retail Fest 2022, ב-21 ביוני בלאגו ראשון לציון

ברייט דאטה מייעלת את תהליך קבלת ההחלטות בארגונים באמצעות נתונים

06/06/2022 14:35
תמיר רוטר, סמנכ"ל אזורי APAC ו-EMEA בברייט דאטה.

כנס הטכנולוגיה לעולם הקמעונאות New Retail Fest 2022 של אנשים ומחשבים הולך ומתקרב, והוא יתקיים ביום ג', ה-21 ביוני, במרכז הכנסים והאירועים לאגו בראשון לציון. כשמו כן הוא, הכנס "יקשר את קהילת הריטייל-טק עם המותגים והקמעונאים המובילים בעולם", כפי שנכתב בעמוד האירוע.

אחת מנותנות החסות העיקריות לכנס היא ברייט דאטה (Bright Data). החברה מציעה פלטפורמת דאטה מובילה לאיסוף מידע גלוי מהאינטרנט, שמנגישה אותו ללקוחותיה באמצעות מערכת DaaS, ועוזרת להם לקבל החלטות בזמן אמת. לברייט דאטה יש יותר מ-15 אלף לקוחות – מחברות ענק מרשימת הפורצ'ן 500 ועד לעסקים קטנים. שבעה מעשרת אתרי הצרכנות המובילים בעולם הם לקוחות החברה.

ברייט דאטה תציג באירוע את האופן שבו חברות עסקיות יכולות לייעל ולחזק את תהליך קבלת ההחלטות בארגון באמצעות נתונים. תמיר רוטר, סמנכ"ל אזורי APAC ו-EMEA בחברה, ייתן כמה דוגמאות מהתקופה האחרונה שבהן המידע שנאסף מהאינטרנט, באופן אוטומטי ומתמשך, היה קריטי בתהליך קבלת ההחלטות. מדובר בהחלטות שהשפיעו באופן ישיר על רווחי החברות. לדבריו, "ההתבססות על דאטה מהאינטרנט עושה הבדל משמעותי בתהליך בניית האסטרטגיה ובכל הקשור לתהליכי ההתנהלות בחברות".

"כיום", אמר רוטר, "דאטה מהאינטרנט משרת לא רק את המערכות החכמות של אלפי לקוחות, אלא גם מעניקה גישה להשוואות מחירים, מחקרי שווקים, פיתוח מוצרים, מדידת שביעות רצון של לקוחות ועוד". הוא ציין ש-"האינטרנט הוא משאב המידע הגדול ביותר שאי פעם נוצר. כיום, יותר מתמיד, המידע המוצג בו משקף נתונים בזמן אמת".

רוטר הוסיף כי "בשנה האחרונה חברות ועסקים רבים שהשכילו להתחבר למידע זה צלחו משברים רבים בהצלחה, ואף הרחיבו את תחומי פעולתם. אנחנו מזמינים את כלל המשתתפים לחוות מקרוב ולראות בכנס כיצד חברות גדולות כקטנות מסתמכות על משאב חיוני זה מדי יום, ולעתים מדי שעה ואף דקה".

מתעניינים בקמעונאות ובטכנולוגיה? רוצים לדעת עוד? הירשמו לכנס הטכנולוגיה לעולם הקמעונאות New Retail Fest 2022 של אנשים ומחשבים.

אירועים קרובים