תוכן שיווקי
לקראת אירוע אקסלוסיב נטוורקס - עתיד אבטחת הסייבר ב-2022, ה-16 במאי, איסט ת"א

"ענף הסייבר כולל 3,000 ספקיות וצפוי לעבור קונסולידציה משמעותית"

כך אמר דניס פראנד-אייכנבאום, סגן נשיא עולמי לפיתוח עסקי ואקוסיסטם בחברת ההפצה הגלובלית אקסקלוסיב נטוורקס, שהתראיין לקראת ביקורו בישראל, והשתתפותו כדובר-מפתח בכנס השותפים והלקוחות השנתי של החברה

15/05/2022 11:51
דניס פראנד-אייכנבאום, סגן נשיא עולמי לפיתוח עסקי ואקוסיסטם, אקסקלוסיב נטוורקס.

"אחד הדברים שהתרחשו בתקופת הקורונה היה צמיחת מודל העבודה ההיברידי – שילוב של עבודה במשרד ומהבית. לא מדובר על מודל שייעלם בעתיד הקרוב. כיום זו דרישה של העובדים. אחד הדברים שראינו היה ששיטת עבודה זו יצרה פרצות אבטחת מידע חדשות. הדבר המפתיע הוא שגם שנתיים מפרוץ האירוע, ארגונים רבים עדיין לא הצליחו לאבטח עצמם בצורה מלאה", כך אמר דניס פראנד-אייכנבאום, סגן נשיא עולמי לאקוסיסטם ושותפויות (SVP Global Business Development & Ecosystems) בחברת ההפצה הגלובלית אקסקלוסיב נטוורקס (Exclusive Networks).

פראנד-אייכנבאום התראיין לקראת ביקורו בישראל, במהלכו ישמש דובר-מפתח באירוע הסניף הישראלי של החברה, בניהולה של קרן כוכבי-צבי, "The Future of Cyber Security 2022". באירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, ישתתפו יצרניות אבטחת המידע מהמובילות בעולם, המצויות בפורטפוליו ההפצה של אקסקלוסיב נטוורקס: אריסטה (Arista), פורטינט (Fortinet), אינפובלוקס (Infoblox), סנטינל וואן (SentinelOne), מנדיאנט (Mandiant) ותאלס (Thales).

לבחור את הספקיות המובילות

"אחת הבעיות המרכזיות של תעשיית הסייבר", אמר פראנד-אייכנבאום, "היא כמות הספקיות. בארגון ממוצע ישנם עשרות פתרונות סייבר שמקורם בחברות שונות, כשלא תמיד הפתרונות הללו מסונכרנים אחד עם השני. בעולם פעילות היום למעלה מ-3,000 ספקיות טכנולוגיה בתחומי הסייבר, וזה מאוד קשה לאתר בסביבה כזו את הפתרון הנכון לארגון שלך, את הטכנולוגיה המיטבית לתרחישים העסקיים השונים. זה בלתי אפשרי לבחון אינסוף של טכנולוגיות כדי לבחור את אלו המתאימות לארגון, וזה יחייב את תעשיית הסייבר לעבור קונסולידציה משמעותית בשנים הקרובות".

פראנד-אייכנבאום הוסיף כי "אחד הערכים המוספים שלנו כחברת הפצה גלובלית, המבדלים אותנו מחברות הפצה מקומיות, הוא היכולת שלנו לבחור את הטכנולוגיות המובילות, לאתר הן את הספקיות העולמיות המובילות, אך גם סטארט-אפים מבטיחים, ולעשות זאת מתוך השקעה נאותה של משאבים מקצועיים וכספיים. זה מאפשר לנו לבחון בכל רגע נתון את השחקניות בשוק, ולהציע ללקוחותינו את אלו שהן Best Practice ברמה העולמית".

"דוגמה לפעילות כזו", ציין פראנד-אייכנבאום, "היא חברת סנטינל וואן, המיוצגת על ידי אקסקלוסיב נטוורקס בישראל ובעולם. התחלנו את העבודה המשותפת עם סנטינל וואן עוד בשנת 2014, כאשר זו הייתה סטארט-אפ עם מחזור מכירות של מיליון דולר, ואנו ממשיכים את העבודה המשותפת עם החברה גם כיום כאשר מחזור המכירות שלה חצה את רף 200 מיליון הדולר לשנת 2021. גם במהלך ביקורי הקרוב אפגש עם מספר חברות סטארט-אפ ישראליות המתמחות בעולמות הסייבר, על מנת להכיר ולבחון שיתופי פעולה עתידיים עימן".

הערך המוסף של המפיץ

חברת אקסקלוסיב נטוורקס פעילה בעולמות ההפצה הגלובלית. לחברה משרדים ב-43 מדינות ופעילות עסקית בכ-170 מדינות. החברה מתמחה בייצוג חברות טכנולוגיה הפעילות בעולמות הסייבר והענן, ומחזורה השנתי עומד על כ-2.5 מיליארד יורו בשנה. בישראל החברה פעילה משנת 2019, בעקבות רכישה שביצעה של פעילות חברת הפצה מקומית.

פראנד-אייכנבאום סיכם כי "קיימת הבנה בשוק העולמי והישראלי כאחד, שקיים צורך בערך המוסף של מפיץ גדול, Value Added Distributor – שמביא ידע, התמחות וניסיון עשירים. זה נותן ערך לספקיות המיוצגות על ידינו, לשותפים העסקיים העובדים איתנו, וללקוחותינו, שמקבלים פתרון מקצה לקצה, עם תמיכה ושירות של חברה גלובלית עתירת ניסיון".

למידע נוסף והרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים