תוכן שיווקי

כתר הטמיעה את פתרון הגיבוי בענן Metallic לסביבת Office 365

פתרון Metallic יגבה את נתוני משתמשי Office 365 בקבוצת כתר הגלובלית, ויאפשר למערך ה-IT לנהל את מערך הגיבוי בקלות, בנוחות ובגמישות

28/04/2022 14:41
איגור קצ'ורינר, מנהל סיסטם גלובלי במחלקת ה-IT של קבוצת כתר.

קבוצת כתר בחרה בפתרון הגנת הנתונים, הגיבוי והשחזור כשירות Metallic מבית קומוולט להגנת נתוני ה-Office 365. פתרון התוכנה כשירות Metallic נועד לגבות לענן Azure של מיקרוסופט נתונים של אלפי משתמשים בקבוצת כתר, שנמצאים ברחבי העולם ועובדים עם יישומי Office 365: אופיס, וואן דרייב, שר פוינט, טימס, אאוטלוק ועוד.

"על אף של-Office365 יש יתירות גבוהה מאוד, דרשנו יכולות גיבוי ושחזור מקיפות. לאחר שבחנו ובדקנו פתרונות מול כמה חברות בחרנו בפתרון Metallic של קומוולט בשל הרמה הגבוהה והמחיר ההוגן", אמר איגור קצ'ורינר, מנהל סיסטם גלובלי במחלקת ה-IT של קבוצת כתר.

לפי קצ'ורינר, "מצאנו יתרונות בולטים ב-Metallic Office 365 Backup שלא היו בפתרונות אחרים. לדוגמה, האפשרות לבצע שלושה גיבויים ביום אל מול גיבוי בודד בפתרונות מתחרים, או האפשרות לגבות את נתוני ה-Office 365 או תוכנות SaaS אחרות הן לענן והן לדטה סנטר מקומי".

הוא הוסיף ש-"מצאנו בפתרון גמישות ופשטות בניהול – כעת אני יכול לשלב בין כל ממשקי תוכנות הגיבוי של קומוולט ולראות את הכול במסך אחד. יתרונות מובהקים נוספים של Metallic באים לידי ביטוי גם ברמת אבטחת המידע ובמנגנון השמירה של קבצים בקלטות. עוד תכונה בולטת היא יכולת השחזור המהירה – החל בשחזור של קובץ בודד ועד לשחזור מלא".

"כלל הנתונים מגובים וניתנים לשחזור ללא בעיות"

לדברי נגה סהר, מנהלת לקוחות Commercial בקומוולט ישראל, Metallic" הוא שירות ענן בקטגוריית DPaaS – הגנת דטה כשירות, שמספק שירותי גיבוי ושחזור לכל המידע והנתונים של כלל יישומי מיקרוסופט בכתר פלסטיק, כולל תיבות דואר, מסמכים ותקשורת בתוך הצוותים. הוא מאפשר להם לחסוך זמן רב ודאגה בהקמה ותחזוקת מערך גיבוי. Metallic Office 365 Backup מבטיח שבארגון גלובלי כמו כתר כל הנתונים, כולל תיבות דואר, מסמכים ותקשורת בתוך הצוותים, מגובים וניתנים לשחזור ללא בעיות".

אמיר חכימי, מנהל תחום ייצור וקמעונאות במיקרוסופט ישראל, ציין כי "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה המצוין עם קומוולט ועל הבחירה של כתר בפתרון Metallic. מיקרוסופט וכתר שותפות בעשייה מזה שנים רבות, ואנחנו בהחלט שמחים להמשיך את השותפות במסע המרשים שכתר מבצעת בשנים האחרונות והמעבר שלה לענן. מיקרוסופט שמה לעצמה למטרה להוביל ארגונים בתהליכי טרנספורמציה, ולהביא לשיפור ויעילות עסקית באמצעות הענן שלה".

קומוולט היא היחידה שמתמחרת את השירות שלה על פי כמות המשתמשים בלבד ולא על פי כמות המשתמשים והנפח, כמו שיש בפתרונות אחרים.

 

אירועים קרובים