תוכן שיווקי
לקראת כנס Pure Launch Israel 2022, מלון הרודס הרצליה פיתוח, 22 במרץ

טרה סקיי מציגה אחסון ברמה אחרת עם פיור

20/03/2022 16:42
ערן שפיץ, מנהל לקוחות אנטרפרייז למגזר הביטחוני והפיננסי, טרה סקיי

מאת הילל יוסף

 

"אסטרטגיות הטיפול בנתונים המאוחסנים מעולם לא היו מרכזיות יותר להצלחה עסקית כפי שהן היום. אנו בטרה סקיי (TeraSky) מעניקים לארגונים את המומחיות והביטחון הדרושים להם, כדי שיוכלו לפעול בעולם האחסון כשירות – ולעשות זאת בסביבה מרובת עננים. הוספת הפתרון של Pure Storage להיצע הטכנולוגי שלנו מרחיבה את היכולת שלנו להציע פתרונות פשוטים, גמישים וזריזים, עם מודל תשלום לפי צריכה", כך אמר ערן שפיץ, מנהל לקוחות אנטרפרייז למגזר הביטחוני והפיננסי, טרה סקיי.

שפיץ התראיין לקראת כנס Pure Launch Israel 2022, שייערך ביום ג', 22 במרץ, במלון הרודס בהרצליה פיתוח. בהפקת אנשים ומחשבים.

טרה סקיי מייצגת את פיור (Pure) בלעדית בישראל, ובכנס יוצגו פתרונות האחסון המתקדמים של החברה. פיור, אמר שפיץ, "הוקמה ב-2009, ומאז ממריאה בכל מימד: יש לה כבר יותר מ-9,000 לקוחות ארגוניים ברחבי העולם, ורק בשנה החולפת נוספו לה כ-1,500 לקוחות חדשים".

"פיור משחקת על פני שני שדות משמעותיים בעולם האחסון", הסביר, מצד אחד, היא ספקית אחסון מסורתי, ומנגד, היא רכשה ב-2020 את Portworx, המובילה כיום בעולם Software Defined Storage לסביבות הקונטיינרים.

בעולם האחסון המסורתי, הסביר שפיץ, "פיור מציגה שתי משפחות מוצרים: FlashArray ו-FlashBlade, המספקות ארכיטקטורה חדשנית מבוססת NVME, עם ביצועים גבוהים מאוד, לנפחים גדולים ב-Footprint מינימלי.

המערכות מאופיינות בפשטות תפעולית, עמידות, יכולות הגנה על המידע לצד שקיפות עם מנגנוני חיזוי חכמים להבנת טרנדים, חיזוי שגיאות וטיפול פרואקטיבי.

בהיבט הרישוי, הוסיף, "לחברה מנגנון הנקרא Evergreen, שבו הלקוח מקבל את כל התוכנות הקיימות והעתידיות ללא מגבלה. בנוסף שירות Predictable Analytics למערכת, שדרוגים תוך כדי תנועה וגישה למהנדסי תמיכה ללא מנגנון סינון ראשוני.

פיור מאפשרת ללקוחותיה לצפות מראש את עלויות התחזוקה העתידיות ברזולוציה של חודשים עד שנים. עלויות אלה נשמרות תמיד ואינן גדלות עם התיישנות המערכת.

פיור, ציין שפיץ, "מובילה זה שמונה שנים ברביע הקסם של גרטנר לתחום. חברת המחקר אף דירגה אותה כמובילה בתחום שביעות רצון הלקוחות, הן ברמת המוצרים, והן בשירות ובתמיכה שהיא מעניקה ללקוחותיה".

לצד מוצרי האחסון המסורתי פיור ביצעה כניסה אסטרטגית לעולם האחסון עבור סביבות קונטיינרים ברכישת חברת Portworx, וזאת מתוך הבנה שהפיתוח משתנה לכיוון Micro Services, ופתרונות האחסון הקיימים העובדים בצורה מונוליטית אינם מתאימים.

Portworx מספקת פלטפורמת אחסון מתוך עולם הקונטיינרים כחלק בלתי נפרד, עם מאפיינים כמו גמישות, זמינות והגנת מידע בדטה סנטר או בעננים.

טרה סקיי, ציין, "רואה בשותפות עם פיור יכולת לתת ערך רב ללקוחותיה במסע הדיגיטלי'. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות, לחברות מכל הסוגים והגדלים – מעסקים מסורתיים ועד לסטארט-אפים שנולדו בענן ועומדים בפני אתגרי ההתרחבות. החברה מסייעת ללקוחות הארגוניים לצלוח את הטרנספורמציה הדיגיטלית בצורה חלקה, בטוחה וחסכונית, תוך שמירה על אבטחת מידע ושלמות הנתונים, בלא הפרעה. השותפות שלנו עם פיור, בשילוב יכולות ומומחיות האינטגרציה, מספקת רמת אחסון אחרת לארגונים. נציע חווית לקוח חזקה עם הפתרונות של Pure: מוצריה החדשניים יעצימו ארגונים, עם חווית אחסון דינמית, מבוססת ענן, גמישה, מאובטחת – ולפי דרישה".

"יש לנו כבר לקוחות בישראל", סיכם שפיץ, "גם ארגונים מסורתיים, גם חברות היי-טק, וגם חדי קרן. כיום, כאשר ארגונים עובדים באופן מקוון מלא, לא ניתן לסבול השבתה ולו לפרקי זמן קצרים. נכפיל ואף נשלש את היקף הפעילות שלנו בתחום – לאור הביקוש למענה טכנולוגי מתקדם ומשבש בעולם האחסון. ישראל היא מובילה עולמית בטכנולוגיות דיגיטליות, ובכל זאת, עסקים רבים לא עברו במלואם למודלים של תוכנה כשירות. יחד עם  פיור נוכל לעזור לחברות לצמצם הוצאות בזמן המעבר, ולהבטיח טכנולוגיות מתקדמות ללקוחות. הודות לשותפות שלנו עם פיור, חברות ישראליות יוכלו כעת לעמוד בכל הרגולציות המקומיות בעת שילוב יכולת ליבה זו בתשתית הנתונים שלהן".

 

 

אירועים קרובים