תוכן שיווקי

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: מיכל צוקרל, נס טכנולוגיות

24/02/2022 16:53
מיכל צוקרל, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת מיקור-חוץ בנס טכנולוגיות

נבחרת טאף מאדר למען גדולים מהחיים על שם שלמה טירן לשנת 2022 יצאה לא מכבר לדרך. זו השנה השביעית שבה הנבחרת תשתתף באתגר הטאף מאדר, שייערך הפעם בסקוטלנד.

הנבחרת מורכבת מקבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים במגוון ענפי המשק, שלצד האימונים לקראת התחרות פועלים להשגת תרומות ומשתתפים בפעילויות למען עמותת גדולים מהחיים, שמסייעת לילדים שחולים בסרטן ובני משפחותיהם.

עיקר התרומות מיועדות להקמת גני חלומות – גני ילדים שמותאמים לילדים החולים בסרטן. לאחר שנחנך גן בבאר שבע, מיועדות כעת התרומות להקמת גן חלומות בירושלים. קפטן ויזם הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר.

את הנבחרת הישראלית מלווה אנשים ומחשבים מאז הקמתה לפני שבע שנים, והיא מפיקה מדי שנה את המסע שלה לטאף מאדר.

בסדרת כתבות לקראת התחרות, אנחנו מציגים לכם בכל פעם את אחד ממשתתפי הנבחרת.

מיכל צוקרל, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת מיקור-חוץ בנס טכנולוגיות

ספרי על עיסוקייך והישגייך.
"החטיבה שלי מונה עשרות לקוחות ומעל 500 עובדי מחשוב וטכנולוגיה בתפקידים שונים. במסגרת תפקידי אני גאה בעיקר להוביל הנהלה שמורכבת כולה מנשים חזקות ועוצמתיות, שמתמודדת ביום יום עם אתגרי ענף ההיי-טק, עם פתרון בעיות ומתן שירות איכותי ומקצועי לכלל הלקוחות שלנו, ובעיקר עם המאמץ לשמר ולטפח את ההון האנושי שלנו – העובדים היקרים של נס. אני מונעת מהצלחות והישגים, ולכן עושה מאמץ רב מדי שנה לעמוד ביעדים שלי – הן העסקיים והן האישיים. אני גאה בדרך שלי ובעיקר גאה להיות אשת חיל, כפי שבעלי מכנה אותי, ולהצליח לג'נגל בין כל המשימות בהצלחה".

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
"אני משתדלת לעשות כל הזמן – אם זה בשביל העובדים שלי בחטיבה, המנהלות וכל הסובב אותי. לא אחת שימשתי כמנטורית וחונכת למנהלות צעירות, וברמה האישית אני נהנית, ביחד עם אחותי, לרכז תרומות לנזקקים ולאימהות חד הוריות. זה מחמם את הלב בכל פעם מחדש".

למה את רוצה להיות בנבחרת?
"אני וורקוהולית אמיתית והחיים שלי מורכבים מהרבה שעות עבודה, ומה שנותר מושקע בבית ובמשפחה. אני קרובה לגיל 50, שזה גיל קשה להכיל, וקיבלתי החלטה שאני חייבת למצוא משהו שיהיה שלי, שישלב גם השקעה בעצמי, ואין כמו ספורט לבריאות ולנפש שיאזן את כל הסטרס של היום יום שלנו. בעיקר חיפשתי משהו שיהווה גם תרומה לקהילה, וכאן יש מטרה כל כך חשובה כמו עמותת גדולים מהחיים והקמת גן חלומות לילדים חולי סרטן. באמונה שלי, כשאתה תורם לאחר אתה למעשה תורם לעצמך ולתחושה הטובה שלך. מכאן שהרווח בתרומה כפול".

מה הזיקה שלך לספורט, אם בכלל?
"לא הייתה לי זיקה לספורט עד לא מזמן, אבל ידעתי שיבוא היום שזה יקרה. חיפשתי את הסיבה שתהיה מספיק חשובה ושתגרום לי להתחבר לספורט. עכשיו אני מאמינה שמצאתי, וזה לא פשוט להתחבר לקבוצה של תותחים כזו, אבל ללא ספק זה מדרבן".

מהם תחביבייך?
"בשנים האחרונות השקעתי רבות בקריירה שלי וכל זמני הושקע בהתפתחות המקצועית, ולא מצאתי את הזמן לשלב עולמות תוכן נוספים. כעת אני מרגישה שהגיע הזמן לכך, ומשקיעה בספורט כתחביב וכאתגר שלי".

ספרי קצת על משפחתך. מה הם יגידו על השתתפותך בנבחרת?
"אני נשואה באושר למוני, שהוא אמן בשיש ומנהל תחזוקת מבנים, ואימא לשלוש בנות מהממות – ליאור בת ה-20, חיילת שאוהבת את הנאות החיים, עדן בת ה-16, תלמידת י"א ונערה עם דעות, שלא חוששת להביע אותן, והקטנה שלי, נועם בת ה-14, תלמידת כיתה ט', שמקבלת החלטות ועומדת בהן, ולא משנה כמה זה קשה.

המשפחה שלי מכירה אותי ויודעת שאני פייטרית אמיתית, אבל אף פעם לא בתחום הספורט, ומהצד השני יודעת שאני אוהבת לתת ולהעניק. לכן, החיבור לעמותה ולתרומה לקהילה לא מפתיע אותם. כשהם רואים אותי נלחמת כרגע להצליח במקום שכל כך לא שגרתי לי, הם גאים בי מאוד ומחזקים אותי".

מה החלום הגדול ביותר שלך?
"החלום הגדול שלי קשור לבנות שלי, שכל חייהן חינכתי אותן להיות עוצמתיות וחזקות. להבין שהן רק צריכות לרצות ולהאמין ואין דבר שיעמוד בפניהן, שכל תפקיד וכל תחום פתוח בפניהן. אני מייחלת ליום שאראה אותן מצליחות בגדול, כי הן מוכשרות וכולן לב אחד גדול – ומגיע להן".

אירועים קרובים