תוכן שיווקי
לקראת vForum VMware 2022, ב-28 במרץ באווניו, קריית שדה התעופה

אנשי IT ותמיכה – כך אתם יכולים להתמודד עם העידן ההיברידי המאתגר

13/02/2022 13:42
קונטרול אפ

וירטואליזציה של הדסקטופ הפכה לבסיסית במרבית הארגונים ומקומות העבודה, אך גם היא לא חפה מבעיות, כמו הענקת תמיכה מרחוק בו זמנית לאלפי עובדים ברחבי העולם. קונטרול אפ (ControlUp) מציעה פתרונות שמקלים על אנשי ה-IT במשימה, ואף משפרים את חוויית המשתמש שנמצא הרחק מהמשרד.

מאז תחילת מגפת הקורונה, חברות גדולות, בינוניות וקטנות הפנימו יותר ויותר את העובדה שנתח נכבד מהעבודה והפעילות מתבצע מהבית. בהתאם, ארגונים עברו תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית מואצים שכללו, בין היתר, וירטואליזציה של הדסקטופ (VDI) – תהליך שמאפשר לעובדים לגשת מרחוק למחשבים המשרדיים שלהם, למאגרי הקבצים, לתוכנות ולשירותים שהם משתמשים בהם. תהליכים אלה הקלו מאוד על הגמישות התפעולית בעבודת הארגון, אבל הם גם הציבו ומציבים לא מעט קשיים. כך, למשל, הרבה יותר קשה לצוותי ה-IT וההלפדסק לאתר תקלות מרחוק ולתת להן מענה – והדבר יכול לארוך זמן ממושך. כיצד ניתן לייעל את ההתמודדות הטכנולוגית של ארגונים עם המעבר לעבודה מרחוק?

אחד הפתרונות שמאפשרים לתת מענה לבעיה הזאת הוא זה של קונטרול אפ. מדובר במערכת שמאפשרת ניטור מלא של יחידות הקצה בארגון, איתור מהיר של תקלות ובעיות ביצועים, מתן פתרונות אוטומטיים, אנליזה של המערכות ועוד.

הפתרונות של קונטרול אפ ו-VMware Horizon מתחברים האחד לשני ופועלים יחדיו. סביבת הווירטואליזציה של VMware מאפשרת את הגישה מרחוק וקונטרול אפ מעניקה את האפשרות למענה יעיל לתקלות.

במבט אחד ניתן לקבל תמונה מלאה של מה שקורה בתחנה של העובד

כשעובדים מגיעים פיזית לארגון ופועלים ממחשבי החברה, פתרון תקלות מערב מספר מועט של גורמי תשתית יחסית. הפתרון של קונטרול אפ על מערכת VMware Horizon מאפשר לנטר גם את תחנת הקצה בבית – את המחשב של העובד. הוא מאפשר לאיש התמיכה לבחון, למשל, אם יש לעובד בעיות רשת, האם הוא מאבד מהאיכות של הקו או האם יש אצלו שיהוי. במבט אחד, אותו תומך מקבל תמונה מלאה לגבי מה שקורה במחשב של אותו עובד – וזהו יתרון גדול.

לרדת לשורש הבעיה

כשעובד סובל מתקלה מסוימת, לא תמיד התהליך של ירידה לשורש הבעיה הוא פשוט, ופעמים רבות קשה לזהות את הגורמים לכך. אולם, ניתן לפתור את הבעיה באופן פשוט ביותר: קונטרול אפ פורסת באותו הרגע את כל הנתונים של המחשב ושל התקשורת בינו לבין השרתים של הארגון. הכל מופיע בקונסולה אחת, שגם שמה את האצבע על האזור או האזורים הבעייתיים שדורשים פתרון. כך, במקום להתחיל לחפש באופן סיזיפי, התהליך מתקצר בעשרות או מאות אחוזים.

ניצול לא נכון של משאבים

אחת הבעיות הנפוצות שגורמת לתקלות טכניות רבות היא ניצול לא נכון או לא יעיל של משאבי המערכת. מדובר בבעיה שעלולה להוביל גם לקריסת המערכת, אלא שמאוד קשה לזהות אותה. אחד היתרונות של המערכת של קונטרול אפ טמון בתיעוד לאורך זמן של נתונים – שמתקבלים מדיווח שלVMware Horizon . הדבר מאפשר לבצע אנליטיקות מתקדמות, לרבות ללכת אחורה ולבדוק מהו שורש הבעיה ומתי היא התחילה. בשורה התחתונה, בלי תיעוד הנתונים לא ניתן לזהות את המקור לבעיה – ואת זה הפתרון של קונטרול אפ מאפשר.

תהליכי אוטומציה שמחליפים חיפוש ידני

לבסוף, אתגר מרכזי נוסף בעבודה מהבית קשור בצורך של אנשי ה-IT וההלפדסק לפתור תקלות באופן ידני. קונטרול אפ נותנת לכך מענה – המערכת מסוגלת לא אחת לפתור את אותן התקלות באופן אוטומטי. לדוגמה, כשהיא מזהה בעיית תקשורת מסוימת, שהמקור שלה הוא תהליך מסוים במערכת שהארגון יכול להסתדר באותו הרגע בלעדיו – באפשרותו פשוט להשבית את אותו הליך באופן אוטומטי. זאת, במקום שאיש התמיכה ייאלץ לעשות זאת ידנית.

בסופו של דבר, הפתרון של קונטרול אפ מאוד נוח, והופך את החיים להרבה יותר קלים עבור אנשי ה-IT וההלפדסק, בטח כשמדובר בשילוב עם מערכת VMware Horizon.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים