תוכן שיווקי

יוביקו משיקה את ה-Yubikey הראשון עם אימות ביומטרי  

סדרת Yubikey Bio מספקת את האבטחה החזקה המזוהה של יוביקו עם אימות משתמש בטביעת אצבע

31/01/2022 10:59
מפתח Yubikey Bio לאימות זהות.

יוביקו (Yubico), ספקית מובילה של מפתחות לאימות זהות בחומרה, הכריזה על תחילת השיווק של סידרת Yubikey Bio – סידרת מפתחות האימות הראשונה התומכת בזיהוי מבוסס טביעת אצבע לגישה ללא סיסמה, או לצורך אימות דו שלבי. סידרת המפתחות, שנוצרה לאימות זהות במחשבים אישייים, תומכת בפרוטוקולים מודרניים של FIDO2/WebAuthn ו-U2F, עבור ממשקי USB-A ו-USB-C.

מפתחות YubiKey Bio החדשים זמינים לרכישה באתר המפיץ הרשמי בישראל.

כחלק מהחדשנות המתמשכת ותפיסת העיצוב של יוביקו, סדרת Yubikey Bio אינה דורשת סוללות, התקנים או תוכנה נוספת. סדרת המפתחות החדשה נבנתה כדי להשתלב בצורה חלקה בפלטפורמות ובמערכות ההפעלה הנפוצות בשוק. ברגע שההגדרה של ה-Yubikey Bio מסתיימת, משתמשים ייהנו מגישה ללא סיסמה או מאימות דו שלבי בעת כניסה לשירותים ואפליקציות במחשב האישי התומכים ב-FIDO.

ארכיטקטורת שלושת השבבים של מפתח האימות מאפשרת לאחסן את נתוני טביעת האצבע ברכיב מאובטח נפרד, המייצר שכבת הגנה נוספת מפני התקפות פיזיות. ה-Yubikey Bio פועל על בסיס ליבה מבוססת חומרה, המספקת אמינות חזקה ומאפשרת למשתמשים לבצע אימות בעזרת אותו מפתח בכמה מכשירים, מערכות הפעלה ואפליקציות שונות.

"עם השקת Yubikey Bio, אנו גאים להעלות את הרף בתעשייה למפתחות אימות ביומטריים, ולאפשר אימות ללא סיסמאות עבור לקוחות ארגוניים ופרטיים", אמרה סטינה אהרנסבאד, מנכ"לית ומייסדת שותפה של יוביקו.

Yubikey Bio מאפשר גישה ביומטרית ממחשבים אישיים לכל האפליקציות והשירותים אשר תומכים בפרוטוקול FIDO. המפתח עובד ישר מהקופסה עם Citrix Workspace, Duo, Github, IBM Security Verify, Microsoft Azure Active Directory, Microsoft 365, Okta ו-Ping Identity ועשרות שירותים נוספים.

"הביקוש למפתחות אימות שבר שיאים בחודשים האחרונים, לאור התגברות האיומים המתקדמים. מפתחות האימות הם דרך קלה ומהירה להבטיח שמי שניגש למידע רגיש הוא באמת האדם הנכון. עם מחיר נמוך יחסית לכל פתרון אבטחת מידע אחר, Yubikey מזניק את האבטחה של כל ארגון בכמה רמות קדימה, ומונע חטיפה של חשבונות וסיסמאות", אמר ריקרדו רסניק, מנכ"ל קבוצת מולטיפוינט, המפיצה הרשמית. "תרמו לביקוש גם הדרישה מצד Bank of America ובנקים אחרים לאימות דו שלבי וההמלצה על מפתח אימות. ובנוסף, ישנם בעלי ארנקי ביטקוין רבים, שלפתע מחזיקים מאות אלפי ומיליוני דולרים בחשבונות שלהם ללא אפשרות לגיבוי. המפתח של Yubikey הוא הדרך הכמעט בלעדית שלהם להבטיח הגנה ללא פשרות".

אירועים קרובים