תוכן שיווקי
לקראת כנס EDC, מחר (ג') בלאגו, ראשון לציון

איך ניתן לאבטח את היישומים הארגוניים שפרוסים בענן?

20/12/2021 15:28
פאלו אלטו נטוורקס

מהפכת המעבר לענן האיצה בשנים האחרונות והביאה איתה יתרונות רבים: גמישות, מהירות, הפחתת עלויות ותלות בחומרה, תוך הנגשת שירותים רבים בלחיצת כפתור. יחד עם זאת, נוצרו לא מעט אתגרי אבטחה מהותיים כגון; חוסר נראות, רגולציות, מגוון סביבות של עננים ציבוריים, מתודולוגיות עבודה חדשות ועוד. השאלה שמטרידה לא מעט ארגונים כיום היא איך ניתן לאבטח את היישומים הארגוניים שפרוסים בענן?

פאלו אלטו נטוורקס, באמצעות פלטפורמת Prisma Cloud, מספקת את הכלים הנדרשים על מנת לתת מענה לאתגרים החדשים על ידי פלטפורמת הגנה מקיפה לכל העננים הציבוריים (CNAPP).  

Prisma Cloud הינה פלטפורמת אבטחת מידע לסביבות ענניות, המקיפה ביותר בענף. הפלטפורמה הזו מספקת כיסוי ותאימות בהיבטים אבטחתיים עבור יישומים, רכיבים בענן לאורך מחזור החיים של הפיתוח, בסביבות היברידיות ובסביבות מרובות-עננים. הפלטפורמה מציעה גישה משולבת, שמאפשרת לצוותי אבטחת מידע, פיתוח ולצוותי ה-DevOps לשתף פעולה באופן יעיל ולהאיץ את הפיתוח של יישומים מבוססי ענן באופן מאובטח.

כיסוי אבטחה מלא על פני כל מחזור החיים של האפליקציה 

אחד היתרונות המובהקים לפלטפורמה זו היא יכולת הגנה תוך השתלבות עם ארכיטקטורות וערכות כלים מקומיות בענן, על מנת להבטיח כיסוי אבטחה מלא על פני כל מחזור החיים של האפליקציה. עקרונית, היא מאפשרת אימוץ DevSecOps ותגובתיות מוגברת לצורכי האבטחה המשתנים של הארכיטקטורות החדשות בענן.

Prisma Cloud

Prisma Cloud

מפתחים וצוותי DevOps משתמשים בקוד (IaC – Infrastructure As Code) על מנת לספק ולעדכן אפליקציות ותשתיות ענן במהירות. Prisma Cloud מספקת נראות, שליטה ותיקונים אוטומטיים עבור נקודות תורפה ושגיאות תצורה המוטבעות בכלי פיתוח על פני מחזור חיי האפליקציה המלא. הפלטפורמה מספקת אבטחת full stack מהקוד לענן.

אבטחת ענן יעילה דורשת נראות מלאה לתוך כל משאב בענן, תוך הבנת המשאבים הקיימים ובדיקת התאימות שלהם ברמה הרגולטורית. Prisma Cloud נוקטת בגישה ייחודית ל-CSPM, מעבר לתאימות וניהול תצורה בלבד. זיהוי נקודות תורפה מלמעלה מ-30 מקורות מספק בהירות לגבי סיכונים מיידים, בעוד שבקרות על תהליכי הפיתוח (pipeline) מונעות מתצורות לא בטוחות להגיע לייצור מלכתחילה.

לא צריכים יותר לבחור בין מהירות לאבטחת מידע

הסביבה המקומית לענן מתפתחת ללא הרף ופלטפורמות וטכנולוגיות חדשות מאפשרות לארגונים לפרוס במהירות רבה ובסדרי גודל נרחבים יותר מאי פעם. Prisma Cloud מספקת הגנת מחזור חיים מלאה על פני עננים פרטיים וציבוריים כמו גם סביבות מקומיות כגון שרתים ו-Containers. באפשרותכם לשלב אבטחה בקלות לתוך תהליכי העבודה והשתלבות על ידי ממשוק המערכת באופן טבעי לכלי הפיתוח (CI/CD), ללא פגיעה בכלים הסטנדרטיים של גופי הפיתוח.

אין ספק כי פלטפורמות הענן מספקות לארגונים יתרונות עסקיים וגמישות שאין כמוה, ולכן המעבר שלהם לסביבה זו כנראה ימשיך ואף יאיץ. עם זאת, בארגונים המשקיעים במעבר לענן ובאסטרטגיות פיתוח מאובטח DevSecOps, לא צריכים יותר לבחור בין מהירות לאבטחת מידע. הפלטפורמה של Prisma Cloud מאפשרת לבצע את המעבר לענן בצורה חלקה ובטוחה, העובדה שהפתרונות של פאלו אלטו נטוורקס משולבים ומוטמעים כחלק מהתשתית לענן, מאפשרת ליצור אבטחה רציפה ואמינה, המגיבה היטב לגמישות של סביבות ענן אלו.

מוזמנים לשמוע עוד פרטים בכנס EDC, שיתקיים מחר (ג') בלאגו, ראשון לציון. להרשמה לחצו על הקישור הבא.

אירועים קרובים