תוכן שיווקי

רד-האט ונוטניקס משיקות שותפות אסטרטגית בישראל

שתי החברות יציעו ללקוחות ישראלים פתרונות ריבוי עננים בתצורה היברידית

08/11/2021 10:46
בתמונה מימין: ירון כהן – מנהל צוות מהנדסי מערכות בנוטניקס ישראל; ניר הולנדר – מנכ"ל נוטניקס ישראל ומנהל אזורי של ישראל, טורקיה, יוון וקפריסין; מני צרפתי – מנהל ארכיטקטורת פתרונות ומנהל קבוצת ה-Solution Architect ברד-האט ישראל, יוון וקפריסין; ולימור אפיק – מנכ"לית רד-האט ישראל, יוון וקפריסין.

לפני כחודשיים הכריזו רד-האט, הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, ונוטניקס, מובילה בתחום הענן ההיברידי וריבוי עננים, על שותפות אסטרטגית גלובלית, במסגרתה יציעו לארגונים פתרון רב עוצמה לבנייה, הרחבה וניהול של יישומים מוטי ענן (Cloud Native) בסביבות מקומיות ובעננים היברידיים.

כעת, שיתוף הפעולה האסטרטגי יוצא לדרך גם בישראל. מנהלי רד-האט ישראל ונוטניקס ישראל נפגשו על מנת לגבש ולמנף את שיתוף הפעולה בשוק הישראלי, כולל את הערכים המוספים עבור הלקוחות המשותפים של שתי החברות.

שיתוף הפעולה מאגד יחד את הטכנולוגיות של שתי החברות, המאפשרות התקנה, תפעול משותף ואת יכולות הניהול של Red Hat OpenShift ו-Red Hat Enterprise Linux עם פלטפורמת הענן של נוטניקס, כולל מערכת ההפעלה Nutanix AOS ושכבת הווירטואליזציה AHV.

לדברי לימור אפיק, מנכ"לית רד-האט ישראל, יוון וקפריסין, "החזון של רד-האט הוא לאפשר להקים עננים היברידיים עם גמישות ואפשרויות בחירה בין ספקים שונים. החיבור שלנו עם נוטניקס מאפשר לנו להציע ללקוחות סביבת HCI לענן ההיברידי הפתוח. השותפות האסטרטגית של נוטניקס מהווה צעד נוסף עבורנו במטרה לספק ללקוחותינו את הפתרונות החדשניים והטובים מסוגם, המותאמים לצרכים המשתנים שלהם".

לדברי ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל ומנהל אזורי של ישראל, טורקיה, יוון וקפריסין: "הפתרונות המשותפים של רד-האט ונוטניקס מאחדים את הפתרונות מוטי הענן המובילים בענף של רד-האט עם הפשטות, הגמישות והחוסן של פלטפורמת הענן של נוטניקס. פלטפורמת הענן של נוטניקס היא כעת פתרון ה-Hyperconverged Infrastructure המועדף עבור Red Hat Enterprise Linux ו-Red Hat OpenShift. הסמכה זו מספקת ללקוחות רד-האט אפשרות נוספת בפריסה, במיוחד כאשר ארגונים רבים בוחנים טכנולוגיות וירטואליזציה חדשניות ומודרניות".

אירועים קרובים