תוכן שיווקי
בעקבות כנס המשווקים של CMS Compucenter

"חווינו גידול דו ספרתי בפעילות – בן לילה"

כך לפי אורן לוי, מנהל קטגוריית מחשוב עסקי ב-דל ישראל, שאמר את הדברים בכנס משווקים שערכה חברת ההפצה CMS Compucenter

14/07/2021 14:00
אורן לוי, מנהל קטגוריית מחשוב עסקי בדל טכנולוגיות. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף.

"הקורונה הביאה לגידול משמעותי בהיקף הפעילות שלנו, בשיעור דו ספרתי באחוזים, בשנים 2020-2021. זאת, בשל הצורך לספק לעובדי הארגונים תשתית לעבודה מרחוק ולעבודה מהבית – וזה קרה כמעט בן לילה. כעת אנחנו נערכים לעידן הפוסט-קורונה. אנחנו צופים שמגמת הגידול במכירות תמשיך, אולם בהיקף נמוך יותר", כך אמר אורן לוי, מנהל קטגוריית מחשוב עסקי ב-דל טכנולוגיות ישראל.

לוי אמר את הדברים באירוע המשווקים שאותו ערכת חברת ההפצה CMS Compucenter בשיתוף דל. האירוע התקיים אתמול (ג') באולם רוקח בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-200 משווקים.

"הדרישה העיקרית הייתה למחשבים ניידים ולאביזרי קצה, דוגמת מסכים, אוזניות, תחנות עגינה ואביזרים משלימים", אמר. הוא ציין כי "הגידול בדרישה נגע בכל מגזרי התעשייה, כאשר חווינו גידול רחב במיוחד במגזר הציבורי".

"המחשבים שלנו", הוסיף לוי, "מגיעים עם תוכנה מבוססת בינה מלאכותית בשם Dell Optimizer, שלומדת את דרכי העבודה של המשתמש, מקצה משאבים רבים יותר ליישומים הפופולריים יותר, וכוללת יכולות תפעול ושינה מתקדמות, שמזהות את המשתמש ואת קרבתו או ריחוקו מהמחשב".

"החזון שלנו הוא לסייע ללקוחות להאיץ את קצב השינוי וההתפתחות כדי להכין אותם טוב יותר לעולם המשתנה שבו אנחנו נמצאים", סיכם לוי, "נמשיך בתמיכה מסיבית ליצירת פתרונות לעבודה ולמידה מכל מקום, עם מיקוד בשביעות רצון הלקוח ושיפור חוויית המשתמש".

אביחי נאמן, מנהל קטגוריית מחשוב פרטי ב-דל טכנולוגיות ישראל. צילום: ניב קנטור

אביחי נאמן, מנהל קטגוריית מחשוב פרטי ב-דל טכנולוגיות ישראל. צילום: ניב קנטור

אביחי נאמן, מנהל תחום מחשוב פרטי ב-דל טכנולוגיות ישראל, אמר כי "הגידול בדרישות למוצרי מחשוב אישי בלט בעיקר בסדרות המחשבים היוקרתיות ובעולם הגיימינג. האתגר הגדול שלנו היה להביא לישראל כמה שיותר ציוד – וכמה שיותר מהר. כדי לענות לצרכי הלקוחות ערכנו שינוי באופן השינוע של המוצרים לישראל, וכיום הכול מגיע דרך האוויר".

לדברי נאמן, "אחת הסיבות לגידול במכירות נבעה מכך שמאות משווקים קטנים, שעד הקורונה מכרו בחנויות, עברו לפעול כמעט לחלוטין אונליין. הדבר הביא לגידול משמעותי במכירות, שאצל רבים מהם היה בשיעור של יותר מכפליים".

הוא ציין כי "אנחנו עונים בצורה טובה לדרישות הלקוחות, עם מגוון רחב יותר של מפרטים, כוח עיבוד גבוה יותר, נפחי זיכרון גדולים יותר ושילוב הדוק יותר של נפחי זיכרון ומעבדים עוצמתיים. כלל מוצרינו מגיעים עם שלוש שנות אחריות, באתר הלקוח".

אריה גוטהייט, מנהל תחום דל טכנולוגיות ב-CMS, אמר כי "אנחנו חברת הפצה רשמית של דל בישראל ועובדים מול כ-2,000 משווקים, שמוכרים לכלל הלקוחות בישראל – מארגוני אנטרפרייז ועד ללקוחות ביתיים".

הוא ציין כי "הערך המוסף שלנו הוא כוח האדם המקצועי בחברה. באמצעות צוות מקצועי ואנשי פריסייל אנחנו יודעים לתמוך בלקוח הסופי, להבין מהם צרכיו ולהתאים לו באופן אישי את הפתרון הנכון עבורו".

"הקורונה", אמר גוטהייט, "הביאה לגידול משמעותי, של פי שלושה, בהיקף המכירות השנתי שלנו ב-2020. זה קרה בכל התחומים: בעיקר בעולם המחשבים הניידים, אבל גם בתחומי התחנות, המסכים ופתרונות הדטה. השנה אנחנו ממשיכים לחוות גידול בדרישות, בעיקר בתחום המחשוב העסקי, וזה נובע מהגיוסים בהיי-טק. אנחנו עדים להמשך הצמיחה והדרישה למוצרים התומכים בשיחות ועידה, כגון שלושה מסכים חדשים משולבי מצלמות מבית דל, לטובת שיחות וידיאו. אני צופה שנמשיך לחוות צמיחה גם בעידן הפוסט-קורונה".

אירועים קרובים