תוכן שיווקי

אינוקום משיקה את מרכז הלמידה וההכשרות של סיטריקס בישראל

26/05/2021 14:38
תומר פרי, מנכ"ל אינוקום. צילום: ניר אלון

אינוקום וקבוצת אמן מכריזות על השקת מרכז הלמידה וההכשרות הרשמי של סיטריקס בישראל. יצוין כי אינוקום וקבוצת אמן מייצגות את סיטריקס בישראל ב-20 השנים האחרונות.

ההכרזה הזו מגיעה לאחר שבמהלך הרבעון האחרון קבוצת אמן זכתה לאסמכתת Citrix Authorized Learning Center הרשמית מטעם החברה העולמית. משמעותה היא שאמן הינה נציגה בכירה של סיטריקס בישראל, והיא היחידה שרשאית להפעיל מרכזי הדרכה ולמידה מטעמה בארץ. לטובת מרכז הלמידה החדש הוכשרו מדריכים מוסמכים מטעם אינוקום לעולמות הווירטואליזציה וה-ADC, שהשלימו את כל ההסמכות הנדרשות.

סיטריקס היא מובילה עולמית בתחום סביבות העבודה הניידות. החברה מספקת פתרונות וירטואליזציה, ניהול מובייל עסקי, תקשורת ושירותי ענן – בכדי לאפשר דרכים חדשות לעבוד בצורה טובה ויעילה יותר. פתרונות יטריקס מספקים ניידות עסקית דרך סביבת עבודה מאובטחת ופרטית, המספקת למשתמשיה גישה מיידית לאפליקציות, דסקטופים, מידע ותקשורת בכל מכשיר, על כל רשת ושירות ענן.

הקורס הראשון – כבר בעוד קצת יותר מחודש

במרכז ההדרכה החדש יועברו קורסים והסמכות על הפתרונות השונים של סיטריקס, כשהקורס הראשון ייפתח במקום כבר ב-4 ביולי, ויתמקד בפתרון איזון העומסים (ADC) של ענקית הווירטואליזציה והתקשורת. בהמשך השנה ייפתחו קורסים נוספים בעולמות השונים של סיטריקס, והודעה על כך תתפרסם באתר של אינוקום. הקורסים יועברו בבית קבוצת אמן שבפתח תקווה על ידי צוות מדריכים מקצועי, שעבר הכשרה ייעודית בהתאם לתנאים המחמירים של ענקית הטכנולוגיה האמריקנית.

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום, אמר כי "עקב הצורך הגובר בשנה האחרונה במוסמכי סיטריקס לארגוני האנטרפרייז המובילים בישראל ולשותפינו, החלטנו להשקיע בתחום ההכשרות, על מנת להרחיב את הידע בשוק המקומי. לאחר תהליך הכשרה והסמכה ארוך של מדריכים רשמיים, שהסתיים בימים אלה, אנחנו מתכוונים לפתוח באופן שוטף קורסי הכשרה הן לעולמות הווירטואליזציה והן לעולמות ה-ADC (נטסקלר). הקורס הראשון ייפתח בעוד כחודש וחצי, במחירי השקה אטרקטיביים. סיום הקורס בהצלחה יאפשר למשתתפיו לקבל הסמכה רשמית של סיטריקס".

לדבריו, "מרכז הלמידה מצטרף לניהול הפעילות של סיטריקס ולצמיחה המואצת לפתרונות החברה בישראל, ומנוהל על ידי צוות ייעודי מטעם סיטריקס ואינוקום בישראל. עוד הוא מצטרף למרכזי ההדרכה הנוספים והייחודיים שמפעילה אינוקום בישראל, ביניהם של פאלו אלטו".

אירועים קרובים