תוכן שיווקי
בעקבות כנס INFOSEC 2021

הגנה נגד מתקפת מניעת שירות מבוזרת – Corero SmartWall DDoS

11/05/2021 12:34
מגנה ממתקפות DDoS. Corero SmartWall

"התקפות DDoS מהוות איום על זמינות השירותים, אבטחת הרשת, מוניטין המותג ובסופו של דבר מובילות לאיבוד הכנסות", כך אמר אריה וולמן, סמנכ"ל המכירות של חברת מולטיפוינט גרופ (Multipoint Group).

וולמן, מנהל מכירות עם יותר מ-40 שנות ניסיון בניהול בתחומי אבטחת מידע ורשתות, הציג את פתרון Corero SmartWall DDoS בכנס INFOSEC 2021 של אנשים ומחשבים.

אריה וולמן, מנהל מכירות, מולטיפוינט גרופ. צילום: אריה וולמן

אריה וולמן, מנהל מכירות, מולטיפוינט גרופ. צילום: אריה וולמן

וולמן מחזיק ברקורד מוצלח בניהול כל שלבי המכירות והשיווק: תיאום מול מחקר ופיתוח, מחקר וניתוח השוק, חדירה לשוק וצמיחה, והוא מנהל מכירות הממוקד בהרחבת הפעילות, דאגה לשירות לאורך כל מחזור חיי הלקוח, ובעל יכולת מוכחת להובלה בסביבה עולמית דינאמית.

משפחת פתרונות ההגנה DDoS של Corero SmartWall מגינה על מגוון רחב של התקפות, תוך שמירה על זמינות היישומים והשירותים ומבלי לשבש את אספקת התנועה הלגיטימית.

היא נועדה להתמודד עם התקפות DDoS על רשתות גדולות, התקפות מוגברות שחוזרות על עצמן, כמו גם התקפות הנמצאות בדרך כלל בדרגה נמוכה מכדי שניתן יהיה לזהות אותן על ידי פתרונות אחרים.

"מתקפות DDoS מתאפיינות כיום בתחכום הולך וגדל, הם קצרות וקטנות יותר וקיימת סבירות גבוהה להתקפות חוזרות ונשנות", המשיך ואמר וולמן.

Corero SmartWall מובילה בתעשייה עם הגנה אוטומטית, בזמן אמת, השומרת נגד מתקפות DDoS ללא השבתה של המערכות. המערכת מספקת: תגובה בזמן אמת, הפחתה אוטומטית, מודיעין מדויק, היא ניתנת להרחבה וכן מאפשרת אפשרויות פריסה גמישות.

Corero

Corero

את הפתרון של Corero מפיצה בישראל חבר מולטיפוינט גרופ הוותיקה, שמתמחה בפתרונות אבטחת מידע וסייבר, תוך ליווי צמוד של הלקוחות ברמה המסחרית והטכנית.

לפרטים נוספים: אריה וולמן – [email protected]

אירועים קרובים