תוכן שיווקי
לקראת אירוע The 3rd Gen Intel Xeon Scalable Processors Revolution, ביום ד', ה-21 באפריל

EMET OEM Solutions מציגה: הטכנולוגיה המהפכנית של שרתי אינטל החדישים

החברה מציעה שרתים המבוססים על מעבדי ה-Ice Lake של אינטל

12/04/2021 13:55
סער בליץ, סמנכ''ל הטכנולוגיות של EMET OEM Solutions מקבוצת אמת מיחשוב. צילום: עינת קזולה

כתב: הילל יוסף.

"השקת השרתים מבוססי המעבדים החדשים של אינטל תביא לגידול בפעילות שלנו, בשל היתרונות יוצאי הדופן הטמונים בהם", כך אמר סער בליץ, סמנכ"ל הטכנולוגיות של EMET OEM Solutions מקבוצת אמת מיחשוב.

בליץ דיבר לקראת אירוע שתערוך החברה בשיתוף אינטל ובהפקת אנשים ומחשבים, באופן וירטואלי, ביום ד', ה-21 באפריל. באירוע, שנושא את הכותרת The 3rd Gen Intel Xeon Scalable Processors Revolution, תוצג הטכנולוגיה פורצת הדרך של אינטל, הכוללת את השרתים מבוססי מעבדי ה-Ice Lake של חברת הענק.

"EMET OEM Solutions", הסביר בליץ, "מפתחת ומייצרת מערכות משולבות מחשוב עבור חברות תוכנה, המפתחות ומשווקות את התוכנה שלהן – במסגרת משולבת חומרה עם רכיבי IT. אנחנו מאפשרים לחברות אלה להתמקד בפיתוח התוכנה – המסר שלנו אליהן הוא: התמקדו בפיתוח הקניין הרוחני שלכן ואנחנו נדאג לכל המעטפת שאינה בליבת הפיתוח של המוצר, כדי לקצר את זמן ההגעה לשוק של המוצר שלכן ולחסוך לכן משאבים יקרים". הוא הוסיף כי "אנחנו מטפלים במעטפת הכוללת של תכנון ובחירת החומרה, התקנת רכיבי התשתית, וליווי לאורך כל חיי המוצר, הייצור והאספקה הגלובלית".

המעבדים החדשים של אינטל. צילום: יח"צ

המעבדים החדשים של אינטל. צילום: יח"צ

שותפה בלעדית בישראל של אינטל ברמת טיטניום HPC

"EMET OEM Solutions היא שותפה עסקית בכירה של אינטל זה יותר מעשור ומאז 2016 היא שותפה בלעדית בישראל ברמת טיטניום HPC", אמר בליץ.

לדבריו, "הטכנולוגיה פורצת הדרך של אינטל מביאה עמה בשורה מהפכנית של ממש: בשרתים מבוססי המעבדים החדשים יש אפשרות להטמעה של כרטיסי בינה מלאכותית רבים, עם קיבולת אחסון 'מטורפת', של עד 2 פטה-בייט בשרת, ושל עד ארבעה כרטיסי GPU, בגודל קטן של 2U לארון. כל היתרונות הללו מאפשרים ביצועים יוצאי דופן".

בליץ סיים באומרו כי "אנחנו מספקים ללקוחות ממגוון ענפי התעשייה סל שלם של פתרונות, שכולל לא רק את החומרה, אלא גם פתרונות אחסון, תקשורת, וירטואליזציה, אבטחת מידע ועוד. מדובר בבשורה אמיתית שמגיעה לשוק, עם שיפור משמעותי בביצועי המחשוב".

"מעבדים שמתאימים לסביבת העבודה הדינמית"

עמית גולני, מנהל מכירות בכיר בקבוצת הדטה סנטר של אינטל ישראל, אמר כי "המעבדים החדשים פותחו במיוחד לתת מענה לסביבת העבודה הדינמית והמאתגרת שאתה אנחנו מתמודדים: התפוצצות הדטה, הדור החמישי ואתגרי עבודה מהבית. בנוסף לכל אלה ולדרישות האבטחה ההולכות וגדלות, אנחנו גאים להציג לעולם את מעבד ה-Ice Lake, שתוכנן בקפידה לספק מענה לאתגרים רבים אלה".

"אנחנו במיוחד גאים בקשר הישראלי: ליבת המעבד פותחה בחיפה וייצור המעבדים בטכלוגיה של 10 ננו-מטר לעולם כולו מתבצע בקריית גת", אמר גולני.

עמית גולני, מנהל מכירות בכיר בקבוצת הדטה סנטר של אינטל ישראל. צילום פרטי

עמית גולני, מנהל מכירות בכיר בקבוצת הדטה סנטר של אינטל ישראל. צילום פרטי

הוא דיבר על המוטו של המעבדים החדשים – Performance made Flexible – ופירט:

"ביצועים – מעבדי ה-Lake Ice מספקים שיפור ביצועים כולל בשיעור של עד 46% לעומת הדור הקודם.

בינה מלאכותית – אלה המעבדים היחידים בשוק שמציעים, ללא תוספת עלות, האצת בינה מלאכותית לדטה סנטר באמצעות DL Boost Technology. טכנולוגיה זו מביאה לשיפור של עד 74% בהשוואה לדור הקודם, ואף לשיפור ביצועים של עד 30% מול הכרטיס הגרפי החיצוני A100 של אנבידיה (בבדיקה של 20 סביבות עבודה פופולריות לעולמות ה-AI).

גמישות – אינטל מרחיבה בהשקה זו את היצע המעבדים המותאמים לסביבות עבודה ספציפיות , דוגמת מעבדי V המותאמים לסביבת עבודה וירטואלית ומעבדי N לסביבת Networking/NFV. כמו כן, אינטל מאפשרת גמישות משתמש, כך שהוא יכול לתכנן ולשלוט בתדר ובכמות הליבות, תוך מתן תעדוף לעומסי עבודה מסוימים, וכך לקבל ביצועים טובים יותר מאותו מעבד, גמישות של המעבד לשנות את הליבה והתדר מראש, או אפילו תוך כדי עבודה".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים