תוכן שיווקי
בעקבות אירוע מצטייני המחשוב

"מערכות אורקל הישנות הופכות לנטל, אוראפלייר מחזירה אותן למשחק"

כך אמרה מיה אורמן, מנכ"לית חברת אוראפלייר, המתמחה במודרניזציה של מערכות Oracle Forms ו-Oracle EBS ● "אנו לוקחים מערכות ישנות בנות 20 שנים ויותר, ומזניקים אותן לעידן הענן והדיגיטל"

12/04/2021 11:28
מיה אורמן, מנכ"לית ומייסדת חברת אוראפלייר. צילום: יח"צ

"ארגונים רבים נמצאים בפני צומת דרכים קריטית – מערכות אורקל (Oracle) הישנות שלהם נמצאות לפני שלב End of Life, והם נדרשים לקבל החלטות אם להתחיל פרויקטים עצומים להחלפת המערכות הוותיקות, או לבחור בדרך יצירתית אחרת. אוראפלייר עושה בדיוק את זה – אנו לוקחים את מערכות Oracle Forms ו-Oracle EBS הוותיקות, המוטמעות עמוק בתהליכים של הארגון, מבצעים בהן תהליכי מודרניזציה, ומזניקים אותן היישר לעידן הדיגיטל והניידות", כך אמרה מיה אורמן, מנכ"לית ומייסדת חברת אוראפלייר (Auraplayer). הראיון עם אורמן התקיים בעקבות זכיית עיתון הארץ בתחרות מצטייני המחשוב עבור הטמעת פלטפורמת אוראפלייר במערך שירות הלקוחות.

כיצד את רואה את האתגר עימו מתמודד המנמ"ר בכל הנוגע למערכות אורקל הישנות?
מערכות Oracle Forms ו-Oracle EBS נמצאות בליבת הפעילות העסקית בארגון. הן נמצאות בניהול מלאי, כ"א, שכר, ובאינספור תהליכים עסקיים נוספים. לאורך השנים הושקעו במערכות משאבים ניכרים, וכעת עם הגעתן לסוף חייהן השקעות אלו יימחקו, ויידרש פרויקט מורכב של פיתוח והטמעת מערכות חדשות. גם כוח האדם המתפעל את המערכות הללו הולך ומתמעט. אורקל עצמה מעדיפה להגר את הלקוחות למערכות ענן מודרניות, אלא שפרויקטים אלו הם גדולים, מורכבים ועתירי משאבים. זוהי בתמצית הדילמה של המנמ"ר – האם להסתכן בפרויקט מורכב, ארוך ויקר? או, "לתקוע" את הארגון בעידן הטרום-דיגיטלי?

לוגו Auraplayer, מודרניזציה של מערכות אורקל וותיקות. מקור: אוראפלייר

לוגו Auraplayer, מודרניזציה של מערכות אורקל וותיקות. מקור: אוראפלייר

מה בעצם מציעה אוראפלייר?
הפלטפורמה שלנו ממנפת את המערכות הוותיקות ומזניקה אותן לעידן הדיגיטל. היא מהווה שכבה הנמצאת מעל המערכת הישנה. הפלטפורמה שלנו תומכת במערכת אורקל הוותיקה על שלל הקסטומיזציות שבוצעו לה, מאפשרת להמיר את הלוגיקה העסקית שלה ל-services, ולהריץ את ה-services בכל שפת ווב. הפלטפורמה שלנו בעצם פותחת את המערכת למובייל, ענן ואוטומציה, והיא כוללת מודולים דוגמת RPA, מובייל, APIs, ובדיקות. התוצאה המתקבלת היא מערכת שמאפשרת התממשקות לכלי המובייל וזמינות בענן, והכל ללא צורך בהטמעה ופיתוח של מערכת חדשה מן הייסוד.

האם תוכלי לתת דוגמה ללקוח שהטמיע הפלטפורמה שלכם?
דוגמה בולטת היא של רשות התחבורה בניו יורק, שסיפקנו להם פתרון המאפשר לפקחים ושוטרים לדווח על תאונות דרכים בטאבלט, במקום למלא דו"חות נייר. בשיטה הישנה היו השוטרים בניו יורק רושמים דיווחי תאונות בפנקסים, שלאחר מכן היו מוזנים במשרדים ליישום Oracle Forms ייעודי, המותקן על גבי מחשבים שולחניים. המערכת שלנו הוטמעה ברשות האמריקנית בפרק זמן של שבועיים, היגרה את הלוגיקה הנעולה של Oracle Forms לענן, ושוטרי ניו יורק עברו לדווח בזמן אמת על תאונות באמצעות מכשירי טאבלט, תוך שימוש בכל יתרונות המכשיר, דוגמת: GPS, מפות, מצלמה וסימונים על התמונות. הדיווחים הפכו מדויקים יותר והטיפול בתאונות ובמפגעים למהיר ויעיל יותר.

מה הרקע של החברה?
החברה קמה בשנת 2009 בישראל, אך היא התרחבה מאז ומרכז הפעילות שלנו נמצא בארה"ב, בנוסף לאנגליה וגרמניה. עיקר הפעילות שלנו עם ארגוני אנטרפרייז ומשרדי ממשלה. יש לציין כי לאור הביקוש והפוטנציאל הקיים לפלטפורמה שלנו בשוק הישראלי, אנו מכוונים להגדיל כאן את האקוסיסטם של השותפים והאינטגרטורים שלנו.
לסיכום, הפתרון שלנו יספק שקט למנמ"רים, המצויים על צומת קבלת החלטות כיצד לנהוג עם מערכות אורקל הוותיקות שלהם. בחלקיק של תקציב וזמן אנו מתחייבים לספק לארגון מערכת שתוכל להזניק אותו ישירות לעידן הדיגיטל והענן.

לפרטים נוספים: https://auraplayer.com/

אירועים קרובים