תוכן שיווקי
עם הפנים לחדשנות הארגונית - בעקבות טקס מצטייני המחשוב

איילון חברה לביטוח וקורנית דיגיטל זכו ב-IT Awards – עם פריוריטי

איילון חברה לביטוח קיבלה את אות מצטייני המחשוב בקטגוריית "חדשנות במערכות ליבה", חברת קורנית דיגיטל בקטגוריית "מפעלים חכמים", וענקית הטכנולוגיה הבינלאומית פריוריטי סופטוור על תרומתה למצוינות ולהצטיינות בענף ה-ERP

17/03/2021 11:28

האותות השנתיים למצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים הוענקו לאיילון חברה לביטוח, חברת קורנית דיגיטל (Kornit Digital) וענקית הטכנולוגיה הבינלאומית הישראלית פריוריטי סופטוור (Priority software) בקטגוריות השונות וביניהן, "חדשנות במערכות ליבה" "מפעלים חכמים" ו"תרומה למצוינות ולהצטיינות בענף ה-ERP".

איילון חברה לביטוח קיבלה את אות ההצטיינות בקטגוריית "חדשנות במערכות ליבה", זאת על הטמעת מערכת Priority ERP כפתרון רב-חברתי לכל ההיבטים הפיננסיים, הלוגיסטיים והרגולטוריים של כ-20 חברות בקבוצת איילון, לצד ייעול המערכת הארגונית באמצעות סנכרון עם כלל המערכות הארגוניות הנוספות בחברה.

מימין לשמאל: סימון אמזלג, ERP Team Leader, קורנית דיגיטל; אורית אטלס-שובל, Business Application Manager, קורנית דיגיטל; שרון לביא-מאיו, מנהלת שיווק ישראל, פריוריטי סופטוור; ארנון זיברמן, VP IT, קורנית דיגיטל; שלמה אסרף, סמנכ"ל מכירות ישראל, פריוריטי סופטוור. צילום: יח"צ

מימין לשמאל: סימון אמזלג, ERP Team Leader, קורנית דיגיטל; אורית אטלס-שובל, Business Application Manager, קורנית דיגיטל; שרון לביא-מאיו, מנהלת שיווק ישראל, פריוריטי סופטוור; ארנון זילברמן, VP IT, קורנית דיגיטל; שלמה אסרף, סמנכ"ל מכירות ישראל, פריוריטי סופטוור. צילום: יח"צ

קורנית דיגיטל, קיבלה את אות ההצטיינות בקטגוריית "מפעלים חכמים", על פרויקט הקמת האתר החדש שלה בקרית גת. החברה סיימה בהצלחה פרויקט הקמת תשתית חוצת ארגון, המשלבת ממשקים בין מערכות ניהול מידע וייצור. 

פריוריטי סופטוור קיבלה את אות ההצטיינות על "תרומה למצוינות ולהצטיינות בענף ה-ERP", זאת על רקע ההצלחה של איילון וקורנית בהטמעת מערכות ה-ERP של פריוריטי בהצלחה בארגון.

שלמה אסרף, סמנכ"ל המכירות בישראל של חברת פריוריטי. צילום: יח"צ

שלמה אסרף, סמנכ"ל המכירות בישראל של חברת פריוריטי. צילום: יח"צ

את הזוכים עלה לברך שלמה אסרף, סמנכ"ל המכירות בישראל של חברת פריוריטי, ואמר: "הפרויקטים, באיילון ובקורנית מתכתבים היטב עם התפישה של ענקית הטכנולוגיה הבינלאומית הישראלית פריוריטי סופטוור, לפיה מערכת ה-ERP צריכה לאפשר את הדינמיות והפתיחות הנדרשת ליצירת אמת ארגונית אחת, וקבלת תמונת מצב כוללת על החברה, בכל רגע נתון. על מערכת ERP לאפשר לכל ארגון, גם ארגונים גדולים ומורכבים, להשתנות, להתפתח ולצמוח במהירות ובקלות בהתאם לדרישות העולות ממציאות המכתיבה שינויים מהירים".

לפלטפורמת Priority ERP פתרונות מובנים לכלל מערכות הארגון, בהתקנה מקומית, בענן ובמובייל, המתאימים לכל ארגון וארגון בין אם הוא תאגידי, בינוני או קטן. לפריוריטי מנגנונים מתקדמים ביותר המאפשרים אוטומציה של תהליכים, אינטגרציות מובנות, יכולת התממשקות מובנית לתוכנות חיצוניות באמצעות כלי API ועוד. בנוסף, חשוב לציין שהינה רב חברתית, רב שפתית, רב מטבעית, ובעלת מגוון רב של לוקליזציות ליעדים בינלאומיים מה שמאפשר לכל חברה בינלאומית לשלוט באמצעות פריוריטי בצורה טובה יותר על המתרחש בארגון כולו.

אירועים קרובים