תוכן שיווקי

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: נתי רייכר

13/12/2020 13:00
נתי רייכר, מנכ"ל in3D. צילום: מולי נעים

אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר על שם שלמה טירן ז"ל – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות "גני חלומות" שהיא מקימה.

הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. השנה לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, אולם על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות אבו דאבי. כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים, בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. קפטן הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט, שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים) יחד עם טל נתנוביץ', סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

בסדרת כתבות זו אנחנו מביאים לכם בכל פעם פרטים מעניינים על אחד ממשתתפי הנבחרת.

נתי רייכר 

ספר על עיסוקי/הישגך
"מנהל את חברת in3D – חברה לפיתוח תכנות בתלת-ממד עם סטודיו הדמיה ואנימציה. הקמתי את החברה ביחד עם שותפי לאחר שחרורנו מהצבא כחובלים בחיל הים, לפני מעט יותר מארבע שנים, ומאז אנו פועלים במגוון רחב של תחומים ומפתחים פתרונות ישימים הכוללים הולוגרמות, מציאויות נוספות, תוכנות ווב, ומגוון פתרונות חדשניים.

לאור משבר הקורונה יצרנו מגוון פתרונות נקודתיים הכוללים תמיכה מרוחקת הולוגרמית, חנויות תלת-ממד בווב ועוד מגוון פתרונות בעולמות ההדרכה, הנדסה, תחזוקה, שיווק ופרסום".

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
"זוהי השנה השלישית שאני חלק מקבוצת הטאף מאדר למען גדולים מהחיים, הנאבקים יחדיו להקמת גני הילדים לילדי גדולים מהחיים, ואני גאה להיות חלק מהקבוצה המדהימה הזאת! בשנה האחרונה גם נתנו חסות לקבוצה בתרומה מלאה לארגון. בנוסף אנו תורמים ומתנדבים במגוון עמותות, כגון מעון לנשים מוכות, תיעוד הולוגרמי לניצולי שואה והקרנת עדויות ועוד".

למה אתה רוצה להיות בנבחרת?
"יש משהו מיוחד ומדהים בקבוצה הזאת, קבוצה של אנשים בעלי תחומי עניין מגוונים, אוהבי ספורט ואתגרים ובעיקר נאבקים יחדיו להשגת התרומות ועמידה ביעדים, יחד עם הזכות לתת ולהשפיע לטובת חיי ילדים גדולים מהחיים ומשפחותיהם. זה הדלק שלי".

מה הזיקה שלך לספורט אם בכלל?
"אוהב ספורט, נושם ספורט ובעיקר אוהב ספורט במסגרת קבוצות".

מהם תחביביך?
"הפלגה ביאכטות, ספורט, ישיבה טובה עם חברים טובים, התנדבות, וכמובן – עבודה".

קצת על משפחתך ומה יגידו על השתתפותך בנבחרת?
"הגעתי לנבחרת לפני שנתיים וחצי בעקבות אבי, שהוא חלק מהנבחרת החל מהנבחרת הראשונה. כולנו במשפחה תומכים מחזקים ורתומים יחדיו למטרה!"

מה למדת? השכלתך? ומה למדת בחיים?
"בעל תואר ראשון BA במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה, חובל לשעבר בחיל הים, וכיום בעל ניסיון חיים כיזם, עצמאי ומנהל חברת פיתוח".

מה רוב האנשים לא יודעים עליך?
"שונא מקדונלדס".

אירועים קרובים