תוכן שיווקי
לקראת כנס vForum, ב-1 בדצמבר

קונטרול אפ: פתרון כולל למנהל ה-IT ולעובדי הארגון

09/11/2020 15:54
קונטרול אפ

אחת החברות המסקרנות בשנים האחרונות בעולם ההיי-טק היא קונטרול אפ (ControlUp). החברה הישראלית מציעה פתרונות שלא יהיה מוגזם לומר שנדרשים על מנת לטייב את פעילות הארגון.

במה מדובר? ובכן, קונטרול אפ מספקת למנהל ה-IT יכולות ניטור מלא של כלל יחידות הקצה בארגון, איתור מהיר של תקלות או ביצועים ברמה נמוכה, ומגוון של פתרונות מוכנים מראש וכלים אוטומטיים לשיפור היעילות, המהירות וחוויית המשתמש של העובדים. באמצעות הפתרון שלה, קל יותר ויעיל יותר לתמוך במשתמשי הקצה בזמן אמת, לקבל התראות במקרים של אירועים חריגים, לזהות עומסים בתשתית הווירטואלית, וכן להגיע לשורש הבעיה במהירות ולספק לה פתרון ישירות מתוך הפלטפורמה, בלחיצת כפתור.

בנוסף, קונטרול אפ מציעה כלי לניתוח דו"חות, שמאפשר למשתמש לזהות טרנדים, לנתח צריכת משאבים ופעילות היסטוריים, ולבצע השוואה של מגוון פרמטרים עבור מאות חברות נוספות בעולם. השילוב של יכולות הניתוח והניטור בזמן אמת עם ניתוח הדו"חות ההיסטוריים מאפשר לחברה להציע את הפתרון המקיף למנהלי ה-IT, שמאפשר להם להגיע לתובנות חדשות ולהוביל את הארגון שלהם קדימה, לביצועי IT ארגוניים מתקדמים.

במאי האחרון חתמה קונטרול אפ על שיתוף פעולה עם VMware, שבמסגרתו יכולים הלקוחות של ענקית הווירטואליזציה לרכוש ישירות ממנה את הפלטפורמה של החברה הישראלית, כתוסף לרישיון ה-Horizon שלהם, כאשר מערך התמיכה והשירותים השונים מסופקים גם הם על ידי VMware.

צוות קונטרול אפ. צילום: יח"צ

צוות קונטרול אפ. צילום: יח"צ

קונטרול אפ הוקמה על ידי אסף גנות ויוני אביטל ב-2011, ומעסיקה יותר מ-170 עובדים במשרדיה הראשיים בישראל ובמדינות נוספות. היא עונה על הצורך של חברות ברחבי העולם בשינוי מהיר של מערך המחשוב, ובמיוחד בימים אלה, כחלק מהמעבר לעבודה מהבית. יותר מ-1,200 חברות, בהן 50 מ-100 החברות הגדולות בעולם, נעזרות בפתרון של קונטרול אפ על מנת לנהל ביעילות מרבית את המחשוב המשרת את צוותי העובדים, לרבות כאשר מדובר בעשרות אלפי עובדים בו זמנית. על לקוחותיה נמנות טי-מובייל, נייקי, אמריקן אקספרס ועוד. כמו כן, החברה תומכת במאות בתי חולים וארגוני בריאות ברחבי העולם – דבר משמעותי במיוחד בימים אלה של משבר בריאותי בממדי ענק.

אירועים קרובים