תוכן שיווקי
לקראת תחרות הטאף מאדר

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: עוזי שרעבי

25/10/2020 16:28
עוזי שרעבי, סמנכ"ל כספים, קרמר אלקטרוניקה. צילום עצמי

אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות "גני חלומות" שהיא מקימה.

הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. השנה לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, אולם על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות אבו דאבי. כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים, אנשים ומחשבים, בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. קפטן הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט, שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים) יחד עם טל נתנוביץ', סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

בסדרת כתבות זו אנחנו מביאים לכם בכל פעם פרטים מעניינים על אחד ממשתתפי הנבחרת.

עוזי שרעבי

ספר על עיסוקיך/הישגיך.
אני משמש כסמנכ"ל כספים וחבר הנהלה בחברת קרמר אלקטרוניקה (Kramer Electronics) בשמונה שנים האחרונות – חברה בינלאומית הפועלת בשוק המקצועי של אודיו-וידיאו, ומובילה בשוק הבינלאומי כבר 40 שנה. במסגרת תפקידי אני אחראי על כל ההיבטים הכספיים של החברה בארץ ובחו"ל, וכן על מערכות המידע. במהלך הקריירה המקצועית מילאתי תפקידי ניהול שונים בתחום הכספים, שבמסגרתם הייתי שותף למספר הנפקות בבורסת הנאסד"ק בארה"ב, וכן מספר מיזוגים ורכישות משמעותיים.

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
אני משתדל לתרום כספית לעמותות וארגונים שונים הפועלים לטובת הכלל והפרט.

למה אתה רוצה להיות בנבחרת?
זה זמן מה אני מחפש דרך לתרום לחברה, ובבד בבד שישתלב באורח החיים הספורטיבי שלי. כששמעתי מחבר שהצטרף לנבחרת על הרעיון, מיד "נדלקתי". החיבור של תרומה משמעותית למטרה חשובה בשילוב אתגר ספורטיבי, חוויה חדשה והזדמנות להכיר אנשים שחולקים ערכים דומים לשלי, מרגיש לי נכון.

מה הזיקה שלך לספורט אם בכלל?
ספורט הוא חלק בלתי נפרד מאורח חיי כבר הרבה מאוד שנים. אני עוסק בספורט מספר פעמים בשבוע. אני רוכב על אופני שטח, רץ, משחק כדורסל, חדר כושר, ובכלל אני אוהב גם לצפות בתחרויות ספורט.

מהם תחביביך?
אז מלבד הספורט, שתיארתי בשאלה הקודמת, אני חובב יין. הקמתי לפני מספר שנים קבוצה של חובבי יין. במפגשים שלנו אנו מתנסים ונהנים מיינות שונים מכל העולם.

קצת על משפחתך ומה יגידו על השתתפותך בנבחרת
אני נשוי לחני, יועצת בבית ספר לחינוך מיוחד, ומדריכה לחינוך מיני חברתי במחוז ירושלים. יש לנו ארבעה ילדים, שני בנים ושתי בנות. המשפחה תומכת בהשתתפותי בנבחרת, במיוחד לציון יום הולדת 50 שנחגוג בשנה הקרובה.

מה למדת? השכלתך? ומה למדת בחיים?
אני רואה חשבון ובוגר תואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. אחד הדברים שלמדתי בחיים זה שאין דבר העומד בפני הרצון. אם אתה רוצה להשיג מטרה ואתה מוכן להתאמץ עבורה, אתה גם תשיג אותה.

מה רוב האנשים לא יודעים עליך?
אני לא יודע אם יש משהו שלא יודעים עלי, אבל אני מצפה לגלות על עצמי דברים שאני לא יודע על עצמי בתהליך בנבחרת.

גם אתם רוצים להיות חלק מהנבחרת? אתם מוזמנים להגיש מועמדות כאן.

אירועים קרובים