תוכן שיווקי

"הענן ההיברידי הוא הפתרון לארגונים פיננסיים"

כך אומרת עילית שפיגל, מנהלת המגזר הפיננסי ברד-האט, לקראת הפורום השנתי של ענקית הקוד הפתוח, שיתקיים ביום ג', ה-3 בנובמבר

20/10/2020 14:48
עילית שפיגל, מנהלת המגזר הפיננסי ברד-האט. צילום: שרון אלדר

ביום ג', ה-3 בנובמבר, תקיים רד-האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, את כנס Red Hat Forum, והשנה במתכונת וירטואלית. הכנס ישודר אונליין במקביל ברחבי EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), כולל בישראל. במסלול הישראלי יתקיימו הרצאות, הדגמות וסיפורי לקוח, שיועברו על ידי צוותי המכירות והפיתוח של רד-האט ישראל, בשיתוף מנהלים מלקוחות מובילים בתעשייה.

לקראת מפגש הפורום שוחחנו עם עילית שפיגל, מנהלת המגזר הפיננסי (FSI) ברד-האט, שתנחה מושב מרתק בו תוצג טכנולוגיית קוד פתוח כמאיצת החדשנות בבנק הפועלים – לקוח אסטרטגי של ענקית הקוד הפתוח בישראל. מטעם הבנק תשתתף מירי שלום, מנהלת צוות הנדסת תוכנה בו, וכנציג רד-האט ישתתף מני צרפתי, מנהל ארכיטקטי תוכנה בישראל, יוון וקפריסין (IGC). השניים ישוחחו עם שפיגל על האתגרים שאיתם מתמודד הבנק ברמות העסקית והטכנולוגית, כמו גם על קצב השינוי המהיר של עולם הבנקאות.

חדשנות ונגישות עננית לצד הרגולציות

לדברי שפיגל, האתגר המרכזי של הבנקים הוא ליצור חדשנות ונגישות עננית, לצד רגולציות קשוחות בנושא אבטחת מידע ופרטיות שהם חייבים לעמוד בהן. היא ציינה ש-"האתגר הזה פתיר אך ורק במבנה של ענן היברידי, שהוא שילוב של ענן פרטי, שיגן על הנכסים הפיננסיים, לצד עננים ציבוריים, שיאפשרו אופטימיזציה של ניהול המשאבים".

רד-האט מובילה את השוק במגמת הענן ההיברידי עם פלטפורמת Red Hat OpenShift, המבוססת על קוברנטיס. ככזאת, היא מציעה לארגונים פיננסיים את התשתית לפיתוח אפליקציות מודרניות, את הטכנולוגיה המתאימה לבניית ענן היברידי ופתוח, ואת כלי הניהול והאוטומציה הרלוונטיים.

שפיגל הוסיפה כי "החופש שמגיע עם טכנולוגיית הענן מאפשר לארגונים פיננסיים לבחור את הדרך לפיתוח אפליקציות, ובכך גם לבחור את השותפים העסקיים שלהם. הענן ההיברידי מסייע למוסדות פיננסיים לייצר גידול בהכנסות דרך עידוד שימוש בכלים חדשים ובטכנולוגיות חדשות, ושיתופי פעולה עם סטארט-אפים וחברות פינטק להרחבת היצע השירותים החדשים, כערוצים שירחיבו את הפתרונות".

בנק הפועלים, כמוביל המגזר הפיננסי בישראל, התמודד בדיוק עם אתגרים אלה כשיצא לדרך כבר לפני מספר שנים בשיתוף פעולה עם רד-האט.

ההשתתפות ב-Red Hat Forum 2020 אינה כרוכה בתשלום, אך יש להירשם מראש. לתוכנית הכנס ולהרשמה היכנסו לכאן.

אירועים קרובים